středa 24. dubna 2013

Freikorps Strongarm sprue a WIP

   Začínám trpět jistým stihomamem. Když rozbalím a omrknu nový plastový model, jsem z něj nadšen. Pak ho vylámu ze sprue a začnu začišťovat a moje pocity se trochu pozmění, samozřejmě do negativna. A když pak model lepím, naprosto se mi znechutí.
   Při pohledu na novou posilu Freikorpsu ve sprue nenajdete skoro nic, co by se vám nelíbilo. Model má alternativní nohy, pokud se vám nelíbí stojící můžete ho udělat klečící. Na nedostatek detailů a plochost si už jeden zvyknul, krásně naskulptěné cínové modely se již nikdy nevrátí. Když to vše vyloupete ze sprue a začišťujete, už začnete trochu nadávat. Mold liny vedou místy kde se špatně odstraňují. Do toho ještě zlomíte jednu či dvě trubice vedoucí od sudu na zádech k rukám. Občas vám drobný dílek upadne na zem a chvilku trvá než ho najdete.
   Nakonec máte ale všechny bity v krabičce a jdete lepit. Vše krásně pasuje, slepíte trup a hlavu ale když přiložíte dýchací trubice vedoucí ze zad zjistíte že jsou o něco kratší. Slepíte obě verze nohou a vyberete tu která se vám líbí více. U mě to jsou ty stojící. Jsem zvyklý barvit model na budoucí basece a klečící by se barvili hodně špatně.
Dáte je dokupy s trupem, přilepíte ruce a chcete lepit trubice od rukavic a ejhle, ono to nějak nepasuje. Respektive pasuje, ale dohledat která trubice odkud a kam vede je detektivní práce. Do toho zlomíte další a už máte jen jednu vcelku a další tři na dva kusy. Tak se na to vyprdnete jako já, vezmete plastikardové trubičky a dáte se do kroucení a napasovávání nových hadic. To vám zabere zhruba hoďku nadávání, vztekání, rozlepování prstů slepených vteřiňákem a podobných taškařic. A model je hotov. Nalepíte na baseku a postavíte ke zbytku von Schillova gangu a něco vám nepasuje. Ten pacholek je pěknej obr. Má sice Ht2, ale čile konkuruje modelům Ht3, jak můžete vidět v porovnání s Killjoyem.
   Slepeno mám, navztekal jsem se u toho dosytosti. Jsem zvědav, jak se to bude barvit. Jelikož bych s tímto modelem rád hrál na posledním turnaji příští víkend, mám co dělat.


   A ještě slíbené foto sprue z obou stran.




Žádné komentáře:

Okomentovat