neděle 13. srpna 2017

Kterak Tara naplácala Taře

 Valhalla stala se opět dějištěm ligové bitvy v Malifaux, tentokrát mezi mnou a panem Wiedzminem. Oba hrajeme v lize Taru, já za Outcast a on za Resíky, a jen tohle slibovalo zajímavý zápas.
 Dohodli jsme se na hře na 50 SS a GG2017. Já celý předcházející večer přemýšlel, čím se vypořádám s Nothing Beastou soupeře, pak jsem to ale ráno celé překopal a jal se hrát klasiku. Tedy Taru s jejími upgrady na zahrabání a vyhrabání modelů, Karinu s upgradem na vyvolávání, jednoho Marshalla, dva Guild Autopsy, dvě Wretch, Beastu a Hanse. Proti tomu pan W nasadil Taru s upgrady, Karinu, Beastu, dvě Wretch, dva Marshally a Sciona. Deploy 1/4 kruhy v rozích, strategie Guard the Stash (2x 50mm marker 5" od středu a muset u nich mít do 2" model). Ze schémat jsem si vybral Claim Jump a Eliminate the Leadership.

Deployoval jsem první, viz. obrázek vedle. Soupeř se to  snažil kontrovat, viz druhý obrázek s Wiedzminem.
 První kolo a jdeme na to. Začal jsem Tarou, zakopal Beastu s Fast a popošel. Soupeř Tarou popošel 3x a pak teprv zakopal Beastu Marshallem. Hans postřelil jednoho z Marshallů za 5 Wd. Karina s jednou Autopsy jdou doleva nahoru, druhá Autopsy s Wretch a Marshallem napravo. Samozřejmě jsem došel s Tarou do dosahu vykopané soupeřovi Beasty, naštěstí jsem to ale ustál a dostal jen asi 7 Wd. Nato jsem vykopal svou Beastu a ta nechala tu soupeřovi s 4 Wd. Díky tomu, že si soupeř vyházel všechny karty, jsem s Autopsy dostal reaktivaci a popošel si hezky na středovou lajnu.
 Ve druhém kole začal Wiedzmin a aktivoval Nothing Beast. Jednou netrefil moji Beastu, pak se trefil, ale já spálil Void Schield, takže za nula. Nato ještě kousla moji Taru a pak zemřela rozcupovaná mojí Beastou. Největší hrozba byla zažehnána. Chvilku nato byl utlučen i soupeřův master a já si tak připsal 2 VP za Eliminate the Leadership. Hans odstřelil načnutého Marshalla ještě před aktivací, což vždy potěší. Obě moje Autopsy položily markery na středovou lajnu a oba jsme napozicovali modely ke stash markerům.
 Třetí kolo Beasta pocuchala Sciona, který se pak s 2 Wd radši zakopal, když ho ještě zaměřil Hans. Karina si vypůjčila jeho akci na útok na Beastu, čímž ho zabila. Wretch nalevo se tloukli mezi sebou, soupeřova byla úspěšnější, leč tu moji nezabila. Bod za hlavní jsem měl jen já, Wiedzmin s modely nedošel do 2" od markerů. Body za Claim jump byly také doma.
 Ve čtvrtém kole Wiedzminovi umřela jedna Wretch nalevo, čímž ztratil možnost uhrát body za hlavní úkol. Karinu umřela Beasta a druhou Wretch vázala ta moje v melee. Dohodli jsme se, že další kolo již hrát nebudeme, neboť Wiedzmin již neměl modely na uhrání bodů za vedlejší úkoly, za které si zvolil Claim jump a Leave your mark. Zato já bych uhrál poslední bod za strategii a tedy jsem zvítězil 10:1.
 Jako vždy s Wiedzminem i tato hra byla dost náročná na přemýšlení a taktizování. Chybovali jsme oba, nakonec se ale moje Tara ukázala silnější.

Žádné komentáře:

Okomentovat