úterý 29. října 2013

Rail Golem

   Jednou z posil Arcanistů v nové edici je i Rail Golem, kterého ve svém pojetí nabarvení představuji.
   Model zdá se na pohled pěkný a vyvedený, leč už od začátku jsem se obával velkých ploch svaloviny bez jakýchkoliv detailů, nepočítaje v to drobné nýtky či průduchy. Navíc je model skulptěn tak, že ruce držící kolejnici vcelku zavázejí při barvení břicha. Již při plánování barvení jsem proto počítal s wash ligou. Mám rád bronzovou barvu, proto jsem zvolil jako hlavní kov právě bronz a železo spíše jako doplňky.
   Hořící vnitřek se nepovedl tak přesně jak jsem plánoval, dojmem něčeho co hoří vevnitř to snad trošku působí. Komíny mohly být více zakouřené, ale nechtělo se mi s tím moc patlat. Jak jsem se s golemem patlal dýl a dýl tak mě přecházela chuť se na něm snažit o top ligu a proto vypadá jak vypadá.
   Baseku jsem zkusil tematickou, koleje nezklamou, i když to není příliš originální. Ale s mým přístupem k basekám všeobecne je to skok kupředu od Lentilkového náměstí, viz předchozí modely. :-)
   Jsem zvědav na zbytek gangu Rail workerů s Mei Feng v čele. Snad se budou barvit lépe. Uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat