středa 18. února 2015

Malifaux mobile app "THE BREACH"

 Člověk je tvor líný a neustále hledá, jak by si ulevil či dělal věci jednodušeji. Doba nám přeje a naděluje nám spoustu pomůcek a nástrojů, abychom se nepředřeli. A tak již nemusíme listovat pravidly či kartičkami při skládání gangu před hrou. Ku pomoci nám jsou aplikace pro mobilní přístroje a tablety. O dvou jsem již ZDE psal, nyní se mi podařilo najít třetí, která tyhle dvě strčí do kapsy a je skutečně tím, co ke hře potřebujete. Pojďme si představit Malifaux mobile app "THE BREACH".
 Narazil jsem na ni na Wyrdím fóru a hned mě učarovala nejen svým designem, ale i obsahem. Co všechno tedy tato appka obsahuje? Jednoduče řečeno všechno. Přehledný CREW CREATOR, ve kterém si můžete postavené gangy uložit a nemuset tak stavět gang znovu. Generátor Strategií, schémat a deploye, kdy nejen že máte nákres flipnutého deploye, ale i popisy jednotlivých úkolů. Nesmí chybět vyvolávací karty pro dané mastery. A k dispozici jsou i odkazy na stránky Wyrdu, jejich forum i Pullmyfinger.
 Sami jistě přijdete na výhody této appky. Zatím jsem našel jen jeden nedostatek, a to chybějící upgrade k Arcanistům, dávající jim [+] na Iniciativu. Napíšu to autorovi na jeho foru a jistě to bude brzy doplněno. Tedy najděte si ji na Google play and lets go.












1 komentář: