neděle 17. prosince 2017

Kterak Tara dostala naplácáno od Lady Justice

 Na poslední ligovou hru 2017 jsem dojel nedělní dopoledne k Poldymu domů, neboť jinak se nám čas nějako rozcházel. Ničemu to však nevadilo, terény jsem dovezl vlastní a společnost nám dělala Poldyho rodinka. Což se ukázalo jako nevýhoda, neboť soupeř měl na své straně přízeň domácího publika, čehož se vyklubala tragédie a prohra 4:9. Ale nepředbíhejme.
 Do hry domluvené na 40SS nám padla strategie Guard the Stash (2 markery 10" od sebe a bod za to mít u každého model), schémata Claim jump (2 markery na střed.lajnu a spálit je), Hidden Trap (pokládat markery a na konci hry spálit a bod za každý nepřátelský model u nich), Frame for Murder (jeden můj model musí umřít), Undercover entourage (dostat mastera/henchmena do nepř. deploye) a Dig their Graves (zab nepř.model u svého scheme markeru a ten spal).

Poldy nasadil do hry Lady s upgrady na trigger Onslaught a Last stand, Judge, jednoho Death Marshalla, Exekutora a dva Austringery. Já proto tomu nasadil Taru s novým upgradem Emptiness, který dovoluje aby měla více upgradů, dal jsem jí tedy ještě Dead of winter, Out of time, Obliteration Symbiote a Knowledge of Eternity. Dále Karinu s upgradem na vyvolávání, Beastu s Void schield, Hanse, Death Marshalla a jednu Void Wretch. Celkem 6 modelů, jako soupeř, a 4 SS do začátku. Ze strategií jsem si vybral Claim Jump a Undeercover Entourage na Taru.
 Deploy byly "L" v rozích a soupeř dával na stůl první. Lady s Judgem a Marshallem napravo a zbytek doleva. Já Taru, Beastu a Marshalla doprava, proti Lady, Hanse trochu stranou aby nebyl hned na ráně, a Karinu s Wretch doleva.

 V prvním kole jsem vyhrál Ini a nechal hrát soupeře. Poldy to měl hlavně o pohybech, já s Tarou zakopal Beastu s Fast a na konci kola ji vykopal v melee s Lady. Co však čert nechtěl, po 4., slovy ČTYŘECH, útocích tam Lady Justice pořád stála a měla sedm životů.
 Ve druhém kole, i přes pozitivní flip, Ini vyhrál Poldy a pustil se Lady do Beasty. Ale i přes její čtyři útoky, pokaždé jí padl Onlaught, tam můj bubák stál s jedním životem a ani Judge ho nedodělal. Nicméně Beasta, opět se čtyřmi útoky díky spálenému Oatkeeperovi, nedovedla zpacifikovat Lady a nechala ji se dvěma životy. A to jsem měl na ruce Red Jokera, abych ho tam hodil na Dmg, ale soupeř se na moji 13.na útok bránil Red Jokerem z balíčku a s tím prostě nic neuděláte. Dalším malým úspěchem bylo, že Wretch nalevo v rohu a Marshall napravo dole položili scheme marker na Claim Jump a já tak měl 1 VP, zatímco soupeř bral 1 VP za strategii.
 Třetí kolo a opět jsem prohrál Iniciativu, čímž jsem se rozloučil s Beastou. Marshall popošel k Taře a ta ho neprozřetelně skolila, čímž jsem soupeři nadělil 3 VP za Frame for Murder. Nalevo umřela Wretch na Austringera a taky Karina, která neustála Exekutora. Hans se snažil něco trefit ale nešlo mu to nijak dobře. Judge něco zakouzlil na mého nemrtvého Marshalla a ten měl hned 4 životy dole. No, víc se to snad prdět už ani nemohlo. Já za hlavní 0, Poldy 1. Vedlejší nesplnil nikdo.
 Ve čtvrtém kole jsem vyhrál Ini, konečně, ale už to k ničemu nebylo. Tara si 2x sekla do Exekutora, který k ní přišel v minulém kole, ten nesložil Wp na 13 a tak se zahrabal. Naneštěstí mi hned Judge umřel Marshalla a tak se Exekutor zase vyhrabal. Hans ho zkusil dostřelit, ale nepovedlo se. Austringeři načnuli Hanse. Soupeř měl opět body za hlavní, já nic.
 V pátém kole Tara sekala do Judge a ten díky Black Jokerovi nesložil Wp duel a byl zahrabán, nicméně Austringeři ptákama umlátili Hanse a tak se Judge zase vyhrabal. Co horšího, v mém deployi. Tara utekla do bezpečí soupeřova deploye a šesté kolo nepadlo.

 Hru s Poldym jsem si užil, ale jak jsem psal, byla to tragédie. Na ruce jsem každé kolo měl jen jednu kartu větší než 10 a z balíku nijak zvlášť nechodily. Navíc Poldy když měl flipnout něco co neměl tak to samozřejmě flipnul, jako u té Lady Justice na obranu před Beastou. Lady umřít ve druhém kole tak by to vypadalo jinak. Ale pozdě lamentovat. Poslední hru, kde jsem potřeboval přinejhorším remizovat, jsem projel na plné čáře. Uvidíme, zda mi to nepokazí celkové hodnocení. Jsem opravdu zvědav a už nyní jdu ladit crew do další ligy 2018.

Žádné komentáře:

Okomentovat