středa 6. února 2013

Master of Evil Snowman 2013

   Dalším turnajem v sérii Masters of Malifaux 2012/2013 byl v lednu Rejtym pořádaný Master of Evil Snowman. Oproti minulému turnaji část naší výpravy vyrazila na místo určení již v pátek večer. Mě to bohumžel můj zdravotní stav nedovolil, proto jsem do budovy O2 dorazil spolu s Jokerem a Anansim v sobotní ráno jako obvykle. Jako obvykle se čekalo na plzeňské bratry, kteří dorazili krátce po desáté s jazykem vyplazeným na vestě. Na vítání nebylo moc času, fofrem rozdělit terény na stoly, rozlosovat a hrát.
   Jelikož v naší lize nyní provářím celkem s úspěchem Viktorky, rozhodl jsem se je provětrat a poměřit jejich síly i zde.

1. hra vs Hroch
Master: Sonnia Criid
Crew: Samael, Executioner, Witchling Handler, 2x Witchling Stalker, Purifiing Flame
Strategie: Reconnointer
Schémata: Hold Out, Breakthrough
SS do začátku: 8

Já a Viktorky
Crew: vonSchill, Freikorps Librarian, Oiran, Convict Gunslinger, Roninka Elle Driver
Strategie: Claim Jump
Schémata: Assassinate, Kill Protegeé
SS do začátku: 5

   Stůl byl pěkně osázen terénem, takže jsem se nemusel bát přílišné střelby a dosahu Soniných kouzel. Marker pro Claim Jump jsem si schoval k jednomu z domečků, aby mi daly 3" hezky z krytu. První dvě kola jsme oba postupovali opatrně kupředu, Hrochoj se nechtělo na dosah mých čepelí, mě se zase nechtělo do dosahu kouzel. Jedinej von Schill poskakoval na svých raketových botičkách jako divej a ostřeloval Executionera, přičemž na trigger Reposition se zase schovával. Ze Samaela, který to sledoval z povzdálí, měl zasloužený vítr. Ve třetím kole Hrochoj došla trpělivost a tak se odpohyboval pěkně na střed bitevního pole, na což jsem čekal. Spustil jsem svoje Viktorčí kombo a na dvě seknutí sejmul Sonniu, s ní odešel její totem, a přes trigger ještě naporcoval načnutýho Executionera. Na jiném místě gunslinger ustřílel Witchlinga a o jednoho se starala Oiran. Samael došel na dosah Viktorek a umřel, stejně tak zbytek týmu. Byl to masakr, v pátém kole neměl Hroch na stole ani model a já dost času na to zabrat jeho deploy. To znamenalo výhru pro mě 8:0.
   Von Schill opět dominoval tomuto utkání, s minimální Dg 3 od bambitky je špica, když se to podaří provalit s beranem je to minimum 4, na dva výstřely dává modely do 6W, samozřejmě bez armoru či objectu. Oiran se mi nevyvedlo použít tak jak jsem si představoval, Lure neseslala ani jednou. Sice v melee dostala Witchlinga, to bylo ale hlavně díky kartám. Dám jí ještě šanci. Zbytek modelů, tedy Gunslinger, Roninka a Librarianka, posloužil tak jak měl.

2. hra vs Jaramir
Deploy: Standard
Master: Lilith
Crew: Lilitu, Lelu, Mature Nephillim, Terror Tot Nephillim, Sorrow
Strategie: Claim Jump
Schémata: Stake a Claim, Grudge (Gunslinger)
S do začátku: 8

Já a Viktorky
Crew: von Schill, Librarian, Convict Gunslinger, Oiran, Student of Conflict, Avatar
Strategie: Slaughter
Schémata: Kill Protegeé, Hold Out
SS do začátku: 5

   Jaramir položil marker pro strategii dle mého pohledu úplně doleva, pěkně u lesa. Tomu jsem přizpůsobil svůj deploy, všechny modely stály a čučely na ten marker. Byl jsem velmi překvapen když Jaramir deployoval na střed. V prvním kole jsem proto přesouval svoje modely, abych si vystřelil a měl nephillimce na dosah. Přitom jsem nějak neodhadl vzdálenost a Lilith mi díky kouzlu Transposition ukradla Gunslingera a vyměnila ho za Sorrowa, kterej díky linku na Lilith se hned zase vrátil zpátky k paničce. Mature Nephillim convicta rozpárala a 2 VP putovali na konto protivníka. Naštěstí si to velká Nephillima rozhodla rozdat s Viktorkama a přiletěla do chumlu kde byl i von Schill. Stačila jedna aktivace, companion a velká mrcha se poroučela do hrobu. Navíc jsem si splnil metu na Avatara. V tom koukám, jak Young Nephillima, která vyrostla díky zabitýmu Gunslingerovi, se snaží dostat k Markeru. Opět jsem rozjel Viktorčí kombo, tentokrát podpořené fastkou od totemu. Transformace v Avatara zabrala Viktorkám 1AP, za zbylý jsem dal charge do mladého Nephillima, který to neustál a padl. Díky triggeru jsem si hned zaútočil na Lilitu, kterou jsem pěkně načnul, abych si díky dalšímu triggeru Whirlwind seknul i do Lelu. Další akcí díky melee masterovi jsem dosekal Lilitu. Ještě mi zbýval jeden útok nablízko, když přišel Rejty že už je potřeba skončit. Jaramir posmutněl. Díky zabitým modelům ve čtvrtém nedohraném kole jsem měl 4 VP do Slaughtera, 2 VP za Mature Nephillimu a 2 VP na ubráněný deploy, zatímco on jen 2 VP za Grudge. Tedy výhra pro mě 8:2.
   Bylo by zajmavé, kdyby naše hra pokračovala. Jaramirovi by zbyla jen Lilith a Sorrow, já měl až na Gunslingera všechno. I když měl nějakých 7 SS, myslím že bych ho dal. Moje 4 SS by hodně pomohli. Avatar Viktorek je strašnej řezník. S Cb 8 stačí středně vysoké flipy na to aby to kupě modelů zavařilo či abyste ze soupeře vytáhli vysoké karty, které stejně přehodíte. Zahrál jsem si s ním jen jednu aktivaci, a to ještě ne celou, a absolutně jsem se do něj zamiloval. Svoje uplatnění nenajde vždycky, ale když už, naseká soupeřovy modely na fašírku.

3. hra vs Joker
Deploy: Standard
Master: Lady Justice
Crew: Pale Rider, Guardian, Guild Austringer, Nino Ortega, Death Marshall
Strategie: Claim Jump
Schémata: Kill Protegeé, Assassinate
SS do začátku: 7

Já a Viktorky
Crew: von Schill, Student of Conflict, Freikorpsman, Ronin, Oiran, Convict Gunslinger, Avatar
Strategie: Destroy the Evidence
Schémata: Assassinate, Kill Protegeé
SS do začátku: 3

   Lady J a Gildy všeobecně se tak nějak vždy obávám. Disponují množstvím levných a schopných modelů, stejně jako über zabijákama za hodně SS. Tady navíc Joker proti mě nasadil hodně střeleckou kombinaci, kdy je jasné že Lady J bude postupovat krytá kulkama svejch ostrostřelců a dosekávat načnuté kusy. Achjo. Navíc jsem flipnul pálení důkazů. Achjo. Outcast nedisponuje moc modelama s velkým pohybem, abych se co nejdřív dostal do protivníkova deploye zničit nejvzdálenější důkaz. Tak aspoň volím větší množství modelů, aby tam aspoň někdo doběhnul. Tedy uvidíme.
   V prvním kole dostal von Schill fast od Studenta a doletěl až k jednomu z důkazů, byl hezky ukrytý v budově, aby na něj nikdo neviděl. Joker jen pochodoval, Nino si po někom vystřelil, ale jen tak škrábnul. Ve druhém kole vyhrál Joker iniciativu, jeho Lady J došla až k von Schilloj a přes trigger Onslaught mu vysvětlila že to nebyl dobrej nápad vydat se tak blízko jejímu území. Tak aspoň dědek ve Slow to Die spálil důkaz a pak umřel. Chudák starej. Na druhé straně Nino sejmul Gunslingera, aby Oiran spolu s Freikorpsmanem ubily Marshalla a spálili druhý důkaz. Zkusil jsem taktéž Viktorčí kombo, ale ta mrcha Lady J preventovala jak divá a tak zůstala stát s 2W. V dalším kole už u ní byl robot, ale nebylo ani potřeba. Sword Viki poslušně nalehla na její meč vydávajíce ho za svůj a předstíraje, že páchá seppuku. Najednou mi na stole zbyla jen gun Viki a totem, zbytek umřel buď na Lady J nebo na Ninovu opakovačku. V pátém kole byl zahlušem totem a taktéž poslední model na stole, gun Viki. Joker si splnil všechno, tedy 8 VP, já jen spálil dva důkazy. Nakonec tedy 8:2 pro Jokera.
   Neříkám, že jsme nebyl naštvanej. Takhle hezky našlápnuto na vítězství jsem ještě neměl. Ještě že se aspoň Joker, kterej mi to tak nandal, stal vítězem Master of Evil Snowman a titul putoval opět do Hradce.
   Jak rychle plzeňáci přijeli, tak rychle opět zmizeli. A tak jsme zmizeli i my. Další turnaj je v březnu, je třeba se řádně připravit. Howgh.

Výsledky Master of Evil Snowmen 2013:

1. místo: Joker, Lady J (12, +18, 22)
2. místo: Rezly, Perdita (12, +16, 20)
3. místo: Fredy, Hoffman (9, +10, 20)
4. místo: Zdendalini, Viktorias (9, +8, 18)
5. místo: Jaramir, Lilith (9, +2, 12)
6. místo: Hroch, Sonia (9, 0, 12)
7. místo: Ladikxp, Pandora (9, -1, 3)
8. místo: Wiedzmin, Seamus (6, -2, 12)
9. místo: Zach, McMourning (6, -6, 10)
10. místo: Morheed, Collete (4, -16, 6)
11. místo: Anansi, Sonia (3, -13, 6)
12. místo: Hydra, Rasputina (3, -16, 4)
13. místo: Iceman, Zoraida (2, -8, 10)

Titulem Master of Evil Snowmen 2013 se nemůže pyšnit nikdo jiný než Joker a jeho Lady J! Sláva vítězům, čest poraženým!

Žádné komentáře:

Okomentovat