úterý 13. září 2016

Kterak si Coletta a Lady J naplácaly navzájem

 Ligovou hru proti Poldymu jsme netradičně odehráli u něj doma. Dovezl jsem svoji desku i terény a vrhli se na hru domluvenou na 35SS.
 Naflipoval jsem deploy 1/4 kruhy v rozích, strategii Turf War, ze schémat bylo na výběr Breakthrough, Power ritual, Protect territory, Frame for Murder a Line in Sand.
 Soupeř nasadil Lady J s upgrady Vendetta a Last Stand, Judge s upgradem na armor, dva Austringery a tři psy. Tomu jsem se rozhodl čelit s Colette s upgradem na tvorbu hrdliček, jednou hrdličkou, Manekýnou, dvěma Corypheé a Killjoyem. Sice budu mít málo modelů na zabírání středu, ale snad soupeře vykydlím a pak to nějak uhraju. Proto volím veřejně Power ritual a tajně Frame for Murder s Killjoyem, Poldy oznamuje Line in Sand a druhé tajné. Flip o výběr strany vyhrál Poldy, deploynul si první.
 V prvním kole jsem vyhrál Ini a nechal začít Poldyho. Tradičně to bylo jen o pohybech, psy běželi ke středové čáře, Lady J se držela kousek za nimi spolu s Judgem, který položil Power marker v rohu. Austringeři jen popošli aby mohli další kolo házet ptákama. Já se s Corypheé schovával za lesíkem, Killjoy byl zahrabanej, Colette položila Power marker a vydala se do druhého rohu plnit toto schéma. Hrdlička se připravuje vletět mezi modely protivníka a nechat ze sebe vylézt Killjoye.
 Druhé kolo, opět jsem vyhrál Ini. Nechal jsem začít Poldyho a to byla chyba. Jedna Corypheé to dostala za 3 Wd, takže jsem holky musel složit do Duetu. A jelikož se u toho jedna obětuje, vylezl z ní Killjoy. Duet jsem hned poté vyléčil a radši s ním utekl, aby ho nenabrala Lady J. Dva soupeřovi pejsci položili Sand marker, jednoho pak hned vykuchal Killjoy a návdavkem si dal psa co se ještě neaktivoval. Tím jsem bohužel soupeři nadělil 2 VP za Frame for Murder. Na to do Killjoye naběhla Lady J a rozsekala ho na cimpr capmr, načež jsem s úsměvem oznámil Frame for murder za 3 VP. Coletta vyvolala dvě hrdličky a tam mám navrch s aktivacemi. Bohužel ale neberu bod za strategii, zatímco soupeř ano.
 Ve třetím kole jsme opět vyhrál Incku. Rozhodl jsem se soupeře zdržovat, a tak dvě hrdličky popoletěli k Austringerům, kteří svoje aktivace vyplýtvali na jejich zabití. Třetí hrdličku se rozhodl rozcupovat Judge, ale neměl štěstí na karty a tak hrdlička stála s 1 Wd. Díky Colettinýmu Promt uteču s Duetem z dosahu všech modelů a jdu s ním do soupeřova rohu položit Power marker. Opět nemám bod za strategii, soupeř ano.
 Čtvrté kolo a já opět vyhrál Iniciativu. To se mi ještě nikdy nestalo. Corypheé duet zabil Austringera a zavázal Judge do melee, načež přežil útoky druhého ptákohoda i Judge, i když mu zbývaly jen 3 Wd. Justice se rozhodla spálit Power marker v mém deployi, což mě moc netrápilo, ponevadž pořád budu mít dva v dalších rozích a z nich 3 VP. Poslední pejsek mi zabil hrdličku a Coletta, jelikož jsem byl totálně bez karet, nezvládla vyvolat nové. V tomto kole nebral bod za Turf war nikdo.
 V pátém kole jsem, světe div se, po páté vyhrál Incku. To se zapíše do dějin. Začal jsem Duetem, vylečil ho a sundal Judge na 5 Wd, ten mu to hned vrátil a spolu s Austringerem nechali Duetu zase jen 3 Wd. Justice běžela na střed, ale marker na Line in Sand položit nezvládla. Coletta zabila posledního psa a pak se jí nepodařilo seslat Promt na Duet, čímž jsem nevyhrál tuto hru. Šesté kolo nepadlo, šli jsme počítat body.
 Poldy splnil Frame for murder za 2 VP, Line in Sand za 1 VP a Turf war za 3 VP, ve výsledku 6 VP. Já měl Frame for murder za 3 VP, Power ritual za 3 VP a Turf war za 0 VP, oba jsme tedy nahráli 6 VP a skončili remízou.
 Kdyby se mi ale povedl poslední Promt na Duet, ten by se o 3" pushnul ke středu a já bych měl v posledním kole 1 VP za strategii a vyhrál bych. Nestalo se tak, ale nevadí. Byla to pohodová hra a užil jsem si ji. Ještě jsme pak příjemně popovídali, zahrál jsme si Hnefatafl a Shogi a až pak ujel domů. Bylo to parádní sobotní dopoledne.

Žádné komentáře:

Okomentovat