úterý 26. března 2013

Kterak Viktorky dostaly naplácáno na prdelky od Marcuse




    Nenadálý odchod Icemana z ligy měl za následek anulování všech her hraných proti němu. Což jednak všem malinko zkazilo statistiku a druhak ne všichni měli odehráno stejný počet her. Proto bylo rozhodnuto o prodloužení čtvrtého kola a čtyři lidi měli odehrát jednu hru jakoby navíc. Jedním z dotyčných jsem byl já a Wiedzmin proti mě nalosoval Ládíka s jeho Marcusem. Náhoda tomu chtěla, že jsme odehráli naši hru ve stejný den jako druhá dvojice Shadowulf vs Wiedzmin. Jak hra dopadla je již patrné z titulku, nyní si vyleju srdíčko jak k tomu došlo.

Ládík
Master: Marcus
Crew: 2x Gunsmith, Sabretooth Cerberus, Rogue Necromancy, Jockalope
8 SS do začátku
Strategie: Shared Destroy the Evidence
Schémata: Hold Out, Kill Protegeé
Deploy: Standard



Já a Viktorky
Crew: von Schill, Librarian, Freikorps Trapper, McTavish, Student of Conflict
4 SS do začátku
Schémata: Assassinate, Kill Protegeé

   Rozmístili jsme důkazy pro pálení, já je umístil k jedné straně, Ládík ke druhé. Mým hlavním cílem bylo spálit bod na středu, pak se nějak dostat k ostatním, mezitím nějak killnout Marcuse a tu ohavnou necromantskou potvoru.
   Vyhrál jsem iniciativu pro první kolo a aktivoval obě Viktorky a jejich totem, kterým dal jedný fast. Ta dvakrát popoběhla a pushla druhou holku před sebe, která došla k důkazu na středu a slápila ho. V prvním kole byl jeden victory point doma. Paráda. Ládík ale nezaváhal a hned nachargoval předsunutou Viktorku trojhlavým hafanem, ale naštěstí ani jeden útok neprošel. Na pravém i levém křídle vyrazili Gunsmithi, jeden pálit důkaz, druhý bránit v pálení mě. Toho Von Schill ostřeloval tak soustředěně, až mu zbyl jeden život díky Hard to Kill. Ládík se s ním proto vydal picnout Librarianku, která stála v dosahu Viktorek připravená je léčit. Chudinka to koupila mezi světla a zhasla jak plamen svíce. Trapper se krčil v lese a neměl do koho střílet, všichni byli buď daleko nebo v melee.
   Na středu se rozhořel lítý boj. Marcus si přišel seknout do Viktorek, ty mu to ale vracely jako divé. Padnul Cerberus i Jockalope, ale jejich místo ihned zaplnila Rogue Necromancy a během jednoho kola oddělala obě Viktorky. To jen díky tomu, že od třetího kola Ládik flipoval na Iniciativu Red Jokera nebo čísla vyšší než 12. Taky jsem udělal kardinální chybu, když jsem spálil jeden ze SS na preventing flip na zranění od Necromancy, přeztože byla Viktorka otrávená a na začátku své aktivace měla zemřít. Což se také stalo. Chjo.
   McTavish chargnul Gunsmitha kráčejícího pálit důkazy, ten však opět zůstal stát díky Hard to Kill, ve své aktivaci McTavishe killnul a spálil jeden důkaz. Na levém křídle von Schill spálil důkaz nejblíže ke mě a pak i ten v soupeřově deployi. Bylo páté kolo a já udělal druhou kardinální chybu, když jsem se se starým pánem vydal spálit svůj poslední důkaz ve vidině 4 VP za hlavní úkol a snažil se uhrát remízu. Kdybych místo toho zůstal zalezlej s Ládíkově deployi, sebral bych mu 2 VP za schéma a von Schill by měl šanci přežít. Nestalo se tak, vylezl jsem s ním před poslední důkaz na středu a zůstal stát na volné ploše. Jelikož jsem prostě neměl štěstí na Iniciativu, stalo se co se stát muselo. Ládík si s Marcusem došel pro von Schilla a přes Red Jokera na Dg ho killnul. Tím mi dal pěkný wipe.
   Za hlavní úkol jsem měl 3 VP, Ládík hlavní nesplnil, složil však oba vedlejší, zvítězil tedy 4:3. Padnout sedmé kolo, pálil by další důkazy a mohl by to vytáhnout i na lepší výsledek.
   V této hře jsem hrozně chyboval. Zaměřen na své úkoly jsem přehlížel cíle soupeře a to nebylo dobře. Když jsem nad tím v noci před usnutím přemýšlel, přišel jsem ještě na jednu věc. Ládík proti mě nasadil dva Gunsmithy, což je Special Forces: M&SU Asset. K tomu ale taktéž přibral Rogue Necromancy, což je Special Forces: Horrors. Tedy nejen že překročil limil dvou Special Forces na crew, ale porušil i to že do crew lze najmout jednotky jen z jedné speciální síly. Navrhl jsem Láďoj že to buď necháme nebo odehrajeme novou hru dle pravidel. Ládíkoj to bylo jedno a já nechci být ten kdo bude dupat nožkou do země protože prohrál a snaží se najít každou chybu jen proto, aby měl šanci na lepší výsledek. I když tedy proti pravidlům, výsledek platí a já se budu muset o to víc snažit v dalších kolech, abych dvě prohry, s Wiedzminem a Láďou, dohnal.

Žádné komentáře:

Okomentovat