středa 6. února 2013

Vánoční miniturnaj 26.12.2012

   Vánoce a jejich svátky jsou oázou klidu, míru a pohody. Nikoliv však pro nás, hradecké hráče Malifaux. Zástupci vedoucího ve společnosti Knihkupectví Valhalla to nedalo, a rozhodl se uspořádat menší posezení v herně knihkupectví na Druhý svátek vánoční.
   Na akci jsem dorazil jako sedmý, byl jsem proto úsmívajícím seWiedzminem uvítám s tím že jsem lichej a budu si muset na hru počkat. Chjo, dobře to začalo. Tak jsem malinko opruzoval a tlachal, obdivoval modely a udělal jednudvě fota. Naštěstí po chvíli dorazil Brounek, se kterým jsme byly domluveni na ukázkovou hru. Vybalil na mě gang Sommer Teetha Jonese. S tímto gangem jsem se již potkal na turnaji v Práglu, Shadowulf ho tam provářel neskutečným způsobem. Počet modelů se v průběhu hry zdvojnásobí a to je fakt mazec. Já jsem se rozhodl provětrat mechanická křidélka slečně Kaeris. Už ani nevím přesně co jsme měli za úkoly, jaké jsem nasadil modely. Hráli jsme pomalu, vše jsem se snažil Brounkovi vysvětlit a popsat herní situace i jiné alternativy ve stylu co by kdyby.
   Po první hře, zhruba v půlce naší ukázkové partie, jsme se vydali na obídek do místní vietnamské restaurace. Wiedzmin byl domluven, že budou mít 100% otevřeno. Neměli. Asi drželil nějaký svůj budhistický svátek. Aspoň jsme se ale prošli, hlad byl ale neúprosný a nezbývalo než dát pizza time. Než tato lahůdka dorazila, stihli jsme s Brounkem pokročit v naší hře a ostatní rozehráli nová utkání. Zhruba po hodině od objednání neslo se domem mlaskání a přežvykování sedmi přežvýkavců. Komu to nestačilo, dodlábnul se z několika misek cukroví, které donesli zoufalci co ho doma nemohli ani vidět.
   Mezitím doba pokročila, začalo se pomalu stmívat. S Brounkem jsme dohráli, já vyhrál. Špatně jsem to spočítal a Brounka podrtil. Hmm, při první hře by měl ten koho se snažíte nalákat zvítězit, to mi nějak uteklo. Nicméně prý se mu to líbilo. Škoda že nemá víc času hrát s náma v HK, je to pohodový hráč a šiknul by se.
Na ostatních stolech se taktéž dohrálo a začali se uklízet terény, bylo jasné že další hra už neproběhne, i když byla v plánu. Jak už bývá zvykem, měl Wiedzmin připravené překvápko pro vítěze, kterým se stal Ládík se svou Pandorou. Byl odměněn krásným diplomkem, stejně jako Anansi, který skončil na místě posledním. Potřásli jsme si rukama a rozešli se ke svým domovům.
   Parádní akce to byla. Jsem moc rád, že v HK je tak fajnová kupa lidí. Za to moc dík a těším se na další rok s vámi.

3 komentáře: