pondělí 2. října 2017

Report z Master of Wolfenburg 2017

 Na 23.9. jsme se s Wiedzminem, po poradě s dalšími organizátory turnajů v ČR, rozhodli uspořádat turnaj v rámci série Masters. A protože se turnaj konal ve Vlkově, název Master of Wolfenburg se přímo nabízel.
 Sjeli jsme se jako posledně již v pátek v podvečer, připravili stoly a mazali do hospůdky. Zajel jsem do Hradce na půl devátou pro Aleitaana a při nákupu večeře, pod tíhou starostí jsem zapomněl zabookovat hospůdku a ti dali dohromady jen šest topinek s kuřecím, jsem v KFC potkal olomouckou výpravu. Po příjezdu do Vlkova jsme pokračovali v popíjení až hluboko do noci. Odpadl jsem ve dvě ráno a netuším, kdy šli spát ostatní.
 Ráno bylo těžké hlavně díky nevyspání. Z pelechu se většina vyhrabala po půl deváté, někteří se vydali pro snídani do místního obchůdku U Hynků. Většina přijela na půl desátou či minuty krátce poté a tak před desátou byly již rozlosovány dvojice a mohli jsme se dát do hry. Ještě si všichni vybrali pizzu k obídku, kteroužto jsem v průběhu prvního kola objednal.
 S Wiedzminem jsme opět měli úkoly předlosované a vytištěné. Bylo v plánu zapisovat výsledky on-line na nějaké britské stránce, abychom si ušetřili počítání bodů mezi koly. Ceny dovezl Kirros, se kterým jsme se opět dohodli, že si vezme náš turnaj pod patronát. Hodiny jsme neměli v povinné výbavě, jen se vyhlásil čas na dané kolo, o jehož blížícím se konci byly všichni dopředu informováni.
 Já jsem se opět účastnil se Shenlongem, který je můj turnajový master. Mám toho s ním nahráno nejvíce a myslím, že má odpovědi na všechno možné, co ho může v průběhu hry potkat.



1 . hra vs MiaW/Collodi
 Deploy ¼ v rozích, strategie Guard the Stash, schémata Claim Jump, Leave your Mark, Acussation, Hidden trap a Recover Evidence. Mia nasadila Collodiho se třemi upgrady, Mysterious Emisara, Widow Weaver, Bunraku, Shadow Effigy, 3 Marionetty a Beckonerku. Já to kontroval svoji klasickou sestavou Shenlong s upgradem na push, Sensei Yu, dva snipery, Samuraje, Kanga, TT bratra a Peasanta. Z úkolů jsem si vybral Acussation (dej kondici neaktivovanému modelu a pak ji ukonči) a Claim jump (polož 2 markery ke středové linii a na konci kola je spal). Mia prohrála flip o výběr strany, tedy si vybrala a deploynula jako první. Deploye jsou tady kolem na fotkách. 
 V prvním kole došel Emisar k Stash markeru, já se až tak dopředu nehnal. Snipeři něco postřelili, ale když jsem při střelbě na útok proti Effigimu flipnul red joker, samozřejmě musel na dmg přijít black joker. Jinak Bunraku a Marioneta šli napravo, k nim směřovali Samuraj a TT bratr. Zbytek stál v bublině Kang-Shenlog-Peasanti-Snipeři. Uvidíme, co zvládnou ustřílet.
Ve druhém kole mi Backonerka vylákala Snipera až do melee k Emisarovi, tak jsem toho využil a dal mu Accused. Ještě mu přispěchal na pomoc Sensei Yu, abych měl jistotu zabraného Stash markeru. Samuraj obsadil ten druhý, kterého držel z druhé strany Bunraku. Collodi rozdával Condition jako divý, sniper ustřílel jednu Marionettu. Mia pokládala markery u středové linie, měla plnila tedy stejná schémata jako já. Šikovným pozicováním jsem jí zabránil brát body. Za hlavní máme oba, ukončil jsem jedno Acussed, bohužel jsem neměl jak a čím položit markery na Claim jump.
Ve třetím kole jsme si hned na začátku vyměnili Acussed, já ho dal Yuem Emisarovi, ten zase sniperovi. Samuraj položil marker na střed, druhý přidal Shenlong. Kang házel žhavé uhlí kde mohl, zapálil Bunraku, na které střílel i Sniper, ale k ničemu to nebylo. Shadow Effigy, který měl zemřít v prvním kole, položil druhý marker u středu, který jsem již neměl čím blokovat, a tak Mia uhrála 3 VP, což naštěstí já také.
 Bohužel nám ale došel čas, skončili jsme tak po třetím kole. Naštěstí pro mě výhrou 5:4.

 Jelikož jsem v plánování jednička, 5 minut po dohrání prvního kola dorazila pizza. Herní místnost utichla a bylo slyšet jen slastné mlaskání.

2. hra vs Nishi/Kirai
 Snažil jsem se obsadit nějaký otevřený stůl, kde bych mohl využít síly střelců s Kangen, zbyl na nás ale jen můj stůl, který jsem nazval Streets of Wolfenburg. Sakra, pro střelecké armády nejhorší stůl a chytnu ho zrovna já.
 Deploy standard 6“, strategie Interference (1/4), schémata Claim jump, Frame for Murder, Eliminate the Leadership, Search the Ruins, a Quick murder. Nishi nasadil Kirai, Datsue Ba, Nurse, Izamu, Chiaki, Lost love a tři Night terory. Já se rozhodl pro netradiční složení, po kterém stůl plný budov a krátkého rozhledu volal. Byl to Shenlong a Sensei Yu, Izamu, Peasant, dva TT bratři, Izamu a Lone Swordsman. Z úkolů jsem si vybral Quick Murder na Izamu (zabít ho soupeři co nejdříve) a Frame for Murder na Lone Swordsmana (nechat si ho zabít co nejdříve). Deploy opět na obrázku vedle. Bohužel přes ty baráky toho není moc vidět.
 V prvním kole soupeř popošel Izamu do dosahu Lone Swordsmana. S red jokerem na ruce a 13 s knížkou na zásah, díky čemuž jsem ignoroval armor, dostal první ranou za 8 Wd a druhou ranou jsem ho dodělal. 3 VP byly doma v prvním kole, velká hrozba byla zažehnána a soupeř přišel o model za 10 SS. 3x hurá. Můj Izamu pochodoval na střed. Soupeř Kirai vyvolal z Night terrora jednoho utopence a pak ještě Gaki. Mazec.
 Ve druhém kole Lone Swordsman chargnul Datsue Ba, nic moc jí ale nedal, zapomněl jsem na Incorporeal. U ní se zhmotnilo Ikyrio a Swordsmana zahlušilo, čímž mi ale nadělilo 2 VP. Já byl spokojen, Nishi už tak ne. Izamu se zavázal v boji s utopencem na středu. Yu s jedním bratrem čekali napravo, nalevo operoval Shenlong s druhým bratrem. Peasanti se motali kolem a dávali Izamu Defensive stance. Napravo se přiřítil třetí Night terror a blokoval v melee TT bratra, naštěstí jsem tam ale měl Shenlonga a bral tak body za strategii, stejně jako soupeř.
 Ve třetím kole jsem Yuem dal slow a poison Terrorovi, který ho blokoval. Nalevo se bratr tloukl s Terrorem, Nishi však nějak nápadně nebránil v jeho zraňování, zavětřil jsem schéma Frame for Murder a už do něj radši nebouchal. Na středu jsem udělal pěknou chybu. Izamu praštilo do utopence a díky Kirai v dosahu se u něj zhmotnilo Ikiryo. Zbylé dvě akce jsem zaměřil na něj a přály mi karty, 13 s maskou na ignoraci Incorporeal dali na plno a pak jsem trefil ještě jednou ranou a Ikyrio se odporoučelo ze stolu pryč. A opět nám došel čas na konci třetího kola.
 Já měl na svém kontě 7 VP, Nishi jen 2 za hlavní úkol. Za schémata si vybral zabít mi Izamu, což se nepovedlo, a nechat si zabít Night Terrora, na což jsem mu neskočil.

 Wiedmin dohrál s Miou a nasázel data do on-line editoru. Ale ten nás nechal ve štychu. Ve spěchu se pan W uklikl a nepřišli jsme na to, jak to opravit. Celé rozlosování tedy bylo špatně a muselo se přepočítat hezky postaru, tužka a papír. Mým soupeřem do posledního kola byl Puštík.

3. hra vs Puštík/Ramos
 Deploy 12“, strategie Extraction, schémata Claim jump, Dig their Graves, Acussation, Undercover Entourage a Set up. Ládík nasal Ramose s upgrady na Df modelů kolem a ještě něco, Josse s upgradem na regeneraci minionů kolem něj, Howarda Langstorma, Mechanical Ridera a Pavoučka. Já proti tomu nasadil Shenlonga, Yua, Peasanta, Kanga, TT bratra, Snipera, Lone Swordsmana a Samuraje. 
Nevzal jsem druhého Snipera, protože jsme hráli na ploše podzemí, kde byla kupa vysokých krytů a myslel jsem, že bych jejich potenciál plně nevyužil. Ze schémat jsem si vybral Undercover Entourage na Shanlonga (utéct do deploye soupeře) a Acussation.
 V prvním kole si sniper vystřelil na Howarda a sundal ho na 5 Wd. Kdybych měl druhého, mohl být mrtvý. Pavouček popošel, Joss ho zabil a Ramos hned vyvolal tři další. Jezdec si to drandil napravo, zatím moc nevystrkoval růžky. Postřelený Howard šel nalevo, kde proti němu stáli Samuraj s TT bratrem.
 Ve druhém kole mi Howard zabil Samuraje, TT bratr se ho snažil pomstít ale netrefil se. Kangem jsem popošel na střed a zabil jednoho pavoučka. Shenlong musel taktéž do boje a došel na střed do melee s Jossem. Yu se tam taky motal, ale spíš proto, abych bral body za hlavní úkol, stejně jako soupeř.
 Třetí kolo a TT bratr dal Howardovi Acussed, ten se ale vyvázal z boje a kondici si odstranil. Naštěstí Kang byl úspěšnější u jednoho Pavoučka. Lone Swordsman nic moc nedal, jen nakousl Josse za 2. Shenlong ho pak nechal stát s 2 Wd. Ramos pálil blesky a vyvolal další pavoučky. Za hlavní jsme opět měli body oba, já navíc za Acussation. 
Čtvrté kolo a já se rozhodl nic neriskovat a radši jsem se Shenlongem zdrhnul do deploy zóny soupeře. Yu dal Acussed Pavoučkovi, ten se však spolu s dalšími složil do swarmy a tak z něj kondice spadla. Howard zahlušil TT bratra a Jezdec spolu v minulém kole vyvolaným Gaminem položili markery na středovou lajnu, čímž soupeři zajistili 1 VP za Claim jump. Za hlavní jsme opět měli body oba.
 V pátém kole nám zbývalo již posledních pár minut hry. Umřel mi Yu, jeho místo v blokování Josse zastal Peasant tak dobře, že se ubránil dvěma útokům. Kang dal Acussed Ramosovi, která na něm zůstala až do konce hry. Shenlongem jsem doběhl kousek dál do deploye, aby se mu náhodou něco nestalo když zazněl Wiedzminův povel k ukončení hry. Puštík sice pištěl, že má ještě reaktivaci u Josse, na tu se však už nedostalo, čímž nesplnil úkol Undercover Entourage, kterou na něj měl. Naneštěstí ale opět stihl položit dva markery u středu.
 Já na svém kontě měl 8 VP proti 6 VP soupeře, připsal jsme si tedy třetí výhru v řadě.

Nastala tradiční a neoblíbené balení terénů, úklid desek a všeho možného, zatímco Wiedzmin počítal výsledky. Z prvního místa se nakonec radoval Phinn se Zoraidou, který stejně jako já uhrál tři výhry. Já byl na druhém místě a na to první mi chyběl jeden jediný bod rozdílu VP. Na třetím místě skončil Smíťa z Olomoucké sekce. Phinn si odnesl Nightmare edici Tary, já měl v malém Mystery boxu Bayou gremlina a Smíťa spešl Perditu. Ještě se losovalo o zvláštní ceny věnované Radkem z Valhally, čímž byly dvě obrazové knihy. Rozhodli jsme se o klasické losování s balíčkem karet, kdy si každý vybere kartu z balíčku a nejvyšší hodnota vyhrává. Phinn táhl třináctku, což jsem konktroval Red jokerem, spešl ceny tedy zůstaly doma.
 A už byl čas jen na společné foto a rozloučení. Dle ohlasů se turnaj líbil a doufám, že se zase v hojném počtu sejdeme.

 Díky Wiedzminovi za spolupořádání, Radkovi z Valhally za terény a ceny, Sokolu a Obci Vlkov za prostory a všem za účast. Byla to paráda a už se moc těším na další turnaj na jaře.




Žádné komentáře:

Okomentovat