pondělí 22. května 2017

Kterak Tara dostala naplácáno od Ramose

 Na ligovou hru jsme se se Shadowulfem sešli tradičně ve Valhalle jedno nejmenované sobotní dopoledne 13.5.2017. Jednalo se o hru dvou borců na prvních místech, kteří doposud neprohráli ani jednu hru. Byl jsem z toho taky pěkně vyklepanej.
 Shadowulf hraje Ramose a spoustu konstruktů, což rozhodlo o stavbě mého gangu. Na předem domluvených 47 SS jsem postavil Taru s upgrady na zahrabávání a opětovné vyhrabávání, Karinu s upgradem na vyvolávání, Roninku a Marshalla jako scheme runnery, proti konstruktům Taelor s Johanem, oba měli Oath Keeper kvůli Fast, a nakonec Hanse s tím novým upgradem na focus za nulku. To dalo přesně 47 SS a 4 SS do začátku. Proti tomu Shadowulf měl Ramose s upgradem na vyvolání Elektrické kreace a Field generátor na (+) na Df do 6", Josse s upgradem na regeneraci minionů, Rail Golema, Howardinu Langstornovou, jednoho horníka a jednoho pavoučka.
 Deploy standard 6", strategie Guard the Stash (2x50mm marker 10" u středu, do 2" mít model u každého markeru a máte 1 VP), schémata Frame for Murder (nech si zabít model), Acussation (dej tuto kondici a na konci kola ukonči pro 1 VP), Hunting party (zabíjej miniony), Mark for Death (označ a zabij takto označený model) a Claim jump (dej dva markery do 2" od středové čáry a na konci kola je spal). Vybral jsem si Claim jump a Frame for murder na Johana.
 Shadowulf deployoval první, nalevo horník, k němu Golem, pavouček, Ramos a Joss a kousek napravo Howardina. To kontruji zleva doprava Karinou, Hansem, Tarou, Taelor a Johanem, napravo pak Roninka a Marshall.


 I když jsem věděl, co soupeř na začátku udělá, začal jsem hrát Tarou, která s Fast pohřbila Taelor a popošla. Soupeř popošel pavoučkem, toho zabil Joss, vypadly dva scrapy a Ramos hned vyvolal dva pavoučky, kteří se v Jossově auře hezky uzdravili naplno. Hansem jsem zastřelil jednoho pavoučka, čímž ale Ramos dostal další scrap marker. Howardina došla na střed, k ní došla moje reaktivovaná Tara, vykopala Taelor a ta na tři útoky přes spálený Oath Keeper Howardině nic neudělala!!! Její melee 7 bylo málo proti (+) na Df od Ramose. Ách jo. Roninka a Marshall spěchali ke středu plnit Claim jump. Karině se podařilo vyvolat Punk Zombie, která chargnula Golema a jednou si sekla za 2 Wd, aby se pak na konci kola zahrabala.
 Ve druhém kole mi došla Roninka s Marshallem na střed a začali plnit Claim jump, víc do bojů nezasáhli. Golem zabil Karinu a tak se stala v této hře jediným modelem, který mě umřel. Hans si vystřelil na Howardinu a odzbrojil ji, tedy jsem se ji v tomto kole nemusel obávat. Leč mělo přijít ještě něco horšího, ta mrcha popošla a jak Taře, tak Taelor dala jim kondici Accused. No to mě podrž. Johan ji ani přes spálený Oath keeper nesundal, Taelor taky ne. Ke středu přicupkal Joss, ale nic nedal. Soupeř pozicoval malé pavoučky, abych se náhodou nevyvázal z melee a nemohl se zbavit Accused. Díky tomu má na konci bod, stejně tak já za Claim Jump, oba máme za hlavní úkol taktéž po bodíku.
 Ve třetím kole jsem Johanem přes Flurry konečně zamordoval Howardinu, leč jsem tím nadělil soupeři 2 VP, protože na ni měl Quick murder. Golem si to přihasil k Hansovi, nechal ho ale stát s 2 Wd, karty nepřály. Mě tedy jo, soupeři nikoliv. Opět Shadowulf pozicuje na středu, abych se nemohl zbavit Accused, přišel i Joss do dosahu Johana. Potvora, měl za to další bodík. Stejně tak já za Claim jump a opět oba za strategii.
 Čtvrté kolo a Hans hned na začátku dvěma lucky shoty zahlušil Golema. Joss dal Accused Johanovi a ještě si potom jednou do něj seknul. Tetelil jsem se, už jsem si říkal, že mi ho třeba i zabije a já za něj budu mít body doma, ale opak se stal pravdou. Soupeř jakoby to tušil a Johana si s Jossem přestal všímat, tak ho dobila Taelor. Vykopaná zombie zabila Horníka, ale z toho nic nebylo. Pořád jsem se nemohl zbavit soupeřových modelů do 2" od markerů. Zase máme po bodu oba za schéma i strategii.
 V pátém kole jsem si uvědomil, že jsem prohrál. I když soupeři vezmu bod za strategii, má dohromady 8 VP a já vypotím jen 7. I přesto jsem mu zabil posledního pavoučka i Ramose, leč k vítězství mi to vůbec nepomohlo.
 Hra to byla dobrá, vyvážená a napínavá až do konce. Jen se od té doby tluču do palice, proč jsem si nevzal jako schéma Hunting party. Každé kolo se mi povedlo zabít pavoučka a kdyby je soupeř nevyvolával, tak bych měl bod i tak. Ách jo. Přesně takhle vypadá, když si to prohrajete sami. A těch chyb, co jsem namrskal. Možná dát Jossovi Hansem Slow na začátku, zpomalil bych soupeře v rozjezdu. Kdyby Marshall nabral pavoučka a pohřbil ho, soupeř by neměl ve čtvrtém kole bod za strategii a byla by to aspoň remíza. To vše jsou ale jen kdyby kdyby. Ty nikomu hru ještě nevyhrály.

Žádné komentáře:

Okomentovat