středa 10. července 2013

Brüma aka count as Zoraida

    Při stavbě gangu Zoraidy jsem narazil na problém, že se mi model zlé staré vrásčité babice nezamlouvá. Moc se mi líbí její avatar, kde je vyvedena coby mladice. Proto jsem všemožně pokukoval po nějaké náhradě, až jsem nakonec na BattlefieldBerlínu objevil model Brümy od firmy Enigma, do kterého jsem se zamiloval na první pohled. Splňuje totiž vše co jsem hledal. Vzhled voodoo čadodějky, pěkná póza a hlavně obrovský kozy.

   Barvení tohoto skvělého modelu byl pěknej voser. Protože je tak parádní, nechtěl jsem ho odfláknout nějakým fofrpaintem a tak jsem se s tím sral až to pěkmný nebylo. Bohužel ne všude je to vidět, leckteré techniky nemám zmáknuté tak jak bych si přál. Snad se to časem zlepší.
   Už se těším až si s tímhle modelem zahraju. Věřím že soupeři s tímto alternativním modelem nebudou mít moc velké psychycké problémy. Uvidíme.



2 komentáře:

  1. Pěkná čoudelnice. Koukám, vrhnul ses na barvení podstavců dle frakce

    OdpovědětVymazat
  2. díky.
    jojo, moc se mi líbí ty wyrdí barevný svítící, tak tohle je takovej pokus o napodobení.

    OdpovědětVymazat