pondělí 2. března 2015

Metal Gamin #2


 Při přípravě na první Masters v Praze, kterého jsem se chtěl účastnit s Kaeris, jsem seznal nedostatek Metal Gaminů, které můžu najmout, potažmo je může vyvolávat Mechanický jezdec. Slepil jsem proto druhého gamina z krabice. Musel jsem ještě green stufou dodělat přední část opasku a těch želez, co mu z toho visej. Jsem to někde potratil, či co. Takhle na fotce to vypadá ošklivě, při pohledu na model na stole bych řekl že si toho nikdo nevšimnul.
 Jak jsem již nekolikrát říkal, když se mi model nelíbí, nehodlám se s ním kdovíjak barvit. I s tímto jsem se moc nebabral. Na bílou základovku kov, něco potom do tmava, řetězy a ruce modrým washem a už drybrushujem jako o život.
 Na podstavec jsem použil těstoviny ve tvaru ozubených kol. Myslím, že to vypadá vcelku povedeně. A výsledek ucházející. Za dva večery hotovo, to už se mi dlouho nestalo.

Žádné komentáře:

Okomentovat