středa 11. května 2016

Master of Resurrectionists 19.3.2016

 Po více jak měsíci sepisuji tento report z dalšího turnaje série Masters, konaného v budově O2 v březnu. Na akci jsme dorazili s hradeckou výpravou již v pátek a vyrazili jsme do hospůdky Na Michelské. Toho večera čepovali výborné zelené pivo, loupnul jsem jich tam pět a to se stalo druhý den kamenem úrazu mého herního snažení. Po příchodu z pubu jsem ještě zaučil Puštíka a Otu ve hře Summoner Wars a téměř ve dvě v noci šel konečně spát.
 Ráno bylo těžké jako už hodně dlouho ne. Hlavu jsem měl těžkou přetěžkou a únava by se dala krájet. Sám jsem byl zvědav, jak s tou opicí zvládnu hrát.
 Již dlouho jsem nevytáhl Shenlongovu grupu, tak jsem s ní přijel na tento turnaj. Bohužel zvolených 45 SS mi moc nenahrávalo mé obvyklé skladbě gangu. I když jsem stihl nabarvit Ten Thunder bratra za 5 SS, potřeboval bych ještě jednoho Samuraje, abych měl dostatečnou variabilitu právě na tento formát. 

1. hra vs Hornedrat
 Hmm, banda gremlinů pod vedením Ophelie, to nebude sranda. K ní Horny ještě naverboval Merris, Francoise, Burta s Grácií, Bayou gremlina a Lennyho. Já to kontruji Shenlongem, Peasantem, Samurajem, dvěma TT bratry, Senseiem Yu a dvěma Katanaka snipery.
 Deploy standard 6", strategie Turf war, ze schémat na výběr Protect Territory, Spring the Trap, Murder Protege, Breakthrough a Line in Sand. Já volím veřejně Protect a Breakthrough, soupeř obě tajné.
 Deploynu Snipery, TT bratra, Peasanta a Shenlonga nalevo, na střed Samuraje, Yua a druhého TT bratra. Soupeř vyloží vše víceméně na střed.
 V prvním kole sejmu Bayou gremlina ještě před aktivací, což Hornyho zamrzí. Vše hrne na střed, Sniper trefí Gracii za 1 Wd a Samuraj netrefí Burta, za což dostane zranění za 4 Wd. Moji TT bratři jsou na stranách stolu připraveni držet Protect Territory. 
 Ve druhém kole začnu a Sniperem přes Red jokera na Dmg dám za 7 Wd Grácii, projde ale jen 4 Wd. Ještě ji naštěstí trefí druhý Sniper a tak má Gracie jen 1 Wd. Bohužel ale předtím Horny trefil Burtem Samuraje a mohl ji pushnout do kontaktu právě s ním. Grácie by ho nejspíš zabila a mohla se vyléčit. Horny to neudělal, protože netušil, že vlak na středu stolu zpomaluje pohyb, ale jde pod ním prolézt. Na pomoc zavolavší Hed nám poradil, ať hrajeme dál a nevracíme to. Gracii proto soupeř stáhnul dozadu, aby v dalším kole neumřela. Merris hodila flašku na Samuraje a ten na konci kola uhořel. Na středu máme modely oba, body za Turf war jdou mě i soupeři.
 Třetí kolo začal Horny a Burt mi zabil Yua. To mě nutí stáhnout na střed Shenlonga a Snipera, druhý Katanaka střílí a netrefuje. Merris je u mě v deployi a pokládá markery. Ophelie sundala Shenlonga na 1 Wd, ten se ale stihne vyléčit. Opět body za hlavní úkol jdou oběma.
 Ve čtvrtém kole začne opět Horny a Burt sundá Snipera na středu na 1 Wd. I když ho Shenlong vyléčil, Ophelie ho hned zabila. Proto musí na střed druhý Sniper, abych plnil Turf war. Je mi jasné, že za Breakthrough nebudu mít nic, protože mi nezbývají modely. A scheme markery u mě v deployi přibývají, Merris se činí. Vidím i pár markerů u soupeře, druhý vedlejší tedy bude Protect territory. Hmm. Aspoň že jsem umřel Burta.
 V pátém kole opět začal soupeř, Ophelie spolu s Francoisem ustříleli Shenlonga. Na střed jsem musel stáhnout TT bratra a Snipera. Jinak se již nic nedělo, protože Horny měl za hlavní plné 4 VP, za Breakthrough 3 VP a za Protect 3 VP, kdežto já jenom 4 VP za hlavní a 3 VP za Protect. Tedy prohra 7:10.


2. hra vs Emperornight
 S tímto mladíkem jsem se ještě při hraní nepotkal, tedy jsem se na hru dosti těšil. Měli jsme deploy 1/4 kruhy, strategii Reckoning, ze schémat Vendetta, Bodyguard, Frame for Murder, Protect Territory a Line in Sand.
 Soupeř na mě vytáhl Perditu s Franciscem a Santiagem, dva Austringery a tři Riflemany. To kontruji stejným gangem jako v minulé hře. Po střelecké stránce si věřím, Katanaka snipeři jsou se Shenlongem vážně velké zlo. Oba veřejně hlásíme Protect territory a na tajňačku dáváme opět shodně Vendettu, já Sniper vs Francesco, Night Rifleman vs TT bratr. 
 Snipery deploynu do klasické bubliny, aby oni viděli všude a Shenlong s Peasantem u nich byli pěkně nablízku. Jeden TT bratr s Yuem jsou připravení jít po levé straně stolu a druhý TT bratr se Samurajem zase napravo. Soupeř dělá gunlinu, která se ježí laufama až běda.
 První kolo začnu, dávám sniperům fokusy a ti pak picnou Austringera na jednu čistou díky Red jokeroj. Sniper netrefí Francisca, ale rozhodnu se Vendettu nehlásit, aby mi ten pacholek mexickej nechtěl zdrhnout. Yu dojde do melee s Perditou a Franciscem, bude dělat obětního beránka.
 Ve druhém kole Yu trefí Francisca za 2 Wd, dá mu Slow a Poison. Na to mi Yu umře za spojení sil a hlavní Francisca, Perdity a Austringera. Samuraj roztočí svůj rotačák na Santiaga a opět díky Red jokeroj mu nadělí krásných 6 Wd. Jeden můj sniper nastřelí Austringera za 3 Wd a ten druhý trefí Francisca za 5 Wd, nechá ho stát s 1 Wd a pokud jste četli dobře tušíte, že ten pacholek na konci kola umřel na Poison od Yua a já tak nesplnil Vendettu. Ááá. Body za hlavní úkol také nebere nikdo.
 Třetí kolo začal Emperor, Rifleman trefil TTbratra a ohlásil Vendettu. Perdita se pak tohodle človíčka snažila sejmout, ale když má bratříček Defensive stance a Df 7, jde to těžko. Na mé straně úřadují Snipeři, sejmou jak Perditu o 2 Wd, tak zastřelí Austringera a jednoho Riflemana a tak je doma 1 VP za hlavní úkol.
 Ve čtvrtém kole opět začal soupeř a Perdita spolu s Riflemanem odpravila Samuraje. Nato moji Snipeři se opět vyznamenají a pošlou do hrobu Santiaga a druhého Riflemana, další 1 VP za Reckoning putuje ke mě. Na stole soupeři zbývá již jen master a poslední Rifleman.
 Samozřejmě v pátém kole nezačnu, Perdita picne TT bratra a soupeř inkasuje 2 VP za Vendettu. Moji snipeři ještě zastřelí Riflemana a sundají Perditu na 3 Wd, zabít ji ale nedokážu. Šesté kolo nepadlo, výhra pro mě 5:2.
 Dobrá a pohodová hra s fajn soupeřem. Těším se, až se potkáme příště.

3. hra vs Erebi
 Opět maník, se kterým jsem ještě nehrál. Těšení se na zatím nepoznaného protivníka mi trochu kalila skutečnost, že hraje za Pandoru, což je master, kterého tak nějak nemusím. Furt jenom "Wilpavrduel, wilpavrduel" a nic jinýho to neumí.
 Erebi postavil Pandoru spolu s Poltergeistem, Teddym, třema Sorrowama a dvěma Insidious madness. To kontruji Shenlongem, Peasantem, dvěma Snipery, Oiran, Kangem a Yuem. Snad něco stihnu ustřílet než umřu.
 Deploy byl Standard 6", strategie Čvrtinky, schémata Assassinate, Make them Suffer, Plant evidence, Distract a Line in Sand. Nikdo z nás nic nehlásí. Já si vybral Distract a, dosud nevím proč, asi se hlásila únava z předešlého večera, na tajňačku Line in sand. Fakt nevím proč tajně a zrovna tenhle úkol, když jsem chtěl Plant evidence. Grr. 
 Soupeř deployne Teddyho nalevo, na střed Pandoru s Poltergeistem a dvěma Sorrowama, napravo Sorrowa a Madness. Já dávám nalevo samotného Yua a napravo vše ostatní. Chyba, velká chyba.
 Iniciativu mi v prvním kole zajistil Red joker. Paráda. Aspoň že snipeři odstřelili Poltergeista ještě před aktivací a já se toho hajzlíka nemusím obávat. Erebiho to dost zaskočilo a donutilo hrát defenzivně.
 Ve druhém kole opět začínám já, přes veškerou snahu sundám jednoho Sorrowa o 3 Wd a jinak nic. Začnu stahovat Kanga nalevo. Soupeř položil marker u mě na půlce, schéma Plant evidence je mi jasné, a další marker na střed, tedy druhé je Line in Sand. Napravo se vše schovává před Sniperama, nalevo se Teddymu nechce naproti Yuovi a Kangovi. Body za čtvrtinky máme oba.
 Ve třetím kole, po zdlouhavém vymýšlení a propočítávání, dojdu se Shenlongem do melee se Sorrowem a Madness a jaksi jim zapomenu dát Distract. Chjo. Tak dostane Shenlong nazpět Paralýzu. Nalevo na sebe koukají Teddy a Yu s Kangem, nikomu se nechce pohnout, aby to náhodou neschytal. Jen Kang dojde do melee s Madness, aby s ním nemohl Erebi pokládat markery. Pandora se stahuje k Teddymu. Body za čtvrtinky máme oba.
 Ve čtvrtém kole jsem bez mastera díky paralýze. Madness odešla od Kanga a položila scheme marker k terénu. Napravo nemám sniperama po čem střílet, tak jdou hoši pokládat Sand markery, jeden z nich ještě dá Slow Sorrowovi. Yu dá Distract Teddymu a Kand Madness po jejich aktivaci, bodík je doma. Body za čtvrtinky máme oba.
 V pátém kole mi Teddy a Pandora umřou Yua. Madness až napodruhé odejde od Kanga a ten pak zruší marker, co byl položen kolo předtím. Napravo zjišťuji, že kdybych si lépe proměřil položení Sand markerů, mohl jsem Shenlongem položit jeden přímo na kraj, ale jelikož jsem to neudělal, zvládnu položit už jen jeden marker. Erebi si Distract nezrušil, mám z něj tedy bod. Za hlavní nebere bod nikdo, buďto máme na čtvrtinkách stejně nebo mi modely stojí u středu či na dělící čáře.
 Šesté kolo bohužel nepadlo. Škoda, možná bych stihl položit poslední marker na střed, uhrát další bod za Distract nebo zabírat čtvrtinku. Taky mě ale mohl Teddy pěkně vykydlit. To už se nedozvíme. Jdeme sčítat body. Já mám 2 VP za Distract, 0 za Line in Sand a 3 za čtvrtinky. Erebi taktéž 3 VP za čtvrtinky. Jeden tajný úkol byl Make them Suffer, což nesplnil, druhý Plant evidence. Trochu se přeme o umístění markeru u středu, dle mě a fota byl přímo na středové čáře, Erebi metrem naměřil že je na mojí polovině. Přivolavší Moorhed nakonec dává zapravdu mě a tak má Erebi jen 2 VP, což je nakonec remíza 5:5. Pohodová hra, kterou jsem si prohrál blbě zvoleným schématem.

 Vítězem turnaje se, opět, stal Pepa „Hornedrat“ Koštýř s paní Ophelií, sláva mu a velká gratulace. Moje maličkost skončila na sedmém místě. Na tu bídu ještě dobrý, měl jsem na víc, ale pokazil jsem si to sám. V první hře jsem vůbec neplnil jedno schéma, v poslední hře si ho zase špatně zvolil a nestihl splnit. Napříště se bude hrát dle pravidel Gaining Ground 2016 od Wyrdu, kde jsou Strategie a Schémata malinko upravena pro turnajové užití, tak jsem na to zvědav.

 Turnaj byl opět výborný. Poznal jsem nové lidi, zahrál proti různým masterům, popovídal a nasmál se jako vždy. Jen to příště nesmím přehánět v hospůdce a možná budou i lepší výsledky.


Žádné komentáře:

Okomentovat