úterý 2. dubna 2013

Doppelganger

   Doppelganger je bytost, jež na sebe může brát podobu jiných lidí, což ji činí značně nebezpečnou, proto je ztvárněn při proměně v ženu s ručníkem. Model je to úžasný. Nejdřív jsem se ho bál, nevěděl jsem jak se mi povede svalovina bez kůže, ale myslím že nakonec vyšla docela dobře.
Oči jsem zvolil čistě bílé s tmavými stíny, je to přeci velké zlo a bytost Neverbornu. V reálu by samozřejmě měl Doppelganger oči dle svého vzoru, proč si ho ale trošku nezkrášlit a neodlišit od ostatních. Tělovka je z tanned flesh přes dwarf flesh do elf flesh. A ručník z vomit brown přes bleached bone do bílé. Celkově jsem se snažil dost ředit barvy a snad je to znát.
   Na podstavec jsem původně chtěl udělat zrcadlo s fotkou modelu, který by se v něm jako odrážel, ale vytiskl jsem si špatně fotky a tak z toho prozatím sešlo. Až bude trocha volného času, pustím se do toho. Zatím však budu barvit další Neverborní modely, které jsou součástí nově stavěného gangu. Jakého, to se za nějakou dobu dozvíte.





Žádné komentáře:

Okomentovat