úterý 12. září 2017

Kterak Tara naplácala Viktorkám

 Valhalla se jednoho pátečního odpoledne opět stala dějištěm hry do hradecké ligy, tentokrát mezi mnou a Langlym. Kvůli časové tísni jsme se domluvili na 45 kamenů. Do boje jsem postavil Taru s upgrady na zakopání a vykopání, Beastu se štítem, Katarinu s upgradem na vyvoláváni, dvě Void Wretch, jednoho Marshalla, Autopsy a Hanse. Proti tomu Langly postavil Viktorky v plné palbě upgradů, Taelor a Vanessu s upgradem Scramble a dvě Roninky.
 Deploy 1/4, strategie Guard the Stash, schémata Claim Jump, Dig their Graves, Acussation, Search the Ruins, Set Up. Po dlouhém přemýšlení jsem si vybral Search the Ruins a Claim Jump.
 Langly deployoval první, vše se snažil krýt před Hansem. Oba deploye na obrázcích kolem.

 V prvním kole nechám Langlyho začít. Ten to pozicuje tak, aby bylo vše kryto za Stash markery. Hans stojící na prknech viděl jen Roninku a picnul ji za 2 Wd. Marshall, jedna Wretch a Autopsy jdou na střed pokládat markery na Claim jump, Karina jde napravo s další Wretch. Povedlo se mi vyvolat Autopsy, ale nic neudělala a na konci kola se zakopala. Tara na začátku zakopala Beastu s Fast a vykopala ji co nejblíže Viktorek. Beasta popošla a dala charge na Viktorku/henchmana. První útok dal za dva, Langly obě zranění vypreventil. Druhý útok dal za 5 Wd, 2 Wd opět vypreventováno, Viktorce zbývají 4 životy. Třetí útok za casting experta prošel naplno za 7 Wd. Říkám si " Paráda, i když 3 vypreventí, zbývají 4 a stejně chcípne". Langly přemýšlel zde preventit či ne, nakonec se rozhodl že ano, a co otočil... ano, červený žolík. S deseti dvanácti kartama v odhazovacím balíčku a pěti na ruce otočil z celého paklu tu jedinou kartu, která ho zachránila. Začal jsem kvičet, osud byl proti mě.
 Což se potvrdilo hned další kolo, když jsem při pozitivním flipu na Ini flipnul 11 a Langly s přehledem opět red jokera. Viktorkou/masterem nabůstil, druhá potvora popošla, a sekla za 5 Wd a pak black joker na útok. Naštěstí nespálil Oathkeepera a tak Beasta stála s 1 Wd. Uff. Hned vracela útoky, ale tu potvoru sundala jen na 2 Wd, aby ji pak Vanessa vyléčila na 5 Wd. Tara pak pro jistotu Beastu zakopala a jedna Wretch ji vyléčila na 6 Wd, tak aspoň něco. Taelor došla ke Stash markeru napravo, kam došla i Karina a Wretch. Marshall a Autopsy položili scheme markery do 2" od lajny a tak byly doma body jak za hlavní úkol, tak za Claim jump, soupeř 0.
 Ve třetím kole začla Tara a vykopala Beastu, která opět chargnula Viktorku/henchmana, aby ji nechala s 2 Wd. Ach jo. Naštěstí jsem ale vyházel maximum karet a tak se ubránil dalším Viktorčiným útokům, i když jí zbyl jen 1 Wd. Jedna Roninka se obětovala pro soulstony, druhá šla zabírat Stash. Taelor chargnula Karinu, ale trefila jen jednou, flipoval jsem jak pánbůh. Vanessa opět léčila, já se těch Viktorek snad nezbavím. Marshall a Autopsy opět položili markery na Claim jump a tak jsem měl opět 2 VP, Langly první bod za hlavní.
 Ve čtvrtém kole jsem nevyhrál Ini a s nejvyšší kartou 9 na ruce a Df 3 u Beasty ji nešlo udržet a šla pod kytky. Taelor zabila Wretch a díky scheme markeru poblíž ji pohřbila do hrobu, tedy Langly uhrál první bod za vedlejší úkol Dig their Graves. Tentokrát jsem musel položit tři markery u středu, protože mi jeden blokovala Roninka, naštěstí s reaktivací Tary jsem to dal. Měl jsem dva modely u Stash markerů, stejně tak soupeř.
 V pátém kole jsem začal pod tíhou časové tísně chybovat. Popošel jsem nesmyslně s Marshallem, kterého rozsekala Viktorka v dosahu jejího markeru a tak jsem soupeři nadělil další vítězný bod. Hans se vyznamenal a dvakrát střelil Taelorku a nechal ji s 1Wd, načež ji Tara dodělala na dálku, aby Langly nekontroloval markery na hlavní úkol. Šesté kolo jsme ani neflipovali, nebyl čas.
 Po sečtení bodů to bylo 7:4 pro mě. Za hlavní jsem uhrál plné 4 VP, za Claim jump 3. Na Search the Ruins vůbec nedošlo, nějak nebyl čas ani prostor.
 Těžka hra, to musím říct. Langlymu to pálí a hlavně flipuje jak bůh. Toho červeného žolíka na prevent mu budu dlouho předhazovat. Beasta se opět vyznamenala. Sice nebyla schopna zabít za 4 kola jednu Viktorku, nicméně zdržovala obě Viktorky a ty tam nemohly řádit jinde. Hans si za celou hru vystřelil asi 4x, nicméně byl dobrý strašák pro soupeře a ten se hodně snažil, aby neměl na mušce žádný jeho model.

Žádné komentáře:

Okomentovat