úterý 8. července 2014

Šestá hra v lize proti Baharovi

 Tradiční sobotní ráno ve Valhalle, sešli jsme se s Rezlym na domluvené hře v Malifaux do naší hradecké ligy. Rezly šéfuje gangu vedeném Perditou, kteréžto jsem se vcelku dosti obával. Čekal jsem spoustu střelby na dálku a nějaké zákeřnosti na plnění misí. Domluvili jsme bitvu na 45 SS, hlavně prý proto, že má Rezly dost SS v upgradech pro Perditu.
 Deploy nám padl standard 6“ a po flipu o výběr strany jsem se hned stěhoval na druhou stranu, Rezlymu se líbil lesík a ruiny na straně kde jsem původně seděl já.
 Strategii jsem flipnul Squatters right, z misí jsme měli na výběr mezi: Distract, Frame for Murder, Plant Evidence, Breakthrought a samozřejmě Line in a Sand. Tomu jsem se snažil přizpůsobit výběr crew. Dopředu jsem zavrhl Breakthrought, přes střelbu bych se tam nemusel dostat. Stejně tak jsem se nechtěl vystavovat na středu při Line in a Sand.  Pro Distract jsem neplánoval dost modelů. Zbývalo tedy Plant Evidence a Frame for Murder. Mno, uvidíme.



Rezly
Master: Perdita, upgrade pro ignoraci Armoru a Incorporealu, a ještě jeden, co nebyl použit
Crew: Francesco s upgradem Wade in, Santiago s upgradem pro Rapid Fire, 2x Guild Austringer, 2x Guild Hound, Enslaved Nephillim
SS do začátku: 6
Schémata: obě tajná

Já a Viktorka
Crew: sword Viki s upgradem pro ignoraci Hard to wound apod., Student of Conflict, Vanessa, Hans, the Nothing Beast, Strongarm Suit
SS do začátku: 4
Schémata: Plant Evidence veřejně, tajně Frame for Murder na Beastu

 Protože si Rezly vybíral stranu, deploynul první. Na mé levé křídlo dal oba psy, jednoho Austringera a Nephillima, na pravé křídlo zbytek, pěkně schovaný za ruinou. Tomu jsem se snažil kontrovat gun Viki a Hansem nalevo a zbytkem napravo.
 Vyhrál jsem Ini v prvním kole a nechal začít Rezlyho. Ten pohnul jedním modelem a pak jsem mu Hansem zastřelil Nephilima. Bylo to hlavně díky Rezlyho překvapení, že je do lesa vidět všude, nikoliv jen 3“ jako v M1.5e. Oba pejskové popoběhli k Squatt markeru. Moje gun Viki popošla a jednomu dala za 2 Wd pistolkou, nic moc. Na druhé straně dala Studentka Fast Beastě, ta o 18“ přoletěla skrz terén a kousla Francesca za 5 Wd, načež ji ustřílela Perdita nablízko a Beasta umřela. Ta ignorace Incorporealu je svinstvo. Aspoň že 3 VP za Frame for Murder je doma a Perdita moc nevylezla z deploye. Navíc ji díky Void Beasta sundala 2 Wd.
 V druhém kole začal Rezly. Jeden ze psů zapnul Squatt marker, načež Viktorka zastřelila toho druhého a popošla k markeru. Díky čemuž Rezly taktéž získal 3 VP, taky na něj měl Frame for Murder. Hans se zaměřil na Austringera, dal mu za 2 Wd a Slow. Napravo se Francesco přiblíží ke Squatt markeru, Perdita se k němu pushla, pak vyběhla ke Squatt markeru, ale Rezly místo toho aby ho zapnul tak si dal 2x defensive stance a zůstal stát uprostřed bitevního pole bez coveru. Toho se snažím využít Strongarmem, i když Rezly pálí SS na pozitivní flip do Deff a tak flipuje na obranu 4 karty. Napoprvé netrefil, na Def přišel Red joker a tak mu Perdita ještě nadělí 1 Wd zpátky. Napodruhé však Rezly flipne Black jokera a tak se Strongarm trefí pěkně za 4 Wd. Vanessa se taky pokouší střílet, ale netrefuje. Sword Viki popojde do base kontaktu s Francescem a vyčkává na začátek dalšího kola.
 V třetím kole začíná opět Rezly. Francesco dá Distract Viktorce, čímž odhaluje své druhé schéma. Pak ještě dá +2 Df Perditě, načež pokračuje přes companion v hraní Perditou. Ta si zapne ignoraci armoru a na všechny 3 AP zastřelí Strongarma. Hans opět střelí do Austringera za 2 Wd a Slow. Napravo pálí Santiago přes Rapid fire do Viktorky, ta však stojí v coveru a tak má Rezly negativní flipy. Projde jeden výstřel za 2 Wd, ty ale preventuju, takže v pohodě. Nalevo pes dá charge na Viktorku, která předtím zapla squatt, nic jí neudělá. 
Aktivuju Vanessu a při kouknutí do vrchních třech karet odhalím 6, 5 a red joker. Na ruce mám 12 s maskou, tak chvilku rozmýšlím a vsadím vše na jednu kartu. Vanessa nic neudělá, abych nebral karty sword Viktorce, která pak rozjede smrtící tanec se svými katanami. Díky LoS na gun Viki má melee mastera, tedy popojdu tak, abych byl do 2“ jak od Perdity tak od Francesca. První útok vedu na Perditu, vím že Rezly nemá na ruce žádnou vysokou kartu a modlím se, aby s Df 9 neflipnul vyšší kartu než 10. Flipne sedmičku, uff, v klidu cheatuji dvanáctkou z ruky, masku na trigger Whirlwind. Opět díky spálenému SS mám negativní flip na Dmg, což mi nevadí. Čeká tam red joker a já se opět modlím, aby další karta pod ním nebyl black. Nebyl, a tak Perdita dostala za 9 Wd, díky čemuž se odporoučela. Přes trigger jsem si ještě seknul do Francesca ale nic jsem nedal, až při útoku za melee experta dostal Francesco za 3 Wd.
 Ve čtvrtém kole opět začíná Rezly. Francesco přes Flurry utluče sword Viki, i díky tomu, že jsem si ji zapomněl léčit po zabití Perdity. Student dá Fast Viktorce, která zabije psa, popojde a zapne druhý squatt. Poté ji malinko prudí Austringer, na kterého Hans už nevidí, a sundá ji na 3 Wd. Hans střílí na Francesca, ale neúspěšně, tak ho musí zastřelit Vanessa. Beru 1 VP za strategii, konečně.
 V pátém kole opět začínal Rezly. Nemám SS na preventing flipy, naštěstí ale Viktorka přežije jeden útok od Austringera a jeho flipu black jokera na Dmg, aby vzápětí položila marker pro Plant evidence, popošla a položila druhý. Na stole se již nic důležitého nestane, jen Vanessa vyléčí 3 Wd Viktorce, kdyby náhodou padlo šesté kolo. To ale nepadne a tak jdeme počítat body.
 Za hlavní úkol jsem získal 2 VP, za obě schémata plné 3 VP. Rezly má jen 3 VP za Frame for Murder, ve výsledku tedy výhra pro mě 8:3. Uffa uffa.
 Hra to byla výborná, dobře jsem se bavil a vše příjemně odsýpalo. Rezly je pohodový soupeř, hraje se s ním bezvadně. Byl dost překvapen, že byl vlastně přestřílen gangem, od kterého čekal tlačení se do melee od prvního kola. Jo, to jsem ty předsudky. 
 Odzkoušel jsem si Strongarma, ale umřel moc brzo, abych si ho nějak zhodnotil. Nebýt ignorace Armoru Perditou, prudil by trošku dýl. Beasta je super bijec, a i když chcípla v prvním kole, udělala svoje. Hans byl tentokráte víc platnej než jindy, měl furt na co střílet a i když to byl jeden výstřel za kolo, díky Slow zasaženému modelu dost zdržoval protivníka. Vanesse nevycházela knížka na léčení, ale díky přípravě karet pro zabití Perdity jsem ani nelitoval. Prostě čůpr gang, co konečně jednou makal jak měl.

Žádné komentáře:

Okomentovat