pátek 23. ledna 2015

Kterak Shenlong naplácal Ophelii LaCroix

 Na druhou hru do ligy jsme se s Laikou sešli netradičně u mě doma, jelikož jsem se do Valhally nemohl dostat. Výhodou bylo domácké prostředí, nevýhodou zase nedobarvené terény a nepěkná hrací deska. Což nám samozřejmě nezabránilo si hru náležitě užít.
 Strategie nám padla Turf War, deploy standard 6“. Z misí bylo na výběr Line in Sand, Protect territory, Assassinate, Frame for Murder a Deliver a Message. 
 Na základě tohoto jsem si do gangu vybral takovou tradiční sestavu, Shenlong s upradem na drunken kung-fu, Sensei Yu, Izamu, Samurai s upradem na ignoraci zranění ve své aktivaci, 2x Katanaka Snipery (proxováni Freikorpsákama) a jednoho Peasanta. Naproti tomu Laika postavil paní Ofku, 3x Young LaCroix, Francois, Rami, Raphael, Pére, 2x Slop Hauler. Byly tam i nějaké ty upgrady s Dirty cheater. No, mých 6 modelů proti deseti protivníkově, to nevypadalo dobře.
 Ze schémat jsem si vybral Protect Territory a Assassinate, soupeř Deliver a Message a jedno tajné. Deplojuju první, Snipery doleva na střed, Izamu doprostřed spolu se Samurajem, trochu víc doleva Shenlonga a Yua, k nim Peasanta. Soupeř vše rozložil do dlouhé nudle na hraně deploye. Vyhrávám flip o Ini a nechal jsem začít soupeře.
 Laika popošel s Pérem, vystřelil si a i přes (-) mu přišlo na útok 10 a 11. Což jsem neustál, jeden sniper za 3Wd, druhý blastou za 1 Wd. Dobrej začátek. Popošel jsem Shenlongem ke sniperům, aby si mohli dávat fokus za (0) a dal Péremu za 3 Wd díky Burn like fire. Jako hlavní cíl jsem si určil Slop haulery, kteří můžou gremliny léčit, tak jsem na ně fokusoval oba snipery a jednoho odbouchnul už v prvním kole. Za to mi soupeř jednoho snipera popravil a druhého lehce postřelil. V prvním kole ještě Youngové nabili Ophelii všechny upgrady a ta ještě stihla střelit Samuraje za 1 Wd. Ten roztočil rotačák na Francoise a sundal ho na 4 Wd a ještě Katanaka sniper dodělal načnutého Péreho. Paráda, první kolo se docela vydařilo.
 V druhém kole jsem opět vyhrál iniciativu a tak sniper jako první odbouchnul Slop Haulera, aby neškodil a pak se zaměřil na Ophelii a postřelil ji o 3 Wd. Francoise z toho byl zblblej natolik, že dal Shenlongoj (-) na útoky, což je pro něj vlastně bonus díky drunken kung-fu. Naproti tomu Rami netrefil mého snipera, což bylo gut. Zkoušel jsem jít do Ophelie a tak si na ní Izamu dal charge a sekl ji za 3 Wd. Bylo by to i víc, ale Black joker na dmg měl jinej názor. Young LaCrois si nabili raketky a pálili do Izamu, ale díky coveru netrefovali. Shenlong killnul Francoise, z čehož jsem měl upřímnou radost. Soupeř taky, měl na něj na tajňačku Frame for Murder,  které jsem mu splnil za plné 3 VP. Laika si připravoval splnění Delivery a Message a tak Raphael popošel do 1“ od Shenlonga a jelikož bylo konec kola, už jsem nestihl utéct. Za Turf War bereme každý 1 VP. 
 Třetí kolo a trapně jsem opět začínal. Shenlong majznul Raphaela za 2 Wd, ale pak mu došlo že ho s těma kartama co mám na ruce nedotluče a zvolíl taktický ústup. Což Laika kontroval pushováním Rapha od Ofky, na což já zase odpovídal pushem od Senseie. Izamu dostal tečku od Ophelie, což jí chtěl vrátit ale netrefil se ani jednou ze TŘÍ útoků. Soupeř se celkově zaměřil na Izamu, střílel po něm raketky a nutil ho skládat Horror duely, což naštěstí dával s přehledem. Sniper odstřelil jednoho Younga, ale pak flipnul že trefil Izamu a musel jsem použít black jokera na střelbu, abych si nesejmul vlastní model. Za hlavní úkol beru bodík jen já.
 Ve čtvrtém kole jsem opět začínal a Shenlong prchal z dosahu Raphaela. Ale vždy jsem to špatně spočítal a ten se ke mně nějak dostan. Sniper opět zkoušel trefit Ofku, ale vždy to koupil Izamu a tak byl o 1 Wd chudší. Ze zoufalství jsem zkoušel charge Peasantem na Ophelii, ale samozřejmě nic nedal, soupeř na ní měl deffensive stance. Tak si k ní došel chargem Samuraj a KONEČNĚ ji umřel. Takže 3 VP byly doma, ale bylo to těsné. Díky tomu soupeř neměl 1 VP za Turf War, i když si tam přisunoval další modely.
 V pátém kole mi utekla iniciativa a tak Raphael konečně, po třech kolech honičky, předal zprávu Shenlongovi a inkasoval 3 VP. Na to si dal Izamu charge na Ramiho a přes red jokera ho zabil, díky melee expertovi sejmul i jednoho Younga. A jelikož měl soupeř na stole již jen jednoho miniona a nebyl schopen uhrát další body, skončili jsme. A to s pro mě krásným výsledkem 10 : 7.
 Laika hrál velmi dobře, pacholkoj mu chodí karty jak víno. Když mám já negativní flip, přijde mi 11 a 2, když ho má on, přijde mu 10 a 11. Když mám já pozitivní flip, přijde mi 3 a 5, když Laika, flipne 1 a 13. Proti tomu se hraje dost těžko. Svůj gang má načtenej a naučenej a až získá praxi, to bude teprv řežba.
 Ligu jsem tedy začal docela pěkně, dvojím vítězstvím. Jsem zvědav, co přinesou další duely. A mám předsevzetí do nového roku dodělat stůl a terény, aby to nevypadalo jako na těchto fotkách. Tak snad se k tomu urvu.

Žádné komentáře:

Okomentovat