pondělí 14. října 2013

Wicked dolls

   Po velmi dlouhé době něco mého barvení. V plánovaném kombu se Zoraidou jsem počítal i s využitím jedné až tří Wicked Doll, jednak jako zdroj levného scrap markeru a jednak jako potěr na vyžrání aktivací důležitých modelů soupeře.
   Barvení mi nešlo moc dobře od štětce. Nebarvil jsem všechny panenky najednou a je to na nich taky pěkně vidět. Snažil jsem se aby byly co nejvíce barevné, taková byla moje idea. Zkoušel jsem hodně ředit barvy ale byl sjem nějak zaseknutej a nešlo mi to. První jsem musel zalít washem a pak všelijak vytahovat zpátky do původních odstínů.
   Druhá panenka se mi již dařila lépe, ale stále to nebylo ono. Něco vypadá jako že není vůbec vystínováno, stejně tak i u třetí panenky. Už jsem z toho byl rozladěnej a tak jsem to nechal. Sice vypadá každá úplně jinak, smířil jsem se s tím že to prostě nebudou moje nejlepší modely, které budu někde prezentovat a na stůl je to dobrý.

1 komentář:

  1. Pěkný Wicked Dolls. Hezky hrajou barvama! Teď jen aby byly hratelný ve velkým množství v M2E

    OdpovědětVymazat