úterý 10. listopadu 2015

Kterak Shenlong naplácal Pandoře

  Na ligovku s Pustíkem sešli jsme se opět ve Valhalle. Domluvili jsme se na 45 SS a aplikace The Breach nám vygenerovala deploy „L“ v rozích, strategie Čtvrtinky a schémata Bodyguard, Cursed Object, Protect Territory, Frame for Murder a Line in Sand.
 Ládík hraje Pandoru, o které toho moc nevím a naposledy jsem ji potkal v první edici, kde mě neskutečně prděla se svým willpower duelem snad úplně na všechno. Gang jsem zvolil již osvědčený, který mi vyhrál několik her. A to dva katanaka snipery, Shenlonga s upragem, Peasanta, Sensei Yua, dva Ten Thunder Brothery (na fotkách Samuraj = TTB) a Oiran. Ta se ukázala jako skvělá volba, neb dává všem do 4“ +1 Wp a to se proti Pandoře skvěle hodí. Do začátku 5 SS.
 Proti tomu Ládík postavil Pandoru se třema upgradama, Mr. Tannena, Candy s upragem na vlastní pohřbení, Poltergeista, tři Sorrowy a ještě mu zbylo 7 SS. No, jsem na to zvědav.
 Samozřejmě jsem prohrál flip o deploy, a tak jsem vykládal modely první. Úplně nalevo přišel jeden Brother, který se bude pokoušet o outflank a škození na soupeřově levé straně stolu. Trochu více na střed klasická bublina s Shenlongem, dvěma sniperama, Peasantem a Oiran. A napravo dole druhý Brother a Yu. Ládík na moji pravou stranu dal Candy a zbytek ke středu. Ze schémat si volím veřejně Protect Territory, tajně Bodyguard. Soupeř oznamuje Line in Sand, druhé schéma je tajné.
  První kolo a Ládík vyhrál Ini. Narodil se mi druhý Peasant. Tannen a Candy postupují dopředu a kryjí se. Moji snipeři sundají jednoho Sorrowa na 2 W a druhého, který se ještě neaktivoval, zahluší úplně. Pandora popoběhne a na dva pokusy nezraní Snipera, na Wp flipuju jak prase. A jsem rád, že mám Oiran, poprvé oceňuji její kvality. Napravo Brother a Sensei Yu postupují ke hraně stolu s cílem položit scheme markery na Protect, držet Yua z dosahu Pandory a taky opanovat čtvrtinku.
 Druhé kolo a já vyhrál Ini. Ládík zariskuju a popojde Poltergeistem k mé bublině, aby měl všechny ve svém dosahu na (-) na Wp. Rozmýšlím se, zda ho zkusím Shenlongem pushnout pryč nebo ho zabiju. Rozhodnu se zkusit ho zabít, což se mi stane osudovým. Poltergeist zůstane stát s 1Wd, čehož využije Pandora, na 3x Inflict dostanou všichni v bublině minimálně za 4 Wd a zabije Peasanta. Hrůza. Pak se všema modelama snažím zabít Poltergeista a povede se mi to až čtvrtým, v té skupině posledním, modelem. A to ještě posledníma třema kartama v balíčku, kdy mi konečně došel Red joker. Zamíchám balíček, sniper střílí na Candy a co čert nechtěl, flipnu Red Jokera na Dmg a bum za 7 Wd, přičemž 2 Wd Ládík preventuje. Z toho, jak se mu protočily panenky je mi jasné, že na ní má Bodyguarda. Mazec. Napravo pokládám scheme marker a držím dvě čtvrtinky, zatímco Ládík nedrží žádnou. 
 Třetí kolo a Ládík vyhrál Ini. Pandora začne třema Inflictama, tentokrát už bez negativních flipů od Poltergeista. I tak mi ale umře Sniper a Peasant a další modely jsou pěkně načnutý. Shenlong změní styl a léčí jako o život. Candy se pro jistotu  zahrabe, aby náhodou neumřela. Toho využije Sensei a proběhně na soupeřovu polovinu do jeho deploye. Snažím se utéct co nejdál od Pandory, ale ta potvora má dosah v melee 3“, takže to jde těžko. Načnu Tannena sniperem, ten mu to vrátí. Pokládám další marker napravo a přesunuji bratra tak, že do drží oba markery. Opět těžím 1 VP za čtvrtinky, Ládík nikoliv.
 Čtvrté kolo a Ládík vyhrál Ini. Tannen picne Shenlonga za 5 Wd a ještě nemůže používat SS. Hajzl. Tak mému masterovi nezbyde nic jiného než se léčit jako o život.  Pandora zase zkouší Inflict, tentokrát se mi daří a projde to snad jen 1x. Yu se kryje v soupeřově deployi a pro jistotu pokládá scheme marker. Candy se vykopala na půlce stolu, léčí se a postupuje k levému rohu, aby pokládala markery na Line in Sand. Čtvrtinky držím, Ládík ne. Oba oznamujeme Bodyguarda a berem za něj body.
 Páté kolo a já konečně vyhrál Ini. Shenlong léčí sebe i Oirana a TT bratra, Pandora něco čachruje a dvěma akcema donutí Shenlonga aby se umlátil svoji vlastní pěstí. Tannen zabije druhého snipera, Brother seká Sorrowa za 1 Wd. Candy pokládá marker na středovou čáru a je konec pátého kola. Mám čtvrtý bod za strategii, Ládík první, a oba další bodík za Bodyguarda. A já flipnul šesté kolo. Ládík navrhuje, že to nemá cenu dohrávat, já však nabízím, že to dohrajeme, moc modelů už nemáme a tak to nebude dlouho trvat. Navíc já mám svých 10 VP jistých, jde jen o to, kolik stihne nahrát Puštík. A málem mě to stálo vítězství…
  Šesté kolo a Ládík vyhrál Ini. Pandora zabije TT bratra, načež ji Oiran sekne za 1 Wd a dá jí poison. Sorrow se uklidí k Tannenovi, který položí marker u středu. Nehýbu s Yuem a TT bratrem napravo abych nezdržoval. Ládík nemá body za čtvrtinky, položil ale další marker na střed s Candy, díky které má už 3 VP za Bodyguarda. Na další kolo Pustík flipne 12. Chjo.
 Sedmé kolo a Ládík vyhrál Ini. Pandora rozdá nějaké condition Oiran a Peasantoj, odpushuje se pryč a zabije Peasanta. Oiran si dá charge na Tannena, ale ten pořád stojí. Candy už nemá kam pokládat scheme markery a tak jen stojí a čumí. Opět nehýbu Senseiem a TT bratrem. Ládík konečně bere bod za čtvrtinky. Na konci ten Puštík flipnul Red jokera a tak jdeme do osmého kola.
 Osmé kolo a Ládík vyhrál Ini. Zeptal jsem se ho, zda se Pandora stihne dostat k TT bratrovi a zabít ho, díky čemuž bych nebral 3 VP za Protect territory. Dle jeho slov by to klidně zmákla. Tak jsem se dalších pět minut potil s tím, jak zařídit, aby i Sensei Yu držel dva markery. Ládík mi nechtěl povolit ten marker položit jakoby zpětně, i když jsem tři kola s Loem nehýbal. Nechápu, být na jeho místě, soupeři bych toto dovolil. Nakonec se Yu pushnul, získal díky tomu Focus, zadarmo díky tomu položil scheme marker a vrátil se držet tento i ten položený ve čtvrtém kole. Pandora již jen položila marker na střed a byl konec.

 Mno, co na to říct. Na konci pátého kola hádal Ládík že uhraje tak 3-4 VP za schémata. Díky tomu, že jsme hráli až do osmého kola, nahrál nakonec  8 VP. Z mých 10 VP se málem stalo 8, Ládík mohl získat bod za čtvrtinky i v osmém kole, kdyby zabil TT bratra a mohl jsem i prohrát 8:9. A prohrál bych samozřejmě jen svojí blbostí. Může mě tedy z tohoto duelu těšit výhra 10:8 a již mi zbývá do ligy jen poslední hra pro Langlymu.

Žádné komentáře:

Okomentovat