úterý 24. června 2014

Pátá hra v lize proti Naciketasovi

Sobotní ráno ve Valhalle se již tradičně stává místem těch nejtužších střetů v rámci světa Malifaux. Nejinak tomu bylo i 17.5., kdy jsme se s Otou, řečeným Naciketas, domluvili na sehrání našeho duelu do ligy. Na stejný den vycházel i miniturnaj páně Wiedzmina, těšil jsem se tedy na příjemně strávené sobotní dopoledne.
Naciketas hraje v lize s Kirai, která vede své šiky duchů, přízraků a nemrtváků. S tímto gangem jsem se doposud nesetkal, což mi nebránilo se ho obávat jen co jsem si doma prohlédl modely, které pravděpodobně potkám. Chjo, to zas bude.

Já a Viktorka
Crew: sword Viki s upgradem na ignore Hard to Wound atp, Vanessa, Hans, Student of Conflict, Bishop, Ronin
Schémata: tajné Vendetta (Hans vs Datsue Ba), oznámeno Outflank
3 SS do začátku

Naciketas a Kirai s upgradem na vyvolávání do 3“
Crew: Datsue Ba s nějakým upgradem na vyvolávání, Yin, Night Terror, Lost Love, 2x Rotten Belle
Schémata: obě tajné
7 SS do začátku


 Deploy standard, strategie Turf War. Bitevní pole s rozpadlou budovou uprostřed, sem tam nějakej strom či zídka. 
 Vyhrávám flip o rozmístění, které přenechám Naciketasovi. Ten dá jednu Bellu na moji levou stranu, čehož si všimnu až v prvním kole při její aktivaci, zbytek teamu napravo. Tomu přizpůsobím svůj deploy, Hans nalevo, na středu vlevo Bishop, uprostřed gun Viki s Vanessou, napravo zbytek. Oba máme sedm modelů, těším se, že hned něco odstřelím Hansem a budu mít výhodu v aktivacích.
 V prvním kole vyhraje Ini Ota, s gentlmenským pokývnutím mě určí prvním hráčem. Toho se snažím využít Hansem a střílím na Terrora, hitnu a na Dmg Black joker. Nejen že jsem nezabil model, který jsem zabít mohl, navíc jsem tak přišel o 1 VP do Vendetty. Suprově to začalo, jen co je pravda. U mě to jsou dále jen pohyby tak, aby mě neviděly soupeřovy Belly a nezačaly mě lákat. Zato na druhé straně Datsue vyvolá Seishina, Kirai vyvolá dalšího, z toho prvního vyvolá Shikome a z druhého Onryo. Paráda, hned má soupeř na stole 9 modelů. Nesnáším tyhle vyvolávací gangy. Navíc když Lost Love vyléčí Shikome 3 Wd.
 V druhém kole na ruce super karty, Red joker, 13, 11, 11, 10 a 3. Paráda. Sice bych potřeboval masku pro Hanse, ale snad něco vyjde. Vyhrávám Ini, Hans střílí a zabíjí v prvním kole vyvolané Onryo. Na druhé straně zase ta mrcha Datsue vyvolá Seishina a Terror popoletí na střed k Vanesse, která ho díky Fast od Studenta na 3 údery udolá. Na druhé straně opět Kirai vyvolá Seishina, z něj další Shikome a z toho od Datsue utopence, the Drowned. Bishop se cejtil a tak vyběhnul na vyvolanou Shikome. Dal jí tečku a pak jí i zabil, ale díky Lost Love a jeho Malevolence se najednou u něj v base kontaktu narodila Ikyrio. No dopr, málem jsem si dal pěstí. Yin se přiblížil k Bishopovi, dal mu [-] na Wp duely a taky ho kousnul za 4 Wd, načež ho Ikyrio dodělalo. 10 SS v prčicích. Na konci kola ještě jedna Belle vytáhla Viktorku z krytu. Za hlavní úkol máme oba 1 VP. 
 Ve třetím kole opět vyhraju Ini. Hans umřel Ikyrio, která na obranu flipla Black jokera. Belle dala Slow gun Viki, která se radši běžela schovat. Druhá Bella zase dvakrát vylákala Roninku, k ní popolétla Shikome, kousla ji za 5 Wd a dala poison, což znamenalo že Roninka umře na konci kola. Super. Vanessa dostala Fast od Studenta, popošla a vystřelila si do Belle za 2 Wd. Kirai sumoní Seishina a z něj opět Utopence, kterého Lost Love vyléží díky Red Jokerovi naplno. Za Turf War oba 1 VP.
Ve čtvrtém kole opět vyhrávám Iniciativu. Aspoň v tomhle mám štěstí. Na ruce mám opět Red Joker, tak si Hans vystřelí na Utopence. S Otou oba flipnem prasáckou třináctku, což ale znamená že nemůžu cheatovat díky [-] na Dmg a tak Utopenec přežije. Opět díky Malevolence od Lost Love mi Ota do base kontaktu k Bishopoj vyvolá Ikiryo, která dá Hansoj za 4 Wd a pak se obětuje, aby ho mohl soupeř případně užít někde jinde. Gun Viki už ta Lost Love štve, tak si po něm vystřelí, ale dá jen za 2 Wd, áááá. Bella 2x přitáhne Vanessu, která si pak sekne do Datsue Ba za 1 Wd, opět je vyvoláno Ikiryo, do něhož to Vanessa zasekne za 2 Wd, Ikiryo jí to vrací za 6 Wd. Student dá fast sword Viki, která popojde a na melee experta si sekne do Datsue a pak díky masce a dalšímu útoku z triggeru zabije Lost Love. Shikome kouskne Vanessu za 2 Wd a pak ji někdo zahluší, už nevím kdo. Chudák holka. Kirai opět trapně vyvolá Seishina, kouzlem ho prohodí se Shikome a vystřelí si kouzlem na gun Viki, které dá za 4 Wd, z čehož 3 preventuju. Aspoň něco. Druhá Shikome se jen pohne, Yin taky, ten prchá na moji půlku. Bella dvakrát zavolá na sword Viki, čímž ji odtáhne od markeru na Turf War a já tak mám za hlavní 0, Ota 1 VP, navíc Ota ohlásí Bodyguarda na Yina, kterej je pěkně daleko ode všeho a již ho neohrozím. To je pro něj další 1 VP.
  Páté kolo. Nejen že prohraju Ini, navíc na ruce mám 7, 7, 6, 6, 1, 1. Absolutně paráda. Jediné co mě těší je to, že v balíčku mám vysoké karty a snad budou chodit. Ikiryo chargne sword Viki, které dá za 4 Wd. Hans si vystřelí na Datsue, zapomenu vyhodit masku, abych ignoroval Incorporeal. Áááá. Dá za 3 Wd, ale Datsue preventí 2 Wd, takže žije. Tak chargne sword Viki, dá ji za 2 Wd a Viktorka ji pak zabije. Špatně jsem si přečetl zadání schémata, myslel jsem že budu mít 2 Wd, ale prd, mám nula. Super. Do konce kola mi ještě umře sword Viki, já zabiju Ikiryo, Ota kontroluje střed. Napravo a nalevo na středové linii stojí Belle a je konec. Ota 1 VP za Turf War, já 0.
Ota oznamuje Obklíčení jako druhý vedlejší úkol, za což má 2 VP. Yin je celý a je dál jak 8“ od deploye, další 3 VP. A za hlavní úkol má soupeř 3 VP. Zato já nesplnil ani Vendettu, ani Obklíčení a za hlavní mám jen 2 VP. Což mě staví do role poraženého v poměru 2:8.

Ota je dobrý hráč a těžký soupeř. Přesně ví, co který model jak má udělat a je schopen kontrolovat bojiště a utvářet hru ve svůj prospěch. Já hrál ze začátku dost pasivně, vždy jsem mu dovolil soustředit se jen na jeden model, který bez problému zpacifikoval. Když jsem zhruba od třetího kola začal hrát trochu aktivněji, měl jsem šanci toho více ovlivnit, ale bylo už pozdě. Hra to byla parádní, udělal jsem spoustu chyb, nepadaly karty, prostě klasickej brekot. Budu muset o svém hraní Viktorek hluboce popřemýšlet.

Žádné komentáře:

Okomentovat