čtvrtek 13. dubna 2017

Turnaj ve Vlkově 8.4.2017

 Turnaj ve Vlkově se začal rodit v našich hlavách již na podzim loňského roku, když jsme si sedli v Praze po posledním turnaji Masters. Moorhed navrhoval, zda by se Masters nemohla hrát na více místech naší republiky. I s panem Wiedzminem jsme se toho chytli a na sklonku zimy začali plánovat turnájek v mé vesnici, termín jsme však zvolili ne příliš šťastně. Trefili jsme se jak do Ogr cubbu v Praze tak do turnaje v Summoner Wars v Pardubicích. Nu což, nikdy člověk nedosáhne toho, aby se to hodilo každému.
 Samozřejmě jsme počítali, že se to stane lokální akcí s účastí výhradně hradečáků, ale nakonec se přihlásila i Holomóc a Pinďa od Blanska, hranice našeho kraje jsme tedy překonali. S cenami nám velmi pomohl Kirros, který si vzal patronaci jakožto Henchman a tak jsme měli k dispozici 12 guilderů, diplomy a dva malé Mystery boxy.
 Na místě konání, jímž byla budova obecního úřadu s sokolovny v jednom, jsme se sešli již v pátek po 18 h., abychom připravili stoly a večer strávili klábosením nad sklenicí dobrého piva. Po osmé se přidala i olomoucká část a po desáté jsme se přesunuli do prvního patra. Tam se hrál Magic, tuhle Zombie dice, všichni jsme vyzkoušeli vědomosti ve hře Česko- otázky a odpovědi. Čas utíkal jako zběsilý a když jsem šel spát ani se mi nechtělo věřit, že už jsou tři hodiny ráno.
 Ráno bylo těžké jako už dlouho ne. Na vině bylo samozřejmě nevyspání, stejně tak ale i Fofrova whiska. Všichni se vydali do místního obchodu smíšeným zbožím, zatímco já jsem vítal příchozí. Na desátou hodinu jsme byli kompletní a mohlo se začít hrát.
 Ještě jsem vlastně nemluvil o tom, s čím jsem hrál. Původně jsem plánoval Ten Thunders a Yan Loa, modely jsme nakonec půjčoval Fakminovi, který si chtěl zahrát Kanga a neměl dost modelů z TT. Pak jsem přemýšlel o Jossovi, Taelor, Cassandře, Nothing Beast, ale se všemi těmito henchmany už byl někdo přihlášen. Nakonec jsme tedy zvolil Rusty Alyce a frakci Outcast, ke které mám dost modelů na výběr.



1. hra vs Fakmin
 Hrajeme na bažině, kde je vše kromě lávek obtížný terén. Deploy standard, strategie Headhunter, schémata Claim jump, Dig their graves, Acussation, Recover evidence a Quick murder. Dávám Rusty Alyce upgrade na Fokus modelů do 10" a do gangu Bishopa s upgradem na +1 Wk a Cg a ignoraci obtížného terénu, Hanse, Desperate mercenary, Roninku a Void wretch. Proti mě stojí Kang, dva Rail workeři, dva snipeři a Samuraj s +3Wd. Ze schémat beru Quick murder na Samuraje a Claim jump.
 Soupeř deployne první, oba snipeři jsou dost blízko mě díky From the Shadows, zbytek na čáře zleva doprava Samuraj, Worker a druhý Worker s Kangem. Já dávám proti levému Sniperovi Alici, vedle ní Roninku s Wretchkou, pak Hanse aby viděl na Samuraje, Desperáta a Bishopa.
 První kolo, začal jsem s Bishopem, ten popošel a po chargi byl Sniper napravo pod drnem. K jeho hlavě se začal bažinou sunout Desperát. Druhý sniper picnul Bishopa za 2 Wd a pak mu šli vstříc Kang s Workerem. Nalevo zkoušela Alice střílet po Sniperovi, karty mi ale nepřály. Hans dvakrát postřelil Samuraje za 5Wd, ten popošel o něco blíže ke středu, stejně tak já s Roninkou.

Ve druhém kole jsem Desperátem sebral hlavu a bodík za strategii byl doma. Bishop si to přikvačil ke Kangovi a dal mu Paralýzu, načež to nehezky schytal od Workera za 5Wd. Sniper postřelil Roninku na 1Wd a já ji měl tak blbě, že ji Samuraj hned dodělal svým rotačákem. Alice opět střílela na Katanaka snipera a nechala ho s 2Wd a Hans si jen jednou vystřelil na Samuraje, aby mu nechal jen 1Wd. Za vedlejší úkoly nebere body nikdo.
 Ve třetím kole bohužel začal Fakmin a Kang mi odporoučel Bishopa, přičemž jeho hlavu hned sebral Worker opodál. Wretch i Desperát položili markery ke středu na Claim jump, které na konci kola úspěšně spálím. Alice se naprdla, že jí nejde střelba, a vydala se to vysvětlit Sniperovi ručně. Hans si opět vystřelil na Samuraje, těšil jsem se na body za schéma, ale na Dmg přišel Black joker. Ach jo. Za strategii bere body jen Fakmin.
 Ve čtvrtém kole jsem Alicí zahlušil Snipera a Hansem Samuraje, který tedy ještě předtím stihl ustřílet Void Wretch. Hans se vyznamenal ještě jednou, když na druhou ránu bez fokusu sundal zdravého Rail workera. Desperát položil marker na Claim jump a došel do B2B s Head markerem, když skončilo čtvrté kolo a s ním povel další kolo už nezačínat. Hráli jsme moc pomalu, bohužel. Po sečtení bodů do byla pro mě prohra 4:5. Být páté kolo, nejspíš bych uhrál jen remízu. Karty stály proti mě, i já nehrál úplně nejlépe. Vyběhnou s Alyce o dvě kola dříve, mohla by to být i výhra pro mě.

 Nastal čas oběda, ke kterému jsme si objednali pizzu z jaroměřské pizzerie Papa Franio. Byla výborná, všichni si pošmakovali.

2. hra vs Langly
 Deploy 1/4 kruhy v rozích, strategie Čtvrtinky, schémata Claim Jump, Frame for Murder, Leave Your Mark, Search the Ruins a Mark for Death. Langly má Josse, k němu Howarda Langstorna, dva Fire gaminy a dva Gunsmithy. Já opět beru k Alici upgrade na Focus modelů do 10", dvě Void Wretch, tři Roninky a Hanse. Ze schémat beru Frame for Murder na jednu Void Wretch a Claim Jump.
 Deploynu doleva Hanse, Alici a jednu Roninku, zbytek doprava dolů. Soupeř má vše podél linie deploye s tím, že Gamini s Howardem jsou nalevo a zbytek pod tím napravo.
 Začal jsem a Howard to koupil 2x od Hanse, má jen 3 Wd a Slow. Zbytek se rozprchnul na všechny strany, jedna Roninka a Wretch doprava dolů, Wretch na schéma blíže ke středu a Roninky taky postoupili. Soupeř se snaží krýt modely kde to jde.
 Ve druhém kole jsem začal, popošel Hansem a Howard šel pod kytičky. Super, toho jsem se fakt bál. Alice dostane burning od Gamina a následně ji zpraží Gunsmith smrští střel, stojí tam holka s 3 Wd. Napravo jsem postoupil dvěma Roninkama a Wretchkou ke středové linii, soupeř na druhé straně položil dva markery na Claim Jump, jeden mu ale blokuji třetí Roninkou a tak je nemůže na konci kola spálit. Vítězný bod máme oba za strategii.
 Ve třetím kole Hans picnul jednoho Gamina a tím jsem soupeři splnil Frame for Murder. Langly mi totéž schéma taktéž splnil, když mi zastřelil odkrytou Void Wretch. Roninka u soupeřova markeru na Claim Jump odolávala útokům a mě se podařilo napravo položit a spálit dva markery, bod byl doma plus další za čtvrtinku, což měl i Langly.
 Ve čtvrtém kole opět Roninka u markeru odolala útokům a tak jsem ji nenechal spáchat Seppuku. Začala trochu poziční hra, když jsem chtěl soupeři znemožnit splnění strategie, což se mi přesunutím jedné Roninky na čtvrtku ke Gunsmithovi povedlo. Opět beru bod za strategii i za Claim Jump.
 V pátém kole jsem sundal Josse na 1 Wd, za což ten pacholek dostal reaktivaci. Málem jsem přišel o bod za čtvrtinku, ale na výsledku 8:6 pro mě to už nic naštěstí nezměnilo.

3. hra vs Wiedzmin
 Deploy "L" v rozích, strategie Collect the Bounty, schémata Claim Jump, Dig their Graves, Eliminate the Leadership, Show of Force, Tail ´em. Wiedzmin má Nothing beast s Void schield a Oath Keeperem, Johana s Oath Keeperem, Freikorps trappera, Roninku, dvě Void Wretch a Freikorpsmana. Proti tomu stavím Alici, Bishopa, Roninku, dvě Wretch a Hanse. Ze schémat beru opět Claim jump a Eliminate the Leadership.
 Wiedzmin deployuje první, Trappera do patra budovy, zbytek se kryje za zdmi, Freikorpsák a Johan nalevo. Já se také kryji vším, bojím se Trappera. Bishop a jedna Wretch nalevo nahoře, Alice u středu a zbytek vpravo dole. První karty na ruce mi napověděly, jak bude tato hra vypadat. A taky že ano.
V prvním kole jsem ničím nic netrefil, soupeř mi sundal jednu Wretch na 2 Wd Trapperem. Bishop se vydal nalevo do rohu, Alice se kreje na středu, Roninka a Wretch jdou napravo.
 Ve druhém kole dojde díky Fast Nothing Beasta k Alici, nejdřív ji dá za 2Wd a pak přes Red Jokera za 9 Wd, což neustojím samozřejmě. Navíc má soupeř 3 VP za eliminaci velení. Bishop se vydá vstříc Beastě a dojde k ní do melee. Toho využije Johan, také spálí Oath keeper, dá si na Bishopa Flurry a nechá ho s 3 Wd. No mazec. Hans picnul Johana za 3 Wd. Za hlavní úkol bere body jen soupeř, já aspoň položil a spálil dva Claim jump markery.
 Ve třetím kole jsem nevyhrál Iniciativu a tak se mi díky Johanovi odporoučel Bishop, Beasta sežrala Hanse. Napravo jsem aspoň položil dva markery na Claim jump, tak jsem měl první bod za schéma. Wiedzmin samozřejmě bral bod za strategii a ani mu to nebyla blbé. Navíc položil dva markery na Claim jump,
 Ve čtvrtém kole mi umřela Roninka a Void Wretch, tedy jsem už nebyl schopen nic dalšího udělat. Wiedzmin si v klidu položil opět markery ke středové linii, což pokračovalo v pátém kole. A tak mě porazil krásným výsledkem 10:2. Tahle hra byla poprava od začátku do konce. Že jsem si taky nevzal Nothing Beast, se kterou jsem vyhrál hradecký miniturnaj.


Bohužel už nám nezbýval čas na čtvrtou hru, se kterou jsme původně počítali. Začali jsme proto pomalu sklízet stoly a Wiedzmin sčítat body.
 Na prvním místě se se třemi výhrami umístil Smíťa s Nekimou, zbylá místa uvádím níže. Velká gratulace vítězi, v Mystery boxech našel Miss Ery.
 Seběhli jsme ještě dolů před budovu úřadu na společné foto a všichni jsme se rozjeli ke svým domovům.

Výsledky:
1. Smíťa (Nekima)
2. Nacoketas (Archie)
3. Wiedzmin (Nothong Beast)
4. Pinďa (Cassandra)
5. Nishi (Madame Sybelle)
6. Puštík (Snowstorm)
7. Langly (Joss)
8. Zdendalini (Rusty Alyce)
9. Phinn (Bad Juju)
10. Fakmin (Kang)
11. Fofr (Old Major)
12. Skaven (Taelor)


 Myslím, že se turnaj velmi povedl. Jsem rád, že to nebylo jen oblastní setkání. Velké díky patří naší obca a Sokolu za zapůjčení prostor. Wiedzminovi za organizaci, Radkovi a Martinovy za terény, Kirrosovi za ceny a všem účastníkům, že se nám rozhodli věřit, přijeli si zahrát a přispěli tak skvělé atmosféře. Díky díky díky a snad za rok naviděnou.

Galerie mých fotek

Žádné komentáře:

Okomentovat