úterý 17. května 2016

Kterak Colette dostala naplácáno od Seamuse

 S Jokerem jsme se na hru do ligy sešli netradičně v Orlím hnízdě, kde se moje Colette měla utkat se svým velkým nepřítelem, Seamusem. Domluvili jsme se na hře na 50 SS, deploy padl standard, strategie Reckoning, ze schémat na výběr Line in Sand, Bodyguard, Breakthrough, Frame for Murder, Cursed object.
 Dle možných schémat jsem si do hry vzal Colette s upgradem na výměnu SS za karty a naopak, Cassandru, dvě Coryphee, Josse, hrdličku a Killjoye. Joker měl Seamuse s upgradem Bag o Tools a Mad Haberdasher, dva Hanged, Madame Sybelle, jednu Bellu, Copycat Killera, Punk zombie a Canine Remains.
 Ze schémat si na tajňačku volím Bodyguarda na Cassandru a Frame for Murder na Killjoye, Joker veřejně Brekthrough. Prohraji flip o deploy, tak jsme si s Jokerem vyměnil  místo. Nejen, že seděl u lepších krytů, ještě ho tohle dycinky vyvede z rovnováhy.
 Deploynul jsem nalevo Cassandru, na střed Josse, napravo zbytek, Killjoy je zahrabaný. Joker staví lajnu víceméně na středu.

 První kolo je jako obvykle o pohybech. Snažím se držet z dosahu Lure od Belly, čemuž se ale úplně nevyhnu. Nejdřív popojde Sybelle, přitáhne Bellu a tak k sobě přitáhne Coryphee, kterou jsem si kryl za baráčkem. Tak s Colette přes dvakrát seslaný Promt složím Coryphee duet, který poseká Bellu a nechá ji s 2 Wd. Bohužel se ale stane terčem útoku Seamuse a ducha a také stojí s 2 Wd a nemůže se léčit. Cassandra se schovala nalevo za zdí, aby ji duch neviděl.
 Ve druhém kole potřebuji začít. Na Ini flipnu 11, Joker 1, spálí SS a flipne 13. Hajzlík. Seamus umřel Duet, ale z něj vylezl Killjoy přímo do chumlu Jokerových modelů. Seamus na něj zkouší střílet, ale trefil Sybelle a ještě flipuje tak dobře, že musí obě karty cheatovat z ruky, aby jí nic neudělal. Joker má na ruce poslední kartu a je to něco nízkého. Killjoy tak zabije jak Belle, tak Canine remains, čímž ale soupeři plním Frame for Murder za 2 VP, ale já mám 1 VP za Reckoning. Sybelle složila Terryfying u Kiljoye, ale pak dvakrát netrefila. Duch nesložil Horror duel a dostal Paralýzu. Killjoy přes Colettin Promt sundal Sybellu o 5 Wd. Joss postřelil Copycata za 2 Wd a tak ho Joker radši stáhnul. Vyznamenala se Punk zombie, která si dala charge na Killjoye a sundala mu 7 Wd, díky čemuž ale Sybelle dostala za 2 Wd přes Black Blood. Na další kolo mám soupeřovy modely pěkně načnuté. Paráda.
 Ve třetím kole jsem začal a dle očekávání Killjoy zabil Sybelle. ALE!!! Já debil jsem si ho zapomněl vyléčit. Pak jsem na dva útoky netrefil Punk zombie a úplně jsem zapomněl se nulkou léčit. Joker toho samozřejmě využil a Killjoye mi Punkem zabil. Když jsem si uvědomil, že se to nemuselo stát, měl jsem zkrat a fláknul jsem petkou s pitím o zem. Takovouhle botu jsem už dlouho neudělal. ÁÁÁch jo. Sice z toho mám 2 VP za Frame for Murder, mohly to být ale body tři, protože, pokud by se Killjoy vyléčil, Punk by ho nezabil a musel by jej dodělat Seamus. Ten si místo toho dal charge na Josse a nechal ho s 1 Wd a reaktivací. Tak aspoň Joss popošel, pak sundal Punka na 1 Wd a díky Colettinu Promt do zabil, tedy jsem aspoň ukořistil 1 VP za hlavní úkol.
 Ve čtvrtém kole začal Joker, Semausem zabil Josse, pak postřelil Colette a i když jsem s ní prchal pryč, dodělal ji Copycat Killer. Joker tak získal první bod za Reckoning. Cassandra se rozhodla prchnout na soupeřovu polovinu, abych měl Bodyguarda. Seslala si na sebe Southern charm a tak Hanged, který ji začal nahánět, ji díky (-) na útok nic neudělal. Další Hanged spěchá na moji polovinu. Jdeme do pátého kola.
 V pátém kole jsem začal, mám už jen Cassandru. Ta zase o něco popoběhnla, seslala si Southern Charm a tak se jí zase nic nestalo. Na mé polovině Joker pokládá markery na Breakthough. Padlo šesté kolo.
 V šestém kole samozřejmě začal Joker a dvakrát rozpůlil Cassandře životy. A v tuhle chvíli jsem si uvědomil, že jsem ve čtvrtém kole ZAPOMNĚL OHLÁSIT BODYGUARDA!!!!! Debil, debil, jsem prostě debil!

 Sčítáme body. Joker má za hlavní 1 VP, za Frame for Murder 2 VP za Breakthrough 3 VP, což je výsledných 6 VP. Já mám za Reckoning 2 VP, za Frame for Murder 2 VP a za Bodyguarda 1 VP. Tedy prohra pro mě 5:6… kdybych já debil ohlásil Bodyguarda jak jsem měl udělat na konci čtvrtého kola, měl bych o dva body více a vyhrál bych. Kdybych si nezapomněl vyléčit Killjoye, mohl jsem mít o další bod více. Ach jo. Tyhle chyby mi zkazily celou sobotu. Co mě ale mrzí víc jsou moje dva výbuchy vzteku nad vlastní blbostí. Joker docela koukal a i když jsem se mu pak omluvil, asi jsem mu zkazil radost z výhry…

Žádné komentáře:

Okomentovat