pátek 14. prosince 2012

Viktorky podruhé masakrují v Hradecké lize



Bahara
Deploy Standard
Master: Perdita
Crew: Guardian, 2x guild hound, Nino, Santiago, Francesco, Enslaved nephilim
6 SS do začátku
Strategie Destroy the Evidence
Schéma Assassinate

Já a Viktorky
Crew: von Schill, Lazarus, Librarian, Convict Gunslinger, Student of Conflict
5 SS do začátku
Strategie Treasure Hunt
Schéma Stake a claim

Moje schovávačka
   Osobně  Perditu považuji za jeden z nejlepších gangů, který si poradí snad se vším proti čemu se postaví. Toto byla moje druhá hra v životě proti rodině Ortegovců a i když jsem při první potyčce s nima za Collettu zvítězil, šel jsem do této hry s velkým respektem. Při pohledu na rozestavení terénu jsem měl na mysli jen jedno slovo. Střelnice.  A ještě k tomu na hřbitově, jak příhodné.
   Svému poserouctví jsem podřídil deploy, kdy jsem se skoro se všema modelama schoval za jeden jediný barák na středu mého deploye. Convict gunslinger stál trochu stranou a kryl jeden z protivníkových důkazů, druhý měl přímo u sebe. Lazarus měl na mušce středový důkaz i ten blízko kolegy gunslingera. Vše ostatní se schovávalo za barákem a neodvažovalo se vystrčit nos.
O dvě kola víc a nic se nemění :-)
   Od začátku jsem měl docela smůlu na flipy na iniciativu, za celou hru jsem snad nezačínal ani jednou. Bahara zaujal během prvních dvou kol s Ninem výhodné postavení v lese na středu bitevního pole a pacholek s ním dostřelil opravdu všude. Já se schovával celou dobu za oním barákem jak jsem zmiňoval na začátku. Jedinej von Schill měl koule na to na svých raketových botách se v druhém kole dostat k cíli schématu a tam se zase začal podle schovávat dle vzoru svých kolegů. Perdita si nejdříve došla zničit důkaz proti Gunslingerovi, který na ní však nedostřelil a z bezpečí úkrytu za sochou smrtky se mu opravdu nechtělo. Zbytek Ortegovců, pod ochranou Guardiana, postupoval na střed bojiště. Každý kdo se dostal na dostřel koupil nějakou tu kulku, ale až do čtvrtého kola nikdo z Viktorčiných nohsledů nezemřel. Perdita mezitím dotancovala na střed pole a jala se odstřelovat von Schilla. V odpovědi na to jsem odpálil svoje superkombo, kdy Student dá Fast gun Viki, ta popojde, přitáhne druhou do 3“ palců k sobě a bohužel neseslala +2 Dg. Sword Viki dala charge na Perditu, ta se však díky spálení SS ubránila. Na Melee master si sekla ještě jednou a Bahara udělal osudovou chybu, nechal útok projít  s negativním flipem na Dg. Toho jsem podle využil a flipnul red joker, který následovala osmička, celkem tedy 10 Dg. Perdita mi na preventing flip ukázala jak vypadá black joker a bylo vymalováno. Největší hrozba byla zažehnána a můj největší strašák odtraněn. Sword Viki to samozřejmě hned další kolo koupila od Santiaga, nicméně to už byl konec pátého kola a mě bylo jasné, že pokud budu nutit Baharu zaobírat se likvidací modelů a budu dostatečně odvádět jeho pozornost od plnění hlavní úkolu, mám naději na vítězství. V pátém kole proto vyběhla Librarianka ak pokladu a Santiago ji odstřelil. Též zařval Lazarus, gun Viki se stáhla pěkně dozadu, aby na ni Nino neviděl a nedostřelil. Von Schill se od kýženého baráčku nehnul ani na krok, ještě stihnul odstřelit Franceska v šestém kole, který ho malinko ohrožoval, a pak už na něj neviděl vůbec nikdo, byl tedy ouplně v bezpečí. Pozdě si Bahara uvědomil, že je šesté kolo, sedmé již kvůli časové tísni nebude, a on nestihne dojít na středový důkaz a zničit ho. Proběhla tedy ještě nějaká střelba, která ale na konečném výsledku nic nezměnila a hra skončila. Já držel terén na Stake a claim, díky tomu jsem měl 2 VP proti Baharově nule a Viktorky se staly vítězkami tohoto klání.
Moje řady nakonec trochu prořídly
   Když o této hře přemýšlím, je zázrak že jsem vyhrál. Na ruce jsem měl celou dobu pěknou haluz, i když. Hned v prvním koel mi na ruku přišel black joker a to je dobrý když víte že vám nezkazí rozhodující úder.  Do karet mi též hrála Baharova neznalost mého gangu, i když dle jeho slov týden nedělal nic jiného než studoval Viktorky. Kdyby se s Perditou zaměřil na ničení důkazů a zabití mých masterů, měl by vítězství jasné. Stejně tak kdyby nenechal projít útok sword Viki. Na kdyby se ale naštěstí nehraje. Co se týče mě, myslím že líp to zahrát snad nešlo.   Nejsem na tuto hru kdovíjak pyšnej, schovávat se pět kol není nikterak čupr taktika. Ale jak se říká, účel světí prostředky.
   Co se týče modelů, Student zas po většinu času čučel a byl k ničemu, ale pak díky němu jsem killnul nepřátelskýho mastera, takže je dobrej a určo ho budu hrát. Lazarus se nijak moc ke slovu nedostal. Dostřel 10“ není špatný, ale je to vcelku málo když stojíte proti neviditelným hajzlíkoj stojícím v lese střílejícím na 16“. Ale dám mu ještě šanci, i když je opravdu ošklivej model. Nejlepší byl samozřejmě opět von Schill, díky němuž jsem zvítězil. Lítání, pohyb navíc, dobrá střelba, to z něj prostě dělá must have volbu pro Viktorky a jsem moc rád, že jsem si ho pořídil.

2 komentáře:

  1. pěkný report. super jsou i ty dokumentační fotky. těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
  2. jsem rád že si to někdo přečte a nepíšu to jen sobě. díky.

    OdpovědětVymazat