neděle 31. července 2016

Kterak Coletta naplácala Sommeroj

 Na ligovku jsme se se Žvejkusem domlouvali vcelku dlouho, buďto neměl čas on nebo já. Nakonec ale vše klaplo a tak jsme se v předposlední červencový den sešli ve Valhalle a sehráli hru na 40 SS Colette versus Sommer Teeth Jones.
 Deploy nám padl 1/4 kruhy v rozích, strategie Čtvrtinky, ze schémat na výběr Power rituál, Protect Territory, Plant Explosives, Breakthough a Line in Sand. Já volím tajně Protect a ohlašuji Power rituál, Žvejk má také jedno tajné a to druhé zvolil Line in Sand.
 Co se týče mé crew, vzal jsem Colettu s upgrade na (+) na Ini a možnost výměny SS za karty a naopak, Cassandru s upgradem pro trigger na Df a Wp, dvě Corypheé a Mechanickou hrdličku. V poslední hře mě nadchnul Killjoy, nasadil jsem ho proto i do této hry, kde jsem očekával hordy gremlinů. Proti tomu Žvejk nasadil Sommera s upgradem na množení gremlinů, McTavishe, Lennyho, Bayou Gatora, dva Gremliny a Slop Haulera. Já do začátku 2 SS, soupeř 5. Vyhrál jsem flip o výběr strany, nechám si tedy protivníka vybrat, aby si deploynul první, což lze vidět na vedlejším obrázku.

 Já plánuji vyslat Cassandru do levého roku na Power rituál, obě Corypheé do pravého horního rohu prudit a znesnadňovat plnění Line in Sand a Colette to bude jistit na středu. Killjoy je pohřbený, aby nezačly jatka moc brzy a ještě k tomu na mé straně. Hrdlička je obětní beránek sloužící jen pro to dostat Killjoye co nejdřív k protivníkovi.
 Prohraju Iniciativu, nicméně mě soupeř nechá začít. Aktivuji Colettu, která sešle dvakrát Prompt na Hrdličku a ta popoletí tak, že je 10" od Sommera a jeho bubliny gremlinů. Další Prompt jsem nucen vyplácat na Cassandru, protože jsem ji samozřejmě nenechal 6" od kraje na Power rituál. Sommer rozpůlí dva gremliny, když k nim přiletí Hrdlička a při sebezničujícím výbuchu nejenže vezme dva zelené mrňouse sebou na onen svět a dá Sommeroj za 2 Wd, ještě z ní vyleze Killjoy. Následná střelba McTavishe ho dvakrát zraní, takže na Black Blood umře další gremlin a za 2Wd dostal i Sommer. Killjoy následně vykydlil jak posledního Gremlina tak Slop Haulera, čímž se vyléčil naplno. Přiběhl ho pokousat i Krokouš a další zranění z Black Blood putovali jak na něj, tak na Mastera. Paráda. Zbytek týmu dělá co má, Cassandra položila scheme marker do 6" od rohu a spěchá na druhou stranu, Corypheé jdou vstříc Lennymu, který se vydal k pravému rohu.
 I když mám (+) na Ini, samozřejmě ji prohraju a Gator tak na tři útoky sežral Killjoye Velká škoda. Nebudu si s tím ale lámat hlavu, že. Cassandra položila marker u druhého rohu, Power rituál je doma. Na druhé straně nejdřív k Lennymu došla jedna Corypheé a sekla ho za 2 Wd, následně se k ní přifrcla druhá, složily se do Duetu a společně rozšmykaly Lennyho na padrť. Žvejkus skřípe zubama, ve dvou kolech mu umřelo šest modelů. Držím dvě čtvrtinky, soupeř nikoliv.
 Do třetího kola jdeme oba jen se třema modelama. Nechám soupeře začít, nikde mě neohrožuje, tak si ušetřím aktivaci na konec. Sommer položil Sand marker na střed a vydal se směrem ke Corypheéé Duetu. Ty mu vyrazí naproti, klofnou ho za 2 Wd, soupeř to ale vypreventí a ještě se odpushne pryč. Gator jde na střed, chvilku přemýšlím zda ho zkusím killnout Colettou, pak se ale rozhodnu držet čtvrtinku a ještě s ní položím marker na Protect. Cassandra položila dva markery na Protect v bezpečné vzdálenosti od soupeřových modelů. Opět držím dvě čtvrtinky, soupeř žádnou, jelikož má dva modely do 6" od středu.
 Ve čtvrtém kole jsem začal a Duet rozsekal Gatora, Sommera, kterého měly taktéž v dosahu, však ani neškrábly. On je však ano, dostaly pecku za 4 Wd, následoval výstřel od McTavishe a Duetu zbývá jen 1 Wd. Přes všechnu mou snahu a 4x Prompt jak od Colette tak od Cassandry uberou Sommerovi na čtyři útoky jen 2 Wd. S pozitivním flipem na útok jsem otáčel 6 a 3, 1 a 5, 6 a 8 a 4 a 11. Mazec. Pořád držím čtvtinky, soupeř nikoliv.
 V pátém kole jsem opět začal a prvním útokem Duet zabil Sommera, odpushnul se a při charge dal McTavishovi za 6 Wd. Ten se jim to snažil vrátit, ovšem moje flipy na obranu čítající dvě třináctky mluvily o opaku. Sice padlo šesté kolo, na výsledku by to ale nic nezměnilo.
 Za Čtvrtinky mám plné 4 VP, za Power rituál 3 VP a držím 3 scheme markery na Protect Territory, což mi dává plných 10 proti soupeřově nule. Čtvrtinky bohužel nedržel ani jednou, na Line in Sand položil jeden marker a tajně měl Protect Territory, což sice jeden marker položil, neměl však nikoho, kdo by ho držel.
 Hra to byla rychlá a Žvejk je pohodový soupeř, se kterým se dobře hraje. Mě se konečně vyplatil upgrade pro výměnu SS a karet, ty 3 SS které jsem získal padly na reflip Ini a nalíznutí dalších karet, když jsem měl na ruce čočku. Hodně mě podržely jak moje flipy, tak ty soupeřovi. Killjoy udělal co měl, zabil modely za 16 SS, díky Black Blood zranil mastera a Gatora za 5 Wd, což je pecka. Soupeř ani nedělal taktické chyby, ale než se nadál, měl jen tři modely, kvůli plnění úkolů musel dopředu a já ho mohl dostat. Nicméně, toto je má první výhra v lize a jsem zvědav, koho potkám dalšího a jak to zahraju.

Žádné komentáře:

Okomentovat