středa 2. listopadu 2016

Kterak Colette naplácala Zoraidě

 K poslední ligové hře jsme se s Phinnem sešli u mě doma v nově zrekonstruované herně/budoucí dílně. Domluvili jsme se na hře na 40 SS, abychom nad tím nestrávili celý den.
 Deploj jsem flipnul klasiku 6", strategii Extraction (Turf war). Ze schémat na výběr Convict labor, Catch and Release, Show of Force, Leave your mark a Frame for Murder. Když jsem viděl tato schémata, rozhodl jsem se to hrát na body a ne na ničení soupeřovi crew. Vzal jsem proto Colettu s upgradem na Inicitivu,  Cassandru s upgradem na trigger na Df/Wp, dvě Performery, dvě Manekýny a Mechanického jezdce. Soupeř to kontroval Zoraidou s nějakými upgrady, Bad Juju, Iggym, dvěma Waldgeisty a Silurida.
 Na základě toho jsem ze schémat vybral Convict labor (trochu jiné Line in Sand) a Leave your Mark (položit marker na soupeřovu stranu dál jak 6" od středové linie a na konci kola jeden spálit pro 1 VP).
 Prohrál jsem flip o deploy a tak vykládám na stůl modely jako první. Na pravou a levou stranu dávám Performery s Manekýnami, nalevo Jezdce a na střed Colletu s Cassandriu. Soupeř díky From the Shadows dává Walgeisty a Silurida co nejblíže ke mě to jde, aby mi hned od prvního kola blokoval modely. Bad Juju, Zoraida a Iggy jsou připraveni na středu jít brát body za strategii.



 První kolo a díky (+) na Ini jsem začal. Coletta dala 3x Promt na Cassandru, ta popošla a plivla oheň po Waldgeistoj na středu, ale dala jen za 1 Wd. Napravo mi Waldgeist a Silurid zavážou Performeru a Manekýnu do melee. Stejná dvojice na druhé straně jde kupředu, aby mohla plnit schémata. Jezdec se stahoval ke středu, aby byl blízko středovému markeru, ale dostatečně daleko s dosahu charge Bad Juju. Zoraida začarovala Cassandru, aby jí dávala dvě karty když bude něco dělat. Potvora.

 Ve druhém kole jsem opět začal. Jezdec si dal charge na přiblíživšího se Bad Juju a díky Red jokerovi na útok ho nechal stát s jedním životem, navíc z něj vypadly dva markery přímo na střed. To bylo hned několik much jednou ranou. Ještě si kluk vyvolal Fire Gamina na pomoc. Šikula.
 Napravo nadělil Waldgeist Performeře condition Tagged, to samé udělal Silurid Manekýně. Abych se toho nemohl zbavit, nechal Waldgeista s nimi v melee. Nalevo položila Performerka marker víc jak 6" od středové linie, pomohla jí v tom aura Manekýny, která umožňuje pokládat markery 6" v LoS, Paráda, tady na této straně nahraji body za Leave your Mark.
 Očarovanou Cassandru jsem aktivoval až jako poslední model a tak Phinn nemohl využít nalízané karty v tomto kole. Já měl bod za Leave your Mark, soupeř za Catch and Release (2x kondice Tagged) a bod za strategii, navíc posunul marker o 3" k sobě.

 Opět ve třetím kole začínám. Jezdec vyvolal Metal gamina a pak dobil Bad Juju, ten se pohřbil. Je jasné, že nemůžu zabít žádného Swampfienda, jinak tahle potvora vyleze na svět zase. Colettou dostanu Performeru z melee od Waldgeista a ta se zbaví Tagged. Iggy nadělí Jezdci 4 burning tokeny, daří se mi dva uhasit Cassandou, aby jezdec neumřel. Zoraida vyvolala Voodoo panenku, nedaří se jí ale s nikým spojit. Buďto nevidí nebo má (-) na seslání kouzla a to se vyplatí. Nalevo pokládám marker víc jak 6" od středové linie a další na střed, beru tedy bod za Convict labor i za Leave your Mark, soupeř má bod jen za hlavní úkol, leč zapomněl posunout marker dál na svoji polovinu.

 Ve čtvrtém kole jsem opět začal. Kreju jezdce před Iggym, nechci aby mi uhořel. Bohužel to ale odnese Cassandra, která na konci kola umře na burning. Nemusela, kdybych ji já blbec zapnul schopnost na (-) na útoky co na ni jdou. Blbec no. Silurid položil dva markery na mojí polovině stolu, naštěstí se k nim stihne dostat Performera a díky Seduction je oba spálí. Soupeř bod za tohle schéma přeci jen dostane, Waldgeist jeden marker položil napravo. Daří se mi mít na středu stejně modelů jako soupeř a tak nemá za strategii bod nikdo. Zato já beru dva body za každé schéma. Paráda.

 V pátém kole opět začínám já. Tenhle upgrade se dnes vyplatil. Začal jsem se potit, jak jsem přemýšlel na plné obrátky. Vedu 5:4, ale soupeř mi nesmí dát Tagged, aby neměl další VP. Také by se mohl postavit k mým markerům na středu a já bych nezískal bod za Convict labor. A nesmí se vykopat Bad Juju, protože by mi někoho určitě zabil a já ztratil model pro kontrolu markeru na strategii. Mám více modelů, zkusím soupeře přeaktivovat. Bohužel mi ale Iggym očaruje Colettu a nakáže ji aktivovat se hned po něm. Což je průšvih, Coletta to měla jistit se svým Promt, kdyby se přeci jen někde nějaké Tagged vyskytlo. Tak jsem dvakrát popošel Manekýnou k Waldgeistoj napravo, sekla si do něj a dala mu Slow. Což mi hodně pomohlo. Silurid pro jistotu položil dva markery. Nasunul jsem co nejvíce modelů k markeru, ale Zoraida přišla mezi ně a odpálila pulzu aby se od ní všichni odpushnuli. Naštěstí dva modely zůstanou tam kde jsou a ještě tam dojde Performera, díky čemuž beru bod za strategii já. Šesté kolo nepadlo, je konec.

 Phinn má bod za Leave your mark, nemá ale další za Catch and Release, dohromady 5 VP. Já beru poslední bod za Convict labor a celkem mám tedy 7 VP. Ve finále výhra pro mě 7:5.
 Musím říct, že jsem se u toho dost zapotil. Hra to byla víceméně vyrovnaná, ze začátku štěstí přálo Phinnovi, nakonec jsem se ale radoval z vítězství já.

Žádné komentáře:

Okomentovat