sobota 1. července 2017

Time Breach 24.6.2017

 Na 24.6. 2017 byl v brněnské herně Black Oil vyhlášen turnaj počítaný do série Masters. U toho jsme samozřejmě s chlapci v Hradce nesměli chybět, a tak na 9:21 dorazila červené oktávka před hernu ve složení já, Wiedzmin, Langly a Phinn. Naciketas mi mimule vyfoukl první místo a tak zůstal doma.
 Po počátečních komplikacích, kdy nebyl přítomen hlavní organizátor a tak bylo zadání prvního kola diktováno telefonicky, a po tom co jsme se rozhodli nečekat na Prahu, mohl turnaj trochu zpožděně začít.
 Na turnaj jsem opět přivezl vyvenčit Shenlonga. Jak jinak.


1. hra versus Pinďa a Kaeris
 Deploy L v rozích, strategie Extraction (marker na středu a mít u něj modely), schémata Leave your mark (pálit scheme marker víc jak 6" na soupeřově stole), Dig their graves (zabíjej modely u svých scheme markerů), Recover Evidence (u pěti modelů se objeví marker, ten spálit), a quick murder (zabij nejdražší soupeřův model), a Claim jump (nově spal 2 scheme markery do 2" od středové linie).
Beru si Claim jump a Recover Evidence. K tomu mi má pomoct nejhranější Shenlongova crew, a to Shenlong s upgradem na pushování, Sensei Yu, Izamu, dva snipeři, Peasant, Samurai a Ten Thunder brother. Proti tomu stojí Kaeris s totemem, Firestarter, tři Fire Gamini, December Acolyta, Soulstone miner, Cassandra a Gunsmith. Deploy je na fotce vedle.

 V prvním kole se sune Yu a TT bratr na střed, kde je zkoušel ostřelovat Acolyta, ale naštěstí neúspěšně. Izamu si popošel a nachargoval Firestartera, nic moc mu ale nedal, neměl jsem dobré karty a ani neflipoval nijak zázračně. Zato dostal pěkně naloženo od Kaeris a stál tam na konci kola jen se třemi životy. Snipeři umřeli jednoho Gamina, dalšího načnuli.
 Ve druhém kole co mohlo, šlo do Izamu, dařilo se mi ale bránit a tak přišel jen o jeden jediný wound. Samozřejmě poté opět nezvládl na tři útoky složit Firestartera, chjo. Soupeř ohlásil schéma Recover Evidence, a jelikož jsem měl 8 modelů, dal jsem 5 scheme markerů na ty nejvzdálenější modely co šlo. Já jsem s ohlášením radši ještě chvilku počkal. Za hlavní úkol jsem měl bod jen já a tak jsem posunul marker o 3" k sobě. Paráda.
 Ve třetím kole konečně Izamu umřel Firestartera a načnul Gunsmitha, byl pak ale konečně udolán přesilou. Snipeři sundali dva fire gaminy, načež se Kaeris naprdla a osobně se dostavila na střed stolu. Zkoušela svoje fígle s pulzama a Burningem, flipoval jsem ale jak pánbů a tak toho prošlo minimálně. Cassandra zkoušela plivat oheň, ale marně, tak se přesunula na střed, aby pomohla získat bod za hlavní úkol, který ale beru i já a navíc tam mám víc modelů, tak jsem zase o něco posunul marker k sobě.
 Na začátku čtvrtého kola jsem odhalil Recover Evidence a soupeř umístil markery ke svým modelům. Snipeři picnuli totem a TT bratr se vydal pálit jeho scheme marker. Shenlong doputoval ke středu, opustil tak skupinku sniperů a ti se také rozestoupili, aby lépe pokryli plochu. Na středu se mydlil Sensei Yu s Kaeris, dával ji slow a poison, aby věděla, zač je toho loket, což ji nakonec udolalo. Cassandra se vydala zkusit spálit nějaký marker u mě, což mi otevřelo cestu hned ke dvěma markerům u středu. Beru bod za hlavní, za Recover evidence a konečně se mi i podařilo položit markery na Claim jump. Soupeř si špatně přečetl zadání u Leave your mark a tak neměl nic.
 V pátém kole jsem spálil dva markery na Recover evidence. Cassandru jsem srdnatě blokoval, aby nemohla nic dělat a sniperem jsem nabral Gunsmitha, který se přišel pokusit dát marker na moji půlku stolu. Soupeři jsem tedy znemožnil uhrát body za vedlejší úkoly, nato položil dva markery na středovou lajnu a další kolo již nepadlo. V součtu výhra pro mě 9:1. Parádní a pohodová hra proti dobrému soupeři. Naštěstí jsem moc nechyboval, i když jsem občas zapomněl na nulku po Ini u Shenlonga.

2. hra versus Atheas a Pandora
 Pozdě přijedoucí pražská sekce nastupovala až v druhém kole a na mě připadl jako soupeř Atheas s Pandorou. Hrálo se o čtvrtinky, deploy klasika 6". Ze schémat na výběr Frame for Murder (nech si zabít model), Accusation (dej soupeři kondici), Set up (polož scheme markery a k němu přitáhni označený model), Last stand (měj 3 enforcery mimo deploy) a Claim jump.
 Do boje nasazuji Shenlonga s upgradem, Peasanta, Sensei Yua, dva Samuraje, Izamu a Lone Swordsmana. Beru Last stand, s celkem pěti modely na tento úkol to snad zmáknu, a k tomu Frame for murder na Izamu. Soupeř staví Pandoru, Primordial Magic, Iggyho, Widow Weaver, Baby Cade, Insidious Madness, Lilitu a Dopllegangera. Deploy opět na vedlejších fotkách.

 Ani jsem se v prvním kole nenadál a Pandora byla u mě, bušila do Izamu a ten stál se třema životama. Když jí to chtěl vrátit, ubránila se a popoběhla. Mrcha. Když si na ní Lone swordman dal charge, samozřejmě se zase ubránila a zase odpushla. Ostatní se jen tak šmrdlalo, Lilitu zkoušela Lure, ale neúspěšně. Vylezl jsem vším až na Shenlonga z deploye, abych mohl ve druhém kole ohlásit Last Stand.
 Ve druhém kole umřel Izamu aniž by si bouchnul, ale byly doma 3 VP za Frame for Murder. Lilitu přitahovala Lone Swordsman, aby ji pak zase nazpět tahali Shenlong s Yuem. Widow weaver tvořila u středu web markery, ale k ničemu moc nebyly. Pandora řádila jak černá ruka a nasekala něco i Samurajům. Přiletělo Insidious Madness a i když mi bylo jasné, že na něj má soupeř Frame for murder, muselo umřít, čehož se zhostil Samuraj a tak jsem dal soupeři jen 2 VP. Na konci kola jsme měli oba bod za čtvrtinky, já ještě za Last Stand.
 Ve třetím kole Pandora umřela jednoho Samuraje, druhého se snažilo umlátit Primordial Magic, ale neúspěšně. Co mohlo se schovávalo v lesíku a nevylézalo odtamtud. Bral jsem jen bod za Last stand, soupeř za čtvrtinky.
 Čtvrté kolo znamenalo smrt Lone swordsmana z rukou Pandory, je to fakt mrcha. Se samurajem se potýkala i Widow Weaver, ale stejně jako Primordial magic neúspěšně. Baby cade, které se celou dobu někde šmrdlalo, se přišouralo na moji polovinu, ale nic nestihlo. V tomto kole jsem dostal poslední bod za Last stand, čtvrtinky opět nedržel nikdo.
 V pátém a posledním kole jsem udržel všechny modely naživu, i když už to ani nebylo potřeba. Soupeř se snažil dostat Samuraje k jednomu ze svých markerů, ale když ohlásil na konci úkol Set up, zjistil, že nemá samuraje zacíleného a tak z toho nic nebylo. Body opět nebral nikdo žádné a mě nahraných 7 VP stačilo k vítězství 7:4. Vybrečené vítězství.
 Pandoru jsem neměl rád už v první edici, samej wilpavlduel, wilpavlduel. V této hře rozhodovala první tři kola, a ta se mě dařila ovládnout. Také čas byl na mé straně, Atheasovi na konci zbývala asi jen minuta. Dobrá hra, dost jsme se u ní zapotil. Nicméně momentka vedle naznačuje moje pocity v průběhu partie.

3. hra versus Wiedzmin a Tara
 Je to už taková naše tradice s Wiedzminem, že se na různých turnajích potkáváme. Na tento turnaj přijel s Tarou, se kterou hraje ligu v HK. Naše klání je 2:1 pro mě a tak jsem se již před začátkem domluvili, že je na řadě s výhrou on.
 Deploy byl 1/4 kruh v rozích, strategie Headhunter, schémata Claim jump, Eliminate the leadereship (zabij nepř.mastra), Leave your Mark (spal scheme marker na soupeřově polovině), Inspection (měj modely v rozích na center line) a Hidden trap (na konci hry jsou body za modely u markerů).
Já do boje nasadil klasickou sestavu se snipery a Izamu. Soupeř Taru s upgrady, Nothing Beastu,  Karinu, dvě Wretch, dva Marshally a Johana. Na to jsem si vzal Claim jump a Eliminate the leadership. Deploy je tak nějak vedle.

 V prvním kole Tara zakopala Beastu a popošla nalevo. Já se vydal s modely do rohů na Inspection, ale ještě v prvním kole Beasta umřela TT bratra a tak jsem měl po úkolu. Izamu jsem vedl na střed. Snipeři umřeli jednoho Marshalla, co se s Wretch hnal do mého pravého roku.
 Na stole ležely dvě hlavy, tu jednu sebrala Tara, která začínala aby měla reaktivaci. Pro tu druhou si došel Yu. Snipeři umřeli Wretch napravo, soupeři jsem tak zmařil Inspection stejně jako on mě. Postřelil jsem ještě další Wretch, ale to k ničemu moc nebylo. Beasta popošla, nachargovala Izamu a dala jí za 5 Wd. Záměrně jsem nesložil Wp duel na 13 a nechal se zahrabat, ale Karina zakouzlila burning všem zakopaným modelům. Ostatní soupeřovy modely se schovávaly za terénem, aby náhodou nakoupili kulku. Za hlavní úkol bereme bod oba.
 Ve třetím kole Beasta vyrazila do útoku a skočila do domku ke sniperům a Shenlongovi a začala řezničina. Jeden sniper s 1 Wd zahrabanej, druhej nehezky načnutej, umřel i jeden Peasant. Vracet se mi moc nedařilo, neboť ta potvora se s Df 9 ubránila a ještě mě sekala nazpátek. Karina vyvolala Guild autopsy, které jsem hned zastřelil Samurajem, což byla pěkná blbost, neb jsem neměl jak sebrat jeho hlavu. Navíc z něj vylezl Izamu, které hned zahlušil Johan. Achjo. Aspoň Yu sebral hlavu Wretch z minulého kola, a tak jsem bod měl, stejně tak ale i Wiedzmin.
 Ve čtvrtém kole pokračovalo běsnění Beasty, umřel Peasant, Shenlong byl pod půlkou života. Když jsem vracel, opět to šlo proti Df 8 nebo 9, tedy se ta potvora ubránila a ještě kousala. Mazec. Pozdě jsem si uvědomil kouzlo Shenlonga, které sice dává 1/2/3, ale jde proti Wp. Podařilo se mi sebrat jednu hlavu a položit markery na středovou linii, k Samurajovi ale dorazila Tara a tak jsem markery nemohl nakonci kola spálit. Soupeř ohlásil Eliminate the Leadership.
 V pátém kole Shenlong umřel, ale zdržel tam Beastu tak, že už nikde nemohla páchat větší zlo. Umřel mi jak Samuraj, tak Sensei Yu a ve hře zůstal jen jeden Sniper a Peasant. A byl konec. Samozřejmě prohra 6:3.
 Uff, vostrá hra. Bál jsem se Beasty a to oprávněně, ta mrcha sežrala co mohla. Mohl jsem si také vybrat jiné úkoly, takové Hidden trap by mi nějaký bod přineslo, stejně tak Yu měl prostor na Leave your mark, ale to je pozdě bycha honit.

 Na druhém stole hráli Caffercan s Phinnem, přičemž oba měli dvě výhry a někdo z nich mohl sesadit Wiedzmina z trůnu vítěze tohoto turnaje. Jenže to dopadlo remízou a tak kdo na tom byl škodný jsem byl já, neboť mě odsunuli na čtvrté místo. Což je i tak pěkný výsledek. Vítězem se stal Wiedzmin a k překvapení všech velký Mystery box neotevřel. Potvora.

 Ještě se losovalo o vítěze malého Mystery boxu, každý jsme si vzali kartu z balíčku. Jako jediný jsem si vytáhl dvanáctku, ale Atheas mě přeflipl třináctkou a tak si odnesl boxík s Rasputinou z Vintage edice.
 Byl to opět parádní turnaj s pěkném prostředí Black Oil. Jen vzduch mi tam v tom parnu přišel víc vydýchaný než jindy. Moc jsem si všechny hry užil a těším se na další. Přikládám výsledky a pár momentek...











Žádné komentáře:

Okomentovat