neděle 5. července 2015

Kterak Shenlong naplácal Collodimu

 Páteční odpoledne ve Valhalle stalo se dějištěm mojí ligové hry s Nishiho Collodim. Do hry s ním jsem šel s představou boje proti constructům, což je list, který jsem u něj viděl na jednom z turnajů v Práglu. Přihlížel jsem tomu při volbě modelů do hry na 45 SS, které jsme domluvili. Jádro bylo jasné, k Shenlongovi Sensei Yu, dva Katanaka Snipeři, Peasant, Samuraj a samozřejmě Kang. Jaké bylo mé překvapení, když Nishi vyskládal na stůj jen pět constructů, a to samotného Collodiho, Arcane a Lucky effigy, Marionetu a Manekýnu. K tomu doplnil Beckonerku, Performeru a dva Ilumináty. Polovina crew Living, no paráda.
 Deploy „L“ v rozích, strategie Turf War a ze schémat jsme měli na výběr Protect Territory, Breakthrough, Spring the Trap, Distract a Line in Sand. Já volím veřejně Protect Territory a Breakthrough, soupeř obojí tajně, hádám ale že bude mít to samé. Oba máme do začátku 3 SS.
 Prohraju flip o stranu, deplojnu tedy první. Na levé straně tvořím střeleckou bublinu ze sniperů buffovaných Shenlongem a Kangem. Stojí tam taktéž jeden Peasant, druhý bude vyvolán v prvním kole. Napravo stojí Samuraj a Sensei, kteří jsou připraveni opanovat střed a pravé křídlo. Naproti mně staví soupeř Ilumináty s Beckonerkou na střed, opodál stojí Collodi, napravo zbytek.
 První kolo začínám já. Je vyvolán Peasant, oba pak dají Fokus Sniperům. Collodi díky Lucky Effigy buffuje většinu modelů, pak si dá za 2 Wd na Fast. Zkouší přes Beckonerku Lure na snipera, což zhatí Black joker. Proto Collodi popojde s Iluminátem a ten si přes Accomplice dá charge na Snipera, který zůstane stát jen s 1 Wd díky Hard to Kill. Na to změní Shenlong styl a vyléčí snipera na plné životy. Beckonerka zkouší Lure na Snipera, z toho se to jednou povede. Hned si ale Snipera stáhnu zpátky díky Yuovi a pak picnu Katanakou Marionetu za 7 Wd, ale ta potvora stojí díky Hard to Kill. Druhý Iluminát popojde do melee s Katanakou, kterého málem zabil první Iluminát. Kang si na něj dá charge a nechá ho stát s 2 Wd. Díky Kangově auře nemusí nikdo skládat Horror testy proti Iluminátům.
 Ve druhém kole opět začínám a Katanaka na dva útoky zabije načnutého Ilumináta, aby mu vzápětí dala Beckonerka Briliance a na to ho zabil druhý Iluminát. Naštěstí se ale dlouho neradoval, nejdříve ho načnul Samuraj a pak ho dotloukli Shenlong s Kangem. Collodi opět zkoušel svoje triky, dal si zase za 2 Wd na Fast a pak zkoušel střílet po sniperoj, což se mu nevyplatilo. Dal asi jen za 1 Wd a vyházel si vysoké karty z ruky. Tohy využil Sniper a díky Red Jokeroj na útok dal Collodimu za 6 Wd, přičemž mu Nishi vypreventil jen 1 Wd a tak šel Collodi pod kytky. Super. Sensei Yu popojde na střed a položí marker na Breakthrough. Performerka, Manekýna a Marioneta opanují mé pravé křídlo, kryjí se za domečky a jdou na moji půlku škodit.  V tomto kole jsem flipoval jak prase, během asi třech aktivací a sedmi flipnutých karet jsem otočil všechny čtyři třináctky. Já měl radost, Nishi už tolik ne. Beru 1 VP za Turf War.
 Ve třetím kole zase začínám já. Samuraj v chargi zabije Arcane Effigy. Shenlong pokládá na středu Protect Territory marker a pushuje Kanga na střed, ten pak pokládá další Protect a bude oba držet až do konce hry. Střed je můj. Napravo Performera díky Manekýně pokládá markery 6" daleko. Sensei Yu zaútočí na Lucky Effigy, nechá jí stát s 1 Wd a poison counterem, takže umře na konci kola. Beru další 1 VP za Turf War.
 Ve čtvrtém kole mě nechá Nishi začít, tak mu Samurajem zabiju Beckonerku. Snažím se dostat co nejvíc ke zbytku soupeřových modelů napravo, ale jak jsem rozjetej, odehraju jen jednu akci se Shenlongem a pak hraju dalším modelem, přijdu tak o 2 AP u mastera. To zamrzí. Pokládám další markery na Breaktrhough a Kanga stavím na středu mezi dna markery na Protect Territory, mám tedy jistých 6 VP ze schémat.
 V pátém kole začnu a sniper konečně dorazil Marionetu. Soupeř položil třetí scheme marker a staví Performeru do 2“ ode všech markerů. Povede se mi jeden zrušit Senseiem a k druhému stihnu dojít Shenlongem a díky jeho stylu a Interakci zadarmo za spálený Fokus zničím další marker. Víc už udělat nestihnu.
 Padne sice šesté kole, ale je už těsně před zavíračkou a jelikož bych já nezvládl zabít Performeru, tak by Nishi udržel ten jeden scheme marker, končíme. Za strategii mám plné 4 VP, za strategie taktéž plných 6 VP. Soupeř měl stejná schémata jako já, ale uhrál na ně jen 1 VP za Protect Territory a tak vítězím 10:1.
 Byl to masakr. Ještě nikdy jsem neflipoval takhle prasácky jako v téhle hře. Když jsem potřeboval flipnout třináctku, byla tam, každé kolo jsem otočil minimálně tři. A vždy když to bylo potřeba. Black joker přišel jednou a to když jsem chtěl dát Peasantem Fokus sniperoj. A ve třetím kole jsem ho líznul na ruku. Red taky přicházel když byl potřeba. Prostě paráda. Aspoň to vyvážilo ty chyby co jsem zase dělal. Zapomínal jsem na (0) akce Shenlonga po flipu na Ini. Sice se to může zdát jako nic, ale občas to znamená rozdíl mezi výhrou a prohrou.
 V lize jsem si připsal další výhru. Teď bych ještě potřeboval, aby mi nikdo nepřerušil tuhle vítěznou sérii a hlavně, aby někdo konečně sestřelil Otu a jeho Levetica, s nímž jsem zatím jako s jediným prohrál.

Žádné komentáře:

Okomentovat