neděle 27. března 2016

Kterak Collete dostala naplácáno od Mei Feng

   Na druhou ligovou hru jsme se sešli netradičně u Fakmína doma. Domluvili jsme se na gangu na 45 SS a vše potřené nechali na aplikaci The Breach. Ta nám nalosovala deploy 1/4 kruhy v rozích, strategii Vyvražďovačka, ze schémat na výběr: Line in Sand, Bodyguard, Cursed Object, Take Prisoner a Breakthrough. Já volil na tajňaču Bodyguarda a Cursed Object, soupeř tajně taktéž Cursed a pak Take Prisoner na Colette.
 Po nakládačce od Puštíka, který hrál Mechanical ridera a vyvolanými Metal gaminy mi zruchal všechny konstrukty, rozhodl jsem se hrát list komplet bez konstruktů. Tak jsem si vzal Colette bez upgradů, Cassandru, Angeliku, Gunsmitha a tři Oxfordské mágy, každý jeden upgrade. Ty jsem proxoval Colettiným avatarem. Proti tomu Fakmin nasadil Mei Feng s nějakým upgradem, Kanga, Howarda Langstorna, Willieho, Mechanical ridera a Emberlinga.


 Deploynul jsem mágy a Colette napravo a zbytek nalevo. Soupeř dává napravo Howarda a nalevo zbytek.

 První kolo je o pohybech. Cassandra spěchá do pravého rohu, kde ji hodlám držet a mást nepřítele pokládáním markerů na střed. Howard se stahuje a jde nalevo. Cass tam možná bude sama, hehe.

  Ve druhém kole zkouší Willie házet bombičky na jednoho mága, ale mám cover a tak netrefuje. Bohužel netrefuji ani já, když opětuji palbu. Mei Feng se stahuje a jde na Cassandru. Safra.

 Ve třetím kole začnu a zraním Emberlinga, který se pak hned radši obětuje. Opět zkouším střílet Mágama, ale nic netrefuju. Cass pokládá marker na středovou čáru, snad pletu soupeře a bude si myslet, že mám Line in Sand. Rider vyvolal Metal gamina, pak si dal charge na Gunsmitha a dal mu jen za 4 Wd, nazpět dostal Burning. Howard zabije jednu Mágyni. Colette se napodaří seslat Prompt na Gunsmitha, tedy se mi nepovedlo dát nikomu Cursed. Navíc Mei došla ke Cass do b2b. Hmm, blbý.


 Čtvrté kolo. Začnu a nejdřív seknu Cassandrou Mei Feng, pak se odpushnu a dám si Defensive stance a Southern Charm. Sice ji tím zabetonuju, aby se jí nic nestalo, leč na Cursed recept nemám a ten mi Mei hned nadělila. Jezdec jen jednou trefí Gunsmitha, ten stojí díky Hard to Kill a tak jezdec dostane nazpět Cursed. Colette dvakrát ovládne Gunsmitha a ten sundá jezdcovi 2 Wd. Na konci kola ohlašuji Bodyguarda a beru za něj 1 VP, oba máme 1 VP za Cursed.

  V pátém kole mi na ruku přijde Red joker. Super. Fakmin začne a jde s Mei do Cass. První útok za 2 Wd, prevent. Pak prochází i druhý útok, přemýšlím, zda to cheatnout Red jokerem, ubránit se a díky triggeru se odpushnout pryč. Nevím, jak mi šly myšlenkové pochody, ale asi nějak blbě. Necheatnul jsem a byl jsem potrestán Red jokerem na Dmg, z čehož jsem vypreventil jen 1 Wd. Chjo, Cass stojí s 2 Wd. Na třetí útok musím vyhodit červeného žolíka a odpushnu se pryč. Pak se tedy Cassandra do melee vrátí, ale to jen aby dala paní Feng Cursed. Howard straší nalevo, ale Angelika udpushuje vše do bezpečné vzdálenosti. Sebe ale nestáhne a tak od Howarda dostane Cursed. Umře mi Gunsmith, Colette dá Williemu za 3 Wd Saber trickem a pak se už netrefí. Do řitě. Šesté kolo nepadne.

 Sčítáme bodíky. Za hlavní úkol nemáme bod ani jeden. V posledním kole jsme oba dostali 1 VP za Cursed object, dohromady tedy oba máme dva. Za druhý vedlejší já mám 2 VP za Bodyguarda, ale Fakmin odhaluje Take Prisoner na Colette, která stojí sama s Williem. Moje 4 VP jsou málo proti 5 VP soupeře a tedy prohávám 4:5.

 Mno, co na to říct. Hrál jsem jak bez mozku. Že mě nevyšly flipy ve třetím kole na Prompt a nedal jsem Cursed, za to může náhoda. I když jsem si tu jednu kartu měl nechat na ruce. Že jsem ale nevyhodil Red joker na obranu Cassandry při druhém útoku Mei Feng, za to bych zasloužil facáka. Stejně jsem o žolíka přišel a sním i o 1 VP. To mohla být remíza. Mágové tam byli jen kvůli aktivacím, za celou hru jsem s nimi nic netrefil. Doufal jsem při střelbě do coveru ve šťastné karty, ty ale nepřicházely. No. Zatím jsem z té Colette nějakej rozpačitej...

Žádné komentáře:

Okomentovat