pondělí 14. září 2015

Kterak Shenlong naplácal Ramosovi


 Na další hru do ligy jsme se s Fakminem sešli netradičně v pátek večer u mě doma. Připravil jsem lesní terén se zákopy a zapomenutým obětištěm. Na strategii nám padly Čtvrtinky, ze schémat bylo na výběr z Protect territory, Murder proteege, Deliver a Message, Distract a Line in Sand. Měli jsme domluvenou hru na 50 SS a deploy padl klasika 6“.
 Jelikož jsem věděl, proti čemu půjdu, již dopředu jsem si připravil list proti constructům. Shenlong začínal s upgradem pro pushování. K němu nesmí chybět Sensei Yu, samozřejmě Kang, dva Katanaka snipeři, jeden Peasanta, Ten thunder bratr kvůli bránění scheme markerů a Samuraj, abych měl něco co ignoruje armor. Proti tomu stál Ramos s upragem na (+) na Ini a ještě s něčím, Joss, Howard, Swarma, malej pavouček a Johan. Oba jsme měli do začátku 4 SS a oba shodně zvolili schémata Protect territory a Line in Sand. Vyhraju flip o deploy a nechám vybrat soupeře. Ten staví swarmu napravo, na střed Johana s Howardem a nalevo Ramose, pavoučka a Josse. Já dělám klasickou bublinu na středu se sniperama, peasantama, Shenlongem a Kangem. Bratr je napravo a Yu na středu, aby měl volné pole působnosti.


 První kolo a samozřejmě začíná Fakmin. Poznávám kombo s Jossem a pavoučkem, kdy po jeho zabití zůstanou ležet dva scrap markery místo jednoho. Z toho jednoho hned Ramos vyvolá dva pavoučky, které se mi naštěstí daří hned postřílet. Howard popojde a začmoudí a dostane od snipera za 4 Wd, aby mě pak zradily karty a soupeř se buď bránil s Red jokerem na Df flip nebo já to pohnojil Black jokerem na Dmg. Aspoň že Sensei Yu položil marker na Protect.

 Ve druhém kole opět začíná Fakmin. Howard popošel, položil scheme marker a začmoudil. Ramos vyvolal dva pavoučky a schoval se k Howardovi, následně Johan vyléčil oba pavoučky o 1 Wd a Howarda o 3 Wd. Vzdávám plán zabít Howarda, soustředím se na zbytek týmu. Opět zabíjím dva vyvolané pavoučky, navíc Yuem pushnu Josse, který se ke mně snaží dostat, na dělící čáru čtvrtin, aby nezabíral ani jednu. TT bratr položí scheme marker na Protect. Shenlongem pushnu Senseie, ještě mu dám Fast za trigger, a ten je na soupeřově čtvrtince spolu se Swarmou, která položila sand marker, a tak na konci kola mám 1 VP ze strategie jen já. Paráda.


 Třetí kolo a opět překvapivě začíná soupeř. Swarma dojde k Yuovi a spálí můj scheme marker. Howard jde nalevo a pokládá sand markery na středovou linii, proti němu se staví Samuraj a pokládá můj  marker. Ramos si magnetismem zabije pavoučka na středu, vyvolá nové dva a bleskuje Yua za 3 Wd. Opět snipereama zabíjím dva pavoučky. Yu pushne na dělící čáru Josse, Johana a nakonec i sebe, aby ještě zadarmo položil scheme marker. Shenlong pushne pryč od středu Swarmu, aby mi nepálila markery. Thunder bratr pokládá sand marker na středu a brání jej svojí aurou. Jelikož jsem si špatně spočítal vzdálenosti, bereme 1 VP za strategii oba.

 Pokud myslíte, že ve čtvrtém kole začal Fakmin, máte pravdu. Swarma mi spálí marker u Yua, ale pak ji právě Senseiem zavážu do melee. Ramos vyvolá dva pavoučky a kreaci, která jde ohrožovat Samuraje. I když střílím po pavoučcích co můžu, stojí oba s 1 Wd, hajzlíci. Jednoho nakonec dodělá díky charge Shenlong, který ještě předtím položil sand marker. Kanga začnu přesouvat k Protect markeru, druhý bude zabírat sniper, protože není na koho střílet. Opět pushuju problémové modely pryč a tentokrát se mi to daří, za strategii mám 1VP jen já. Navíc mi Yu položil zadarmo sand marker. Co víc si přát.
  
 V pátém kole konečně začnu já. Samuraj položí sand marker, protože Howard je na vzdálenost charge. A taky že jo, hned to koupí těma ošklivejma pařátama a zůstane s 3 Wd, což mi nevadí, nečekám že bude šesté kolo. Swarma spálí sand marker, který nekryje TT bratr, ten ale hned položí nový. Soupeř se snaží dohnat body pokládáním Sand markerů, a skutečně se mu daří položit čtyři na střed. Což nemůžu nechat bez povšimnutí a tak Shenlong pushne TT bratra i s jedním scheme markerem soupeře a tak jich má Fakmin na středu jen 3. Johan pohladí kladivem Shenlonga za 6 Wd, opět s tím nic nedělám. Proběhnou ještě drobné vzájemné potyčky a sekance, ale nic co by ještě mohlo zvrátit výsledek a je konec, šesté kolo nepadlo.

 Jdeme sčítat body. Fakmin za strategii získal jen 1 VP, k tomu 1 VP za Line in Sand a 1 VP za Protect, tedy nakonec 3 VP. Já mám plné 4 VP za strategii, k tomu 3 a 3 VP za Protect a Line in Sand, tedy ve výsledku plných 10 VP.

 Musím říct, že takový výsledek jsem nečekal. Věděl jsem, že si nesmím nechat zaspamovat bitevní pole pavoučkama a dařilo se mi je zabíjet jak se objevili ve hře. Díky tomu mě soupeř nemohl přečíslit a jelikož mi neumřel žádný model, měl jsem stále více aktivací a mohl si ty důležité nechávat na konec. 
Swarmu jsem blokoval TT bratrem, který je dobrý držák na markery. A co jsem nemohl zabít jsem buď pushoval pryč, aby neškodilo a nebralo VP za strategii, nebo komplet ignoroval. A zadařilo se, paráda. Kéž by se takhle zadařilo i příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat