středa 6. března 2013

Kterak Viktorky dostaly výprask od loutkového divadla



   Ve čtvrtém kole hradecké ligy jsem se měl utkat s Wiedzminem a jeho loutkovým divadlem vedeným Collodim. Soupeř pro mě dosud neznámý, o němž jsem dosud slýchával jen zkazky že je to pěknej hajzlík. Z toho důvodu jsem se rozhodl neponechat nic náhodě a řešit většinu věcí z dálky. Jako úderná střelecká síla byl najmut von Schill, Hans a Lazarus. Ty všechny měla podporovat a léčit Librarianka a Viktorky se rozhodly že se zkusí manifestovat do Avatara. Wiedzmin proti tomu nasadil dva pytlíky, brutal effigy, čtyři marionety, arcane effigy, weaver widow a wicked doll. Když jsem viděl těch jedenáct modelů proti mým šesti, bylo mi smutno.
   Deploy jsme měli čtverce, měl jsem ten, kde byl les kam jsem plánoval schovat Hanse. Wiedzminoj padlo pálení důkazů, mě čtvrtinky. Oba jsme si dali schéma Bodyguard, já poté Stake a Claim a W Hold Out. Deploynul jsem modely tak, aby byly Viktorky při sobě, Hans v lese a von Schill se klepal na to jak bude všude poskakovat na svých raketových botkách. Wiedzmin to taky narval vše dopředu, jen Wiever widow se držela vzadu, aby si mohla vyvolat Teddyho.
   Začali jsme a hned v prvním kole mi Wéčko ukázal svůj cirkus. Fik fik a Colloďák byl se svým ansáblem kousek ode mě. Nestačil jsem čučet. Naštěstí měl Hans dobrou mušku a sejmul jeden pytel aniž by ten cokoliv udělal. Von Schill odstřelil jednu marionetu a soupeři bylo jasné, jak bych chtěl pokračovat. Hernou se nesli libé zvuky Wiedzminova kvikotu, když si zapomněl zabít pytel. Po tváři se mi rozlil libý úsměv. Neměl však dlouhého trvání. Začlo třetí kolo a cirkus byl u mě. Začali jatka. Von Schill málem zhebnul, nebýt jednoho SS co jsem si nechal do začátku. Naštěstí Librarianka stála opodál a pošéfovala to natolik dobře, že mi dědulu vyléčila skoro doplna. Viktorky rozjely alfastrike a podařilo se jim zabít jak marionetu tak pytel, ten se ale naprdnul a vrátil to sword Viki natolik vehementně, že ji umrtvil. Avatar byl v čoudu, škoda 2 SS. Lazarus nic nedal a zhebnul na marionety. Příště si už asi nezahraje. Wiedzmin spálil první důkaz. Collodi se začal malinko stahovat, následován von Schillem a gun Viki. V pátém kole jsem postavil von Schill ado kontaktu s terénem pro Stake a Claim. Vzadu stojící Weaver widow se vydala na střed pole zničit druhý důkaz. Stál proti ní Hans. Měl jsem štestí, když jsem při negativním flipu na střelbu při pohybu flipnul nejdřív 12 a pak red jokera. Widow to dostala za 4, zbývaly jí tři. Dvěma akcema se dostala do kontaktu s důkazem. Ani v pátém kole se jí nepodařilo vyvolat medvěda. Šli jsme do šestého kola a bylo jasné, že kdo vyhraje iniciativu, vyhraje hru. Bohužel to byl Wiedzmin. Widow spálila důkaz a vyvolala medvěda, který odpravil Hanse. Von Schill i Viktorka ostřelovali Collodiho, ale jen ho škrábnuli. Wiedzmin ještě zkoušel zahlušit kapitána Freikorpsu, ale nezadařilo se. Sedmé kolo nepadlo, byl konec.
   Wiedzmin splnil jak schémata, tak půlku strategie, já jen schémata. Collodi to tedy nandal Viktorkám 6:4. Hra to byla parádní, chvilku kvičel Wiedzmin, chvilku zase já. První dvě kola byla moje, pak zase soupeřova. Štěstí přeskakovalo z jedné strany na druhou až tedy zůstalo sedět na Wiedzminoj. Gratulace. Padnout mě iniciativa v šestém kole, mohlo to dopadnout ještě v můj prospěch a byla by to remíze. A o to víc musím zamakat při dalších hrách, abych dohnal tuto ztrátu.

   Před koncem čtvrtého kola ligy se také stala nemilá věc, že Iceman zrušil svou účast v ní. Již nějako dobu s ním nebyla kloudná domluva, dojel na akci a v půlce odešel na oběd s úmyslem se nevrátit, aniž by se obtěžoval to komukoliv sdělit. Stejně jako neodpovídal na telefony a vzkazy na domluvu dalších her do ligy. Dokonce se i cítil ublížený ve smyslu "já jsem ten chudák, vy jste ti zlý". Nakonec možná dobře. V lize zůstalo 7 lidí, kteří si chtějí zahrát a je na ně spoleh. Těším se na další hry.

Žádné komentáře:

Okomentovat