úterý 11. prosince 2012

Viktorky vstupují na scénu hradecké ligy


   Do Hradecké Malifaux ligy všichni nastoupili s jinými gangy než v prvním ročníku. Nejinak je tomu i u mě, Collettu duBois mám již propařenou až to hezký není. Při rozhodování s jakým gangem tedy půjdu do lítých klání jsem se opět poohlížel po nějakých kočkách. A druhé největší kočandy po Collettiných showgirls jsou samozřejmě Viktorky. O barvení jich samotných i jejich gangu píši jinde, zde se chci rozplývat nad první hrou s nima.



Hra první proti Icemanovu Leveticovi
Iceman se culí, ještě neví co ho čeká

Deploy čtverce
Crew Rusty Alice, Jack Daw, Rotten Belle, 2x Steampunk Abomination
8 SS do začátku
Strategie Slaughter
Schémata Bodyguard, Kill Protegeé (von Schill)


Já a Viktorky
Crew Avatar, von Schill, Librarian, Student of Conflict, Ronin
8 SS do začátku
Stategie Claim Jump
Schémata Grudge (Belle), Stake a Claim

   Z netu jsem měl načtenou strategii na likvidaci problémových modelů v prvním kole a rozhodl jsem se ji vyzkoušet. Pomohl mi deploy, kdy mezi hrotem čtverců je přesně 17“. Oba jsme deploynuli přímo do hrotu, Iceman tam postavil Leviho, já gun Viki. Incka padla mě, hurá na to. Díky companion jsem aktivoval Studenta a obě Viktorky. Student dal fast gun Viki, ta jednou akcí popošla 5“, pak si přitáhla druhou Viki do 3“ k nepříteli a za zbylou akci nacastila +2 k Dg u Masamune Nihonto. Sword Viki v tu chvíli byla jen 9“ od Léviho, tedy charge na 8“ s dosahem 2“ bohatě postačoval. Díky spálení SS jsem měl neutrální flip na Dg, což jsem čítoval na plných 8W. Ice sice 2W preventoval, Viktorka ale měla ještě jeden sek díky Melee Master a tak si ťafla ještě jednou. Tady už stačilo dát za Weak a taky že to tak dopadlo. Lévi se odporoučel hned na začátku kola, před svou aktivací, když neměl vyvolanou Hollow Wife, u které by se oživil. V tu chvíli ztratil 2 VP za Bodyguarda a tušit že to vyjde dal jsem si jako schéma Assassinate a měl bych jisté 2 VP. No nic, příště.
Deploynuto, jde se kydlit
   Sword Viki samozřejmě zařvala hned v prvním kole, stálo toho proti ní dost. Od druhého kola úřadovala gun Viki sama a nasekala toho spoustu. Díky triggeru Whirlwind posekala v jedný aktivaci obě Abominance a ještě si sekla do Jacka, kterýho nesundala protože to je mimochodem pěknej parchant. Sešle si auru kde protivník nesmí hrát karty z ruky ani používat SS. Dokud jsem proti tomu nehrál nedovedl jsem si představit co je to za zlo. A nejde jen tak zabít, stačí vyhodit kartu nebo SS a on zůstane ve hře. Naštěstí se mi dařilo držet v jeho dosahu jen Viktorku a vše ostatní si klestilo cestu k Belle, kterou ve čtvrtém kole podříz von Schill. Ve čtvrtém kole taktéž Ice při hře s Jackem flipnul black jokera a já se tak stal vlastníkem tohoto modelu. Nachargoval jsem Rusty, ta se ubránila, byla ale spolu s Bellou v Jackově auře a nemohli chaetovat. Až pozdě jsem si uvědomil, že jsem se stal vlastníkem modelu ve smyslu že je můj jako takový, ne jen ve své aktivaci. To vědět dříve, střelil bych nebo do něj seknul a nevyhodil kartu z ruky aby umřel.  Chybama se člověk učí. Netrvalo ani další kolo a Iceman měl ve hře jen samotnýho Jacka. Obsadil jsem si cíle misí a čekal na konec hry. Protivník mi již nemohl ublížit a nakonec tedy pro mě výhra 8:1.
Není nad pořádnej flip na iniciativu :-)
První hra a velká spokojenost. Viktorky jsou rychlý a udělaj ze spousty modelů fašírku, jak se ale na ně někdo zaměří, umřou velmi rychle. Podmínky pro Avatara jsem si splnil hned zabitím Léviho, z jedný Viktorky ale Avatara neuděláš, takže škoda 2 SS. Trošku zklamání bylo se Studentem konfliktu, po prvním kole byl od každýho moc daleko a byly to vyhozený 3 SS. I když bych bez něj Léviho v prvním kole nesejmul, takže je asi dobrej. Uvidíme při dalších hrách, dám tomuklukoj ještě šanci. Nicméně na první hru dobrý, absolutní spokojenost. Hodně tomu pomohly i moje flipy na iniciativu. Pravidelně jsem na Icemanovu jedenáctku odpověděl třináctkou, na dvanáctku red jokerem. Štěstí při mně stálo a snad bude stát i dál.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat