pondělí 28. října 2013

Ramos Bílý


Dnes tu mám model, na nejž jsem se strašně dlouho chystal. Je jím mechanický mág Ramos, vůdce M&SU a také jednoho z Arcanistických gangů. Chtěl jsem ho nabarvit jinak než je vídán na většině galerií po internetu. Místo klasického hnědého či modrého kabátu jsem se rozhodl pro bílou. Mno, aspoň jsem se o ni pokusil. Vychází mi z tohoto pokusu, že bílou ještě ne, zato světle šedou umím. Nebo si to aspoň myslím.
Pokus o svítící ruku taky nevyšel dle představ, ostatní celkem ujde.Ač to tak nevypadá, kalhoty jsou malinko zesvětlovány šedou, více to vynikne naživo.
Možná si říkáte kdepak je ten mechanickej ocas, co se před ním vyhrabává ze země. Jsem liška mazaná a schoval jsem si ho na konverzi Soulstone minéra. Nebudu mít klasickýho co se vyhrabává ale naopak toho co se zahrabává.

Žádné komentáře:

Okomentovat