úterý 18. března 2014

Třetí hra v lize proti Jokerovi

 Třetí hra do ligy s Jokerem proběhla v prostorách hradeckého Orlího hnízda. Hned na začátku jsme se s Jokerem trošku rafli, což mě malinko našláplo. Rozhodl jsem se nedat svou kůži zadarmo.
 Hrálo se poslední přípravné kolo s Henchmenama na 35 SS. Jako strategie nám padly Čtvrtinky a deploy Standard.

Joker
Leader: Rusty Alice
Crew: Nothing Beast, Void Wretch, Ronin, Convict Gunslinger, Student of Conflict
SS do začátku: 7
Schémata: Murder Protegeé (Bishop), Protect Territory


Leader: sword Viki s upgradem Survivalist
Crew: Bishop, Void Wretch, Hans, Vanessa, Student of Conflict
SS do začátku: 3
Schémata: Murder Protegeé (Nothing Beast), Vendetta (Hans vs Nothing Beast)

 Deploy nechám vybrat Jokera a tak deplojuje první. Rusty spolu s Convictem z mého pohledu napravo, zbytek grupy na střed, pěkně schovaný za jednou z věží. Já do jedné věžičky v mém deployi umístím Hanse, pěkně 6" nad zemí s přehledem na celé bojiště. Vanessa , Bishop a Void Wretch se schovává u Hanse, zbytek napravo půjde čelit Rusty. Dělám velkou chybu, že jsem ohlásil Vendettu i s cílema. Až po podrobném pročtení jsem přišel na to, že je toto schéma na začátku tajné a vyhlašuje se až během hry. No nic, Joker ví, co před kým bránit.
 Vyhrávám ini v prvním kole, na ruce nejvyšší 13, zbytek hnůj. Hans se rozhodne vyprdnout na Vendettu a střílí po Alici. Dá jí za max, Rusty má ale Neprůstřelnost +1, Joker s přehledem preventí 3W, ve výsledku tedy za 1 W. Navíc zapomenu vyhodit kartu na trigger Slow. Parádní začátek. Naproti mě dá student Beastě fast, já si to blbě změřím, či spíše neodhadnu, a Beasta se díky třem pohybům o 18" skrz budovy dostane 3" od mé Viktorky, se kterou jsem neprozřetelně vyběhl moc dopředu. Jelikož Joker flipuje jak prase tak dá Obliterate za plnej a Viktorka stojí jen díky Hard to Kill s jedním životem. Aspoň že jsme za barákem, kam nikdo další nevidí. Zbytek kola jsou jen pohyby do výhodnějších pozic. Roninka pochoduje krytá budovami doleva, Void Wretch jistit Viktorku a zbytek mojí grupy. Na co jsem sázel byla Vanessa a její záchranný healing flip pro Viktorku. Neměl jsem knihu na ruce a jako na potvoru ani ve třech prohlédnutých kartách fate decku žádná karta s knihou nebyla. Kombo se nekoná, Viktorka umře.
 Druhé kolo, Joker s přehledem na Ini flip 12, já 2, zkouším reflip za 1. Na ruce mám zase hnůj. Přestože má Viktorka jen jeden život, preventí jak divá a Jokeroj trvá celé tři akce Beasty, než se Viktorka odporoučí k pánu. Bishop si dá charge na Beastu, trefí ale jen za 2W, navíc si ta potvora díky Void jednou sekne zpátky. Rusty Alice charge na mého Studenta, dá mu jen za 1W díky armoru. Pěkně tuhej studentík. Hans se podívá na Beastu skrz svůj zaměřovač a díky ignoraci Incorporealu a flipnutému Red Jokerovi, díky kterému nemůže Joker cheatovat, dá za plnejch 5W, čímž je po Beastě. 3 VP za Vendettu a 3 VP za Murder Protegeé jsou doma. Ve druhém kole sejmout mého největšího strašáka v této hře mi dodá sebedůvěru. Moje Void Wretch dá Slow Gunslingeroj, kterej si poté jen jednou vystřelí na Bishopa. Díky tomu, že je Bishop krytej barákem a má cover, k tomu Joker nemá karty na ruce, aby měl s Beastou co nejvyšíí Df, se pistolník netrefí. Na druhé straně stolu si Vanessa připraví karty a trefí Roninku za 4W. Ta se skryje za barákem a položí marker na Protect Territory. Každý kontroluje svoje dvě čtvrtinky, oba si připisujeme 2 VP.
 Ve třetím kole jsem vyhrál Ini, ale Joker reflipnul a přehodil mě. Hajzlík. Můj Student dá Fast Bishopoj, do kterého si Rusty vystřelí za 2W. Hans vidí Roninku skrz okénko a střelí ji za 2W, ta žije jen díky Hard to Kill. Jokerův Student chargne moji Void Wretch a na dva útoky ji zabije. Parchant malej. Soupeřova Void Wretch popojde k Bishopoj. Ten ho dvě kola zabíjí a až pak popojde k Alici, přečemž jí svou čtvrtou akcí netrefí. Vanessa využije načnuté Roninky a mého vědomí, že Joker nemá na ruce žádné velké karty, připraví si karty na negativní flip a modlí se, aby soupeř neflipnul nic velkýho. To se naštětstí nestane a tak je po Ronince, která mohla držet marker pro schéma a hlavně i čtvrtinku pro hlavní úkol. Já svoje čtvrtinky držím, zatímco Joker nikoliv, 1 VP pro mě.
 Ve čtvrtém kole jsem vyhrál Ini a začnul Bishopem. Ten dal Paralýzu Rusty Alice a chtěl si do ní ještě praštit, ale netrefil se. Nato byl ustřílen Convictem, hlavně díky velkému štěstí Jokerově, protože ze tří výstřelů do melee šly dva do Bishopa. To pobouřilo mého Studenta a tak seknul Rusty za 3Wd, která nic nevypreventila díky Black Jokerovi. Hans se nevycajchnoval, netrefil Rusty. Sice mám nyní víc modelů než Joker, blbě jsem si ale změřil vzdálenosti a Vanessa nedrží levou polovinu, oba máme hlavní za 0.
 V pátém kole Joker vyhrál Incku a Alicí mi zabil Studenta, aby se s ní hned běžel schovat za barák. Hodnotím situaci ve svůj prospěch a do ničeho se neženu. Vanessa popojde zabírat levou čtvrtinku, Hans nemá po čem střílet. Joker s Convictem položí marker na Protect a zkouší mi zabrat čtvrtinku, ale stojí přesně na hraně a tak neuspěje. Končí kolo, opět držím dvě čtvrtinky, zatímco Joker nikoliv, další bodík pro mě.
 Šesté kolo nepadlo, podáváme si s Jokerem ruce. Po sečtení výsledků je to výhra pro mě 9:5, z čehož mám opravdu radost. Měl jsem vždy na ruce pěknej hnůj, nejvyšší karta byla třeba jedna jedenáctka a pak vše pod 8, atp. A ať už je Joker jaký je, hraje dobře, má štěstí na karty a je to fakt tuhej soupeř. Trochu sice zaznívá brekot, že nemá Outcastí modely, které by ke hraní Tary potřeboval, to mě ale nechává chladným, můj problém to není.
 Mám také radost, že jsem si konečně pořádně vyzkoušel Bishopa. Tento model se mi moc líbí vzhledově, za 10 SS mi přijde jako docela drahý. Když se kouknu na takovou Notning Beastu, která stojí stejně a má toho daleko víc, jsem na vážkách zda tento model hrát. Po této hře jsem nabil dojmu, že když ho člověk zahraje dobře, a podpoří ho dalšími modely, zaplatí se bohatě. Je to univerzální fighter, který si v CC poradí s kupou modelů. Jen se do něj nesmí nechat střílet, je dost křehký. Uvidíme, jak se mi s ním bude dařit dále.

Žádné komentáře:

Okomentovat