úterý 24. června 2014

Saxony class corvette


  Dalšími lodičkami do Rybníkovi soutěže v barvení Dystopian Wars byla trojice Saxonek. Z malých lodiček co mám se mi tyhle líbily nejvíc.
 V barvení jsem se držel již osvědčené kamufláže černých klínů do světle šedého podkladu. Nesmí chybět spousta bronzu, protože ten je na prušácích prostě cool. I když se to nezdá, zabraly mi tyhle mršky cca 12 hodin času. Už ale vím, kde a jak si čas malinko ušetřit. Takže než nabarvím celou flotilu, budu to mít pěkně zmáklý.
 Na nafocení jsem opět použil své oblíbené vodní pozadí a při odeslání fotek do soutěže trnul, zda již není vzhled mých lodiček malinko okoukaný.
Nebyl. Odměnou mi bylo první místo, již třetí ze čtyř. Paráda.
 Další je na seznamu barvení letadlová loď. Je to pěkně velká mrška a zatím jsem neměl moc času se s ní poprat. Uvidíme, zda zvítězí ona nebo já.

Žádné komentáře:

Okomentovat