neděle 24. března 2013

Metal gamin ještěrčák


   Mám za sebou barvení svého prvního plastového modelu a bohužel nejsem tak nadšen jako kolega Wiedzmin z barvení Lynche a jeho Neverborního crew. Ale popořadě.
     Před nějakou dobou jsem zakoupil krabici Metal gaminů, Arcanistických construktů, jež jsem i ve sprue nafotil a zde prezentoval (ZDE). Na barvení jsem se vcelku těšil, i když se mi modely moc nelíbily. Tedy až na model ještěrčáka, kterého jsem tedy slepil a jal se barvit jako prvního. Chtěl jsem zkoušet všelijaké vychytávky, ředit barvy, zkusit jemné přechody, žár zevnitř, blablabla.
   Po pár tazích štětcem jsem byl vyléčen. Model hnusnej kekel, se kterým se mi nechtělo trávit víc času než bylo nezbytně nutné. Plochý až běda, s detaily tak jemnými že zaniknou či naopak bez detailů na místech kde bych je očekával. Je proto barven celý Boltgun metal, tělo washnuté devlanem a ogryn flesh, řetězy čelist a "vlasy" modrým washem. Baseku jsem všelijak brushoval, má železniční podobu, aby se hodila k Mei Feng až mi ji pošlou z UK. Za necelou hoďku byl gamin jakžtakž fupllpaint. A i ta hodina byla až moc času věnovaného tak hroznému modelu. Esli takhle bude vypadat i Mei Feng a její crew, asi je hned prodám a radši dobarvím zbytek masterů, co se mi doma válí.

Žádné komentáře:

Okomentovat