pátek 15. března 2013

McTavish a jeho miláček krokodajl

   Super model, ať už sculptem, tak i statama modelu. Má jakési malé Obey na beasty, pušku s docela velkým dosahem a když vypustí krokodýla, může i něco napáchat v melee. Jelikož jsem se chystal na hru s Ládíkem do ligy, který hraje za Marcuse s beastama, byl jasnou volbou a další pán v řadě na barvení.
   Těsně předtím, než jsem začal barvit, jsem si z netu stáhl parádní video o tom jak barvit jako naprostej umělec a geroj, tak jsem se rozhodl některé postupy vyzkoušet. Je to vidět hlavně na košili, kterou jsem se snažil vytahovat z tmavě šedé až do bílé. Lze tomu plno věcí vytknout, ale myslím že jsem na dobré cestě. Modré kalhoty jsou taková splácanina. Ty jednotlivé sešité kusy hadrů mi nějak zanikly. Krokodýla jsem všelijak brushoval, chvilku hnědou, pak zase zelenou. Výsledek je vcelku ucházející.
   Baseka byla epizoda sama o sobě. Už mě nebaví dlažda, ale na nic složitého se necítím, bejskování nikdy nebylo mou silnou stránkou. Původně to měla být lávka nad bažinou, ta se však nevyvedla, tak je to prostě lávka přes kus louky. :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat