středa 24. dubna 2013

Vanessa sprue

   Nejnovější posila a sestra Viktorky vstupuje na scénu, prozatím ve sprue. Při prvním pohledu je vše cajk. Kabát mohl mít více a hlubších záhybů, ve výsledku na mě ale model působí dobře. Už mám tuhle holku i vyloupanou a začištěnou. To šlo vcelku dobře, až na magickou střílející hůl, která má mold liny mezi malejma výstupkama, což má být asi něco jako pobytí hřebama či co. Několik jich padlo za obět mému skalpelu. Rozdělení na jednotlivé dílky je dobré, jediné s čím se budu prát je lepení dlaně pravačky. Dílek, jímž se to má zapasovat do paže tam nějak nepasuje a moc to nejde ořezávat, abyste neulomili prsty.
   Nechci říkat hop dokud nepřeskočím ale řekl bych, že toto bude jeden z povedenějších plasťáků.
   Jinak co se týče obsahu krabičky, byl jsem velmi překvapen když na mě kromě sprue, podstavce, kartičky a molitanu vypadl i návod na sestavení. Čučel jsem na to jako puk, protože u složitějších modelů či krabic celých gangů nic takového není. Dobrej džouk.

Žádné komentáře:

Okomentovat