čtvrtek 30. června 2016

Basius je zpět

  Téměř před dvěma lety jsem na kickstarteru backoval projekt Wargames Bakery Basius. Mám doma dvě formy Sanctuary a Steampunk. Několik podstavečků jsem s nimi již udělal, i když místo green stuffu používám samotvrdnoucí hmotu. Ta sice není kdovíjak přesná, na kameny ale postačuje. Lepší než se s tím plácat ručně.
 Nyní přichází Wargames Bakery s dalším kickstartem, Basius: Texturis. Stejně jako v prvním případě se jedná o formyčky na podstavce, nyní jsou to ale 50 mm čtverečky za úžasných 5 liber. Díky nízké ceně toho můžete nakoupit více. Pamatuji, jak jsem v prvním kickstarteru usilovně přemýšlel, jaké že formy to vezmu, abych je pak využil co nejvíce. Věřím, že jsem vybral dobře, ale pořád jsem v duchu bojoval s tím, že bych nejradši vzal ještě tuhle nebo támhletu.
 První Basius formy byly v ceně 22 liber + pošta, což je oproti nyní prodejní ceně 30-33 liber o třetinu levnější. Dá se tedy očekávat, že prodejní cena těchto malých bude cca 8 liber. Navíc je nyní libra vcelku nízko. Kickstarter bude trvat ještě 16 dní a formy by se měli odesílat v září. Lákavá nabídka a asi do toho půjdu zase. Motivů je dostatek a většinou se snažím držet vzhled podstavců co nejvíce podobný, tak si myslím, že se těch 50 mm nijak neokouká.

KICKSTARTER BASIUS 3



Žádné komentáře:

Okomentovat