středa 17. dubna 2013

Rail Crew sprue

   Po několika peripetiích jsem se konečně stal vlastníkem zbrusu nového gangu železničářů pod vedením velmistryně bojových umění Mei Feng.
   Ve velké krabici na vás vybafne jedno ohromné sprue, ze kterého postavíte Mei Feng, totem, Kanga a tři Rail Workery. Jednotlivé díly jsou ale podivně rozházeny po celém sprue a musím říct, že mi chvilku dalo než jsem dohledal hlavu a vlasy Mei Feng. Příjemným překvapením jsou alternativní ruce k Rail Workerům a taky kladivo Kangoj místo jeho lopaty. Špičky na vrtacích nástrojích na rukách dělníků jsou pěkně jemné, tohle by cín nedovolil. Jsem zvědav, jak se to bude čistit a lepit.
   Modely jsou naskulptěny lépe než u Oiran, Kang má pěkně rýsovanou svalovinu, oblečení na postavách také ujde. Myslím že barvit se to bude celkem dobře. Tyto modely bezesporu patří k těm povedenějším.










 A na závěr ještě pro inspiraci jak lze tento gang moc pěkně nabarvit. => ZDE


2 komentáře:

  1. Pěkně ses dneska rozjel!
    Já jen nabarvil do soutěže Iggyho..

    OdpovědětVymazat
  2. jsem na penzionu v chebu, tak využívám volný večer. ale furt jsem nepřišel na pěkný counter do soutěže. ale našel jsem skvělý model na alternativního mastera. špica. dneska se daří.

    OdpovědětVymazat