úterý 26. května 2015

Kterak Shenlong naplácal Yan Loovi

  Po předchozích zkušenostech spoluhráčů se hrou do ligy s Jokerem, domluvil jsem se s ním na hru na páteční večer v příjemném místě zvaném Orlí Hnízdo. Tam nás nebude tlačit čas a užijeme hry do sytosti.
 Skladbu týmu jsem promýšlel už doma. Joker hraje Yan Loa jako Ressurrectionist mastera. To mi jako must have volbu nabídlo Kanga, který je na ně přímo dělanej. Katanaka Snipeři ve spojení se Shenlongem, Peasantama a právě Kangem budou nezastavitelní. Čuchal jsem Izamu a tak nesměl chybět Samuraj. Sensei Yu na plnění úkolů završoval výše uvedené a 3 SS do začátku byly minimum, co jsem si troufnul. Upgrade u Shenlonga na push modelů a pak u Samuraje na ignore zranění ve své aktivaci.
 Padla nám Vyvražďovačka, ze schémat na výběr Vendetta, Breakthrough, Deliver a Message, Bodyguard. Joker na tento popud postaví asi svoji klasiku, Yan Loa se dvěma upgradama, Izamu, Yin, Toshiro s upgradem na tvorbu Ashigaru, jednoho Ashigaru, Nemrtvýho psa a totem. 6 SS mu zbylo do začátku.

 Soupeř ohlašuje Line in Sand a Breakthrough, já nehlásím žádné, neboť si beru Vendettu snipera na Yina a Bodyguarda s Kangem.
 Joker si vybere stranu a deplojne Toshira, Ashigaru a psa nalevo, Yina na střed, zbytek napravo. Já proti tomu Samuraje nalevo, na střed zbytek modelů tak, aby snipeři měli pěkný rozhled a viděli jak na Kanga, tak na Shenlonga.
 První kolo a začínám. Vyvolám Peasanta a jeden dá Fokus Sniperoj s Vendettou, Joker pushne totemem Izamu a Loa. Na to já sniperem střílím na Yina a nechám ho stát s 2 Wd. Vendettu jsem neohlásil a modlil se, aby ho  v dalším kole neschoval nebo s ním neutekl. Pak ještě postřelím Izamu za 2 Wd, ale ten se hned vyléčí. A malinko mi stuhne úsměv na rtech, když pak ještě Yan Lo vyléčí Yina na 6 Wd. Parchant. Napravo popojde shluk kolem Toshira, mě většina stojí na místě.
 Druhé kolo a opět začínám. Opakuji kolotoč s Peasantama a fokusem a Katanaka Sniper picne jednou mocnou ranou Yina a 3 VP jsou doma. Joker je velmi rozladěn. Pak ještě načnu Ashigaru za 2 Wd. Pejsek nevykope corps counter, načež Toshiro pushne Ashigaru, ten ještě dostane Fast a položí Sand marker. Druhý sniper odstřelí Soul Portera a 1 VP za strategii je doma. Yan Lo vyvolá Yin a hned ho léčí o 3 Wd, pak ještě položí druhý Sand marker. Nato Samuraj zkusí postřelit Loa, ale jen za 2 Wd a pak Black joker na dmg.
 Ve třetím kole opět začínám. Obligátní fokus od Peasanta nesmí chybět, načež Ashigaru přes vyhozenou kartu chargne snipera napravo a ten zůstane stát jen díky Hard to Kill. Hned se Ashigarovi pomstí a popraví ho. Nalevo Joker začne kombit. Yin dá (-) na Wp flipy Samurajoj a jelikož nevím co mám dál čekat, nechám tam Samuraje stát. Nato se s ním Yan Lo prohodí a Samuraj tak skončí v melee s Yinem a jelikož nebyl aktivován, bude ho čekat Horror duel s (-). Yan Lo si na něj pak dá ještě charge a sekne ho dvakrát za 1 Wd. Sniper a Kang načnou Izamu za 4 Wd, tan pak popojde do hloučku se Samurajem, ale sekne si jen jednou za 2 Wd. Sensei Yu se na to už nemůže koukat a tak pushne Samuraje pryč od Yina a ten pak zabije Izamu. Shenlong mění styl a léčí 2 Wd témeř mrtvému sniperoj a 2 Wd i Samurajoj. Toshiro popošel a položil Breakthrough marker. Za strategii beru 1 VP, soupeř nikoliv.
 Ve čtrtém kole konečně začne Joker a tak Yan Lo vyvolá Izamu s 5 Wd a díky Black Jokerovi ho nevyléčí. Pak Izamu popojde a sekne za 1 Wd Samuraje, načež ho ten popraví, ale naneštěstí ho Izamu vezme sebou. Toshiro vyvolá Ashigaru, ale než stihne něco udělat, Shenlong ho díky drunken kung fu popraví. Doma je další 1 VP. Střelím psa za 3 Wd a chybně necheatuju na moderate dmg, chci si ho nechat do dalšího kola. Pes pak položí marker na Breakthrough a schová se, hajzlík. Sniper napravo střelí Yina za 6 Wd a pak ještě Yu pushne Kanga a dojde do melee k Loovi. Kang popoběhne do správné vzdálenosti jak od deploje tak od Sand markeru soupeře. Ohlášuji Bodyguarda, mám i 1 VP za Vybíjenou. Paráda.
 V pátém kole začnul opět Joker, Yinem položil Sand Marker a běžel se s ním schovat. Srábek. Pak dělám chybu a nezastřelím Yina, když má jen 1 Wd. Toshiro mi blokuje Shenlonga a ten na 2x neodejde z melee, tak aspoň pushne snipera do lepší pozice.
Pes dojde do melee ke Kangovi, aby mu bránil ve spálení písečného markeru. Yu pushne sám sebe, přes abilitu a vyhozený fokus spálí Sand marker a vrací se Loovi. Ten vyléčí Yina o 4 Wd a pak uteče z melee přes trigger (ano, tady mě Joker asi nevědomky svačí, při disengaging striku se neaktivují triggery) a položí nový Sand marker. Zkouším ještě jedním sniperem Yina za 3 Wd a druhým dojdu do b2b s Breakthrough markerem, co kdyby padlo šesté kolo. A naštěstí ještě zvládnu Kangem odejít od psa a spálit jeden Sand Marker. Šesté kolo nepadlo, je konec.
 Tři kola jsem bral VP za strategii, za Bodyguarda mám 3 VP a za Vendettu také plné 3. Naproti tomu Joker má za strategii 0, za Breakthough 3 a za Line in Sand jen 1 VP, což je ve výsledku výhra pro mě 9:4. Paráda. Je půl jedné v noci, Joker brečí že jsme hráli moc dlouho a že proti tomu nemoh nic udělat, že jsem byl trapnej jak jsem jen stál a  střílel... Bla bla bla. Výhra je doma a to je hlavní.

Žádné komentáře:

Okomentovat