sobota 27. dubna 2013

Hans

   Na turnaj v příštím týdnu jsem si vymyslel univerzální roster, se kterým hodlám nastoupit do každé hry a neměnit ho. Vyprofiloval se po někonečných hodinách přemýšlení nad pravidly a kartičkami a je dokonalý. Leč chybku má, přesněji řečeno dvě, a těmi jsou nenabarvené dva modely abych měl 3 body za fullpaint, což je velmi dobrá motivace.
   Model Hanse se mi jednak moc nelíbí a druhak ho ani nemám. Mám však něco modelů ke Griffinům z Akkylanie z Confrontation a moc se mi líbil střelec z jejich Fusilierů. Parádní omšelý vzhled k němuž jsem dopomohl i odbroušením symbolů víry. Model má pěkné brýle i super optiku na odstřelovací pušce. Navíc je zachycen v míření či výstřelu, což je pro mě lákavější než origo Hans s puškou přes rameno. Díky nádherné miniatuře šlo barvení pěkně od ruky a tak mi těch přibližne 8 hodin co jsem nad ním strávil příjemně uteklo. Snad s ním na turnaji nadělám víc paseky než při zkušebních hrách.



Žádné komentáře:

Okomentovat