úterý 18. dubna 2017

Kterak Tara naplácala Zippovi

 Na ligovou hru se Žvejkusem jsme se sešli u něj doma jednoho nejmenovaného odpoledne. Domluvili jsme se na hře na 40 SS, za což jsem proti soupeři vytáhl Taru s upgrady Obliteration Symbiote a Knowledge of Eternity, Karinu s Faces of Oblivion, Nothing Beast s Void Shield a Tally Sheet, dvě Void Wretch, Roninku a Death Marshala. Soupeř proti tomu postavil Zippa s the Gift of Gab, Earl Burns s No Quarter, dva Iron Skeetery, jeden s Hovering Airship, the First Mate s Where the Captain can´t see, Merris a Francois LaCroix.

 Deploy padl 1/4 kruhy, strategie Interference, schémata Claim Jump, Tail ´em, Undercover Entourage, Eliminate the Leadership a Leave Your Mark. Já beru Eliminate the Leadereship a Undercover Entourage na Taru.
 Nechám soupeře deploynout prvního, staví zleva doprava Skeeter, Zipp, Earl, Merris, Francois, Firts Mate a Skeeter. Já dávám nalevo Karinu, pak dvě Wretch, Marshalla, Taru, Beastu a Roninku.
 V prvním kole jsem vyhrál Ini, zakopal jsem Beastu s Fast a s Tarou se vydal napravo spolu s Roninkou, zbytek postupoval po levé straně, Marshall byl nějak u středu. Soupeř přišel k Taře dost blízko, tak jsem vykopal Beastu a ta si smlsla na Skeeterovi. Zipp postřelil Marshalla za 2 Wd.
 Ve druhém kole jsem opět vyhrál Ini. Tara si dala charge na First Mate, ale zapomněl jsem že má Perfect camouflage a přes (-) jsem nic nedal, naštěstí jsem odolal útokům nazpět a Taru to stálo jen 2 Wd. Beasta si pak dala First Mata k obědu, což soupeře velmi rozladilo. Zipp poletoval a dal zase Marshallovi za 2 Wd. Merris položila marker, tak jsem ho šel s Wretch blokovat. Zbytek gangu se jen tak mrcasil a obtěžoval. Karina nebyla schopná nic vyvolat, tak aspoň odstřelila Earla.
 Ve třetím kole jsem opět vyhrál Ini, ono mít na to (+) se vyplatí. Beasta sežrala druhého Skeetera a Marshall chargnul Zippa a mlátil ho tak srdnatě rakví až ho v ní pohřbil. Francois zase chargnul Taru a dal jí za 10 Wd, z čehož jsem tedy 2 Wd vypreventil. Málem mě ten pacholek stál schéma, takhle už nebudu mít 1 VP za to že mám pod půlkou Wd. Vše se stahuje k Merris, která se vyvázala od Wretch a vyprděla další marker. Jelikož jsem ale v dosahu, nemůže ho soupeř spálit a splnit tak Leave your Mark.
 Ve čtvrtém kole jsem opět vyhrál Ini. Tara si zalezla k soupeři do deploye a už se odtamtud nehla. Beasta se začala stahovat k Marshallovi, kdyby ten náhodou prohrál duel se Zippem a ten se vykopal. Naštěstí se tak nestalo, Karina ještě navíc vázala Merris. Wretch se snažili pokousat zahrabaného Zippa, ale povedlo se to jen jedné.
 V pátém kole jsem, světe div se, zase vyhrál Ini. Prohrál jsem s Marshallem duel a vyhrabal se Zipp, aby ho hned Marshall zase zahrabal. Pine box je svině. Merris jsem zabít nezvládl a soupeř se s ní také z melee nevyvázal. Na šesté kolo padla dvanáctka, ale po přeflipu díky Taře pětka a naše zápolení bylo u konce.
 Protože byl Zipp na konci hry pohřbený, považoval se za mrtvého a já tak měl 1 VP. Další dva byly za Taru v deployi a další 4 za čtvrtinky, které se mi podařilo plnit každé kolo. Oproti mě soupeř bohumžel nenahrál jediný bod a tak jsem zvítězil 7:0. Musím ale říct, že mi fakt přály karty. I když jsem neměl nic na ruce, flipoval jsem jak pánbůh a to jak na útoky a dmg, tak na obranu. Karma byla na mé straně a snad mi to vydrží po celou ligu.

Žádné komentáře:

Okomentovat