úterý 12. března 2013

Master of Crooked Flowers

   Na první březnový víkend byl naplánován do pražské O2 u Zacha další turnaj v sérii Masters. Na místo určení dorazila hradecká výprava již v pátek v podvečer. Minule jsem byl nemocena a dojel až v sobotu, nyní jsem si páteční sejšn nemohl nechat ujít. Vyrazili jsme do místní hospůdky kde jsem se nechal zlákat pečenejma žebírkama a fakt paráda. K tomu jedenáctku mušketýra a bylo mi hej.
   Po dvou pivkách jsme vyrazili zpátky. V plánu byla projekce nového Soudce Dreadda, jehož jsem ještě neměl tu čest vidět. Po počátečních komplikacích se zvukem jsme si všichni tento filmeček pochvalovali. Andersonová je šťabajzna a efekty špica. Následoval film s Brucem Willisem Red. Ten znám, ale i tak jsem ho zkouknul znova, přijde mi lepší než Postradatelní, a v tak dobré společnosti to mělo úplně jiný rozměr. Spát jsme šli zhruba kolem jedné hodiny. Sice jsem měl rozdělanou Dášu, kartonovou babičku u vchodu, dal jsem ale přednost spánku před smilněním.
   Ráno mě vzbudilo šustění kartonu. To se Dáša za pomoci Wiedzmina a Ládíka drala ke mě do spacáku. Nechali jsme si udělat společné foto a po nezbytném ranním nákupu připravili stoly a jali se očekávat další účastníky. Dorazil Moorhed se souchotí, tedy pardon, se svou chotí. Taky Jaramir a Psychor, tam nevím esli je to souchoť. Shadowulf s Baharou správně naplánovali cestu z Pardubic a taktéž dorazili na čas. Jen na Plzeňáky se opět čekalo. Deset minut po desáté se vpotáceli uřícení ve složení Fredy, Hroch, Fox a Kopajda, čímž se počet účastníků ustálil na rekordních šestnácti lidech. Již bez dalších okolků jsme šli na první hru. Z kufříku jsem vybalil oprášenou Colettu s jejím ansámblem, se kterou jsem již dlouhou dobu nehrál, a těšil se jak jí provětrám perka.

1. hra vs Fredy
Master: Zoraida
Crew: Bad Juju, Hooded Rider, 3x Stitched Together, Avatar
Strategie: Slaughter
Schémata: Bodyguard, Kill Protegeé
5 SS do začátku
Deploy: Standard

Já a Coletta
Crew: Cassandra, 2x Corypheé, Mechanical Rider, Mechanical Dove
Strategie: Destroy the Evidence
Schémata: Bodyguard, Grudge (Rider)
5 SS do začátku

   Proč?!? Proč zase Fredyho. Když viděl a slyšel můj kvikot, začal se smát. Není turnaj, kdy bych tohodle pacholka nepotkal. Tentokrát si na mě připravil babu Zoraidu a pár pěkně tuhejch monster. Když jsem se na ně podíval, protočili se mi panenky. Chjo, to zas bude. Všeobecně, at hraju s čím chci, se mi nedaří likvidovat velká monstra se spoustou W a schopností atd. Do toho tři zajebaný pytle který k smrti nenávidím. No nic. Crew jsem zvolil ty s rychlým pohybem, byl jsem odhodlám soustředit se na plnění misí a soupeřovi modely ignorovat co to půjde. To se mi ale nedařilo, Fredy se rozhodl hrát proti mě a mým plánům. A to od něj vůbec nebylo hezké.
   První důkaz jsem spálil celkem rychle, ale kvůli špatnému deployi jsem došel k druhému důkazu jako druhý a nemohl ho tak pálit. Zoraida stála vzadu a kouzlila Obey. Dokud jsme měl SS, bylo dobře, přeflipoval jsem jí. Pak do hry nastoupil Rider, který mi blokoval pálení důkazu. Sice jsem ho pohřbil holubičkou, ta však hned zemřela a tak byl Rider zpátky ve hře. Opět díky mému špatnému umístění dosáhl svým melee na důkaz a tak jsem tam jenom stál a čučel. Přijel můj jezdec a nic nedal, navíc dostal mečem po palici a nemohl v příští aktivaci vracet. Achjo. Zase jenom stál a čučel. Cassandra se rozhodla dojít k důkazu v deployi soupeře, přes Obey však byla vždy odejita. Poté byla zavázána do melee a potupně umřela na golema. Ten mě tedy ještě předtím pobavil, když dvakrát seslal zemětřesení, dvakrát jsem odolal a on si dal 3W sám sobě. Nicméně Fredyho Rider zahlušil toho mýho, pak zahlušil Corypheé Duet a zbyla mi na stole jen Coletta. Utíkala co jí síly stačily a když doběhla na samý kraj stolu a u ní se nachomejtnul Rider, Golem, dva pytle a Zoraida, byl naštěstí konec.
   Jediné co jsem splnil byl Bodyguard, ostatní ani náhodou. Zato Fredy měl všechno, tedy 8:2 pro něj. Velká gratulace, pacholkoj.

2. hra vs Shadowulf
Master: Ramos
Crew: 3x horník, Johan, Arachnid Swarm, Large Steampunk Arachnid, Mobile Toolkit
Strategie: Reconnointer
Schémata: Kill Protegeé, Assassinate
2 SS do začátku
Deploy: Trojúhelníky

Já a Colettka
Crew: Mechanical Rider, Kaeris, Metal Gamin, Tealor, Johan
Strategie: Slaughter
Schémata: Kill Protegeé, Bodyguard
3 SS do začátku

   Z tohoto Arcanistického bratrovražedného boje mi bylo smutno. Měli bychom se spojit proti Gildě a ne spolu vést nějaké šarvátky. Pro jednou se snad nic nestane, když tomu Ramosákoj nakopu jeho mechanickej zadeček.
   S horníkama jsem se ještě nepotkal, byl jsem na ně celkem zvědav. Rozhodl jsem se nic neponechat náhodě a jít tvrdě za svým. V prvním kole se jen pohybovalo. Ve druhém kole Kaeris vylétla na ochoz věže a začla smažit Swarmu, ale ať dělala co mohla, pavoukům zůstaly 3W. Ve své aktivaci se rozdělili, čímž jsem určil jednoho pavoučka na Kill Protegeé. Bylo mi jasný že se s ním stane něco moc zlého, proto vyjel Rider a hodil po něm kopím. Blbec ale samozřejmě netrefil a tak pavoučka Shadowulf obětoval a vyléčil jiného. Hajzlík. Mezitím se horníci začli zakopávat a kde se vzali tu se vzali začali dotírat na chudinku Taelor. Ta naštěstí odolala všem útokům a ještě jim to kladivem vracela a jednoho i sejmula, zbylý dva pacholci se zase zakopali a vylezli na jiném místě. Kaeris nahoře na věži odolávala útokům elektrické kreace a velkýho pavouka. Na pravém křídle soupeřův Johan došel k mýmu a začali si to vyříkávat po kladivounsku. Ten můj byl v oslabení, jelikož se tam opět vykopali horníci a začli do toho kecat krumpáčema. Naštěstí ne moc vehementně, můj Johánek zůstal stát s 1W díky Hard to Kill a už se těšil na Flurry na jmenovce na druhé straně barikády. To přišlo vzápětí a pro změnu soupeřův Johan stál a čučel jak puk kam mu zmizeli všechny životy až na jeden poslední.
   Přibehl Zach a ohlásil posledních pár minut do konce hry. Bylo jasné, že toho moc nestihneme. Taelor vyběhla na Ramose ale nedoběhla, Shadowulf dotepal Johana a byl konec. U mě to bylo tak že za Slaughter jsem měl 4 VP, za Bodyguarda 2 a za Kill Protegeé 0. Shadowulf čtvrtinky nedržel, Colettu mi nezabil a Taelorku taky ne. Výhra pro mě 6:0. Ale neskončit předčasně, ještě by mi to pěkně nandal. Kaeriska by umřela na věži, Taelorku by Ramos usmažil bleskama, jen ta Coletta by se bránila jako divá Bára. Ale už bych neměl Slaughter a soupeř by mohl opanovat čtvrtinky. Velká škoda pro Shadowulfa. A nejhorší je že takovéto vítězství ani moc netěší.

3. hra vs Joker
Master:  Nicodemus
Crew: Bette Noir, Mortimer, Vulture, the Hanged, 2x Canine Remains
Strategie: Slaughter
Schémata: Hold Out, Kill Protegeé
8 SS do začátku
Deploy: standard

Já a Colette
Crew: Perfomera s Manekýnou, Cassandra, Kaeris, Johan, Gunsmith
Strategie: Reconnoiter
Schémata:  Bodyguard, Stake a Claim
3 SS do začátku

   Je paráda jet do Práglu, abych si zahrál s hradečákem. :-) Joker se vytasil se svým nejoblíbenějším masterem, necromantem Nicodemem, crew měl ve složení víceméně typickém. Já se snažil vzít si miniony takové, kteří toho přežijí co nejvíce, abych něco zabil a pak opanoval čtvrtinky.
   Od začátku se hra vyvíjela v můj neprospěch. Zabil jsem jedním výstřelem Vultura, aby se ve hře objevila Bětka a začala mě pižlat nožíkem. Naštěstí nic pořádnýho neudělala, ale pro jistotu jsem ji killnul. Zakopala se mrcha a čekala na další kolo. Mortimer vyvolával horníky jako vzteklej, ti po mě házeli dynamitem. Bál jsem se zabít psí zbytky, aby na mě opět nevylezla Bětka, tak Johan dvě kola jen stál v lese a čuměl na ně. Kaeris musela kouzlit ohnivou stěnu, aby na ní Nicodemus neviděl a nemohl očarovávat. Zprava se blížil oběšenec a šel po Cassandře. Ta schovaná za barákem ani nedejchala a radši si prohodila místo s Colettou. Nicodemus byl toho dne nějak v ráži, cpal se dopředu, aby v první linii vyvolával horníky a pak, když zemřel Gunsmith, jeho dva pejsci a horník, povolal do hry Rogue necromancy. Tahle bestie se prodrala lesem do mého zázemí, chtěla sežrat Performeru, což se jí nepovedlo. Zahlušila ji až Kaeris, ale díky tomu se do hry vrátila Bětka. Johan byl ubit Mortimerem, Cassandra taktéž.
   Colettě se v nestřežené chvíli podařilo proklouznout za všechny nepřátele a dostat se k Stake a Claim, kterého se držela celé šesté kolo a ani nedutala. Konec přišel vzápětí a tak si mohla vydechnout a spočítat ztráty. Čtvrtinky nedržela, Stake a Claim ano a přežila, splněn tedy i Bodyguard. Oproti tomu Nicodem splnil Slaughter, Kill Protegeé i Hold Out, tedy výhra pro nemrtváky 8:4. Popřál jsem Jokerovi k vítězství, ale trošku mě zamrzelo, že jsem se hned vzápětí dozvěděl o jeho svačině. Bětka se může zakopat a tím vyléčit, ale do hry se vrátí až v dalším kole. Kdežto Joker ji vracel do hry v tom samém kole, kdy zemřela a zahrabala se. Proto Johan čučel dvě kola na psy a bál se je zabít. Nebýt toho, mohlo to dopadnout trošku jinak. Ale to už je na bázi co by kdyby. Příště si to pohlídám víc.

   Proběhlo bleskurychlé balení a loučení. Vyhlašování výsledků se chopil Shadowulf a za neutuchajícího potlesku dekoroval na prvním místě Ládíka a jeho Pandoru. Dobře mu tak, aspoň ji nebude moct vzít na poslední květnový turnaj, hehe. Moje maličkost se umístila na vcelku dobrém tuším desátém místě. Napříště něco natrénuju a přijedu všem natrhnout zadek. Heh.


Žádné komentáře:

Okomentovat