středa 18. března 2015

Kterak Shenlog dostal naplácáno od Levetica



 V sobotu 7.3. sešli jsme se s Otou ve Valhalle na odehrání naší hry do ligy. Ota hraje Levetika a co jsem koukal na pullmyfinger tak to bude tuhý soupeř. Proto jsem se chtěl pokusit hrát to na střelbu a soupeře načnout z dálky, abych ho pak jen doťuknul až přijde blíž. Proto jsem gang postavil na Katanaka sniperech, kteří si mohou u Shenlonga dávat Fokus za [0]. Jelikož je Levetikův gang plný undead a construct modelů, byl nezbytností Kang, dávající [+] do útoku i poškození právě proti nim. Čtvrtým do party byl Samuraj, střelec s rotačákem i pěkně ostrým mečem. Samozřejmostí je SenseiYu, velký supportér a rychlík na plnění schémat. K tomu Shenlong s jedním upgradem a Peasant. Celkem sedm modelů, což není mnoho, ale ani málo. SS do začátku mám jen 3, což je hodně málo.
 Ota proti mně postavil Levetika s Rusty Alice, dvěma Hollow Waif, Lazarem, Rotten Belle a Ashes and Dust. K tomu nějaký upgrady a 7 SS do začátku.
Deploy padl standard 6“, strategie Reckonning, ze schémat na výběr z Power ritual, Bodyguard, Breakthrough, Vendetta a Line in Sand. Já si vybírám veřejně Power ritual a tajně Breakthrough. Soupeř neoznamuje žádnou, odhaduji Bodyguarda na Alici a Breakthrough. Uvidíme.

 Svůj gang deplojnu na střed ke vstupu do hřbitova, snipery na každou stranu zdi, Samuraje doprostřed, Shenlonga a Kanga mezi ně aby dávali buff všem. Soupeř dá nalevo Ashes and Dust, Lazara na střed a zbytek napravo.
V prvním kole začnu a Shenlong vyvolá Peasanta a ten položí Power marker. Pak je pomocí Yua pushuju  ke sniperům a těm Peasanti dají Fokus. Levetikus popojde dopředu, vyvolá ženušku a umře. Naštěstí se mi tuhle paní povede zastřelit Samurajem a pak ještě picnu Lazara za 4 Wd. Snipeři nic neudělají, jen straší.
 Druhé kolo a začíná Ota. Levetikus popoje a na dva pokusy se mu nepodaří zabít snipera, ten stojí s 1 Wd a Slow. Lazarus uteče z dostřelu a léčí se. Shenlong mění upgrade a až na třetí pokus léčí snipera o 2 Wd a odstraní Slow. Ashes and Dust položí marker na Breakthrough a pah ho druhý sniper zastřelí. Ale ta je u kraje stolu, tedy Storm položí marker na střed stolu a pak se obětuje u Dustu, aby zahájil skládání, k čemuž dojde na konci kola.
 Ve třetím kole opět začíná Ota. Levetikus umře Snipera, vyvolá ženu a umře. Sniper střílí Ashes and Dust, ale cheat z ruky Red jokerem k Sh 5 kontruje soupeř také Red jokerem k Deff 6 a tak ho střelí jen za 5 Wd z jednoho útoku. Potom Ashes položí další marker na Breakthrough a stáhne se do krytu, čehož využije samuraj a sejme ho rotačákem. Na druhé straně Yu pushneShenlonga a ten pak dá charge na Hollow waif a zabije ji. Rusty Alice i přes Rapid Fire Shenlonga ani neškrábne, hlavně díky tomu, že se Peasant obětoval a dal mu Deffensive stance. Beru 1 VP za Reckonning. Na konci se opět složí Ashes and Dust.
 Ve čtvrtém kole nevím co a tak nechám začít Otu. Levi dvakrát trefí Shenlonga dohromady za 6 Wd a pak se obětuje při vyvolání ženušky. Shenlong se vyléčí o 4 Wd a schová se za baráček. Samuraj střílí Ashes za 3 Wd, ta nic nedělá. Rotten Belle postupuje na střed na dohled Shenlonga. Soupeř ohlašuje Bodyguarda na Alici, ale není víc jak 8“ od deploje, body tedy nebere. Já si uvědomuju, že jsem v prčicích, protože je čtvrté kolo a Sensei Yu smrdí u mě v deploji, když už měl být na cestě na soupeřovu polovinu a dělat průlom.
Začínám a Samuraj spálí jeden z Breakthrough markerů, na druhé straně stolu soupeř díky Belle položí další. Ashes si dá charge na Snipera a dá mu za 3 Wd, druhý útok neprojde.  Ale do combatu zavázal i Sensei Yua. Na to reaguji útokem Kanga, který projde i s triggerem na push cíle o 3“, Sensei je tedy volný a chvátá na soupeřovu polovinu. Lazarus si vystřelí do melee s Ahes a sundá Snipera na 1 Wd. To že je u toho zraněna i Ashes ho tolik nebolí. Levi zabije Belle a vyleze z ní a dá si charge na Shenlonga. Prvním útokem mu dá za 8 Wd, preventím 3, druhý útok za 3 Wd a stojím jen díky Hard to Kill. Tak to chci Shenlongem vrátit a bouchnu si do Levetika, aby se ten pacholek ubránil s knihou a tak mi zabil mastera přes Unmade. Jsem to ale vocas, kdybych si ho předtím vyléčil, tak… darmo mluvit. Rusty Alice popojde, aby Ota bral body do Bodyguarda.
 I když jsme časově malinko přetáhli, rozjíždíme šesté kolo, které jsem flipnul. Stav je 2:5, ale mám před sebou vidinu položených markerů na Breakthrough a tím získání dalších bodů. Prohraju ale Iniciativu, Ashes and Dust zabije Snipera a dá si charge na Senseie. Nechá ho stát s 3 Wd, aby ho pak odstřelil Lazarus díky blastě z Ashes and Dust, kterou tím zabije. Soupeř si položí Storm k Levimu napravo. Po zabití Yua se mi rozplývají naděje na nahrání dalších bodů a proto hru dohráváme jen teoreticky. Storm by popošla k mému deploji, Levi položil třetí marker na Breakthrough, vylezl ze Storm a spálil mi Power marker. A díky tomu jsme skončili s výsledkem 1:7.
 Mno, hra to byla velmi zajímavá. První dvě kola byla v mé režii, pak mě ale zradily karty na ruce, každé kolo jsem nalýzal pěknou čočku. Špatně jsem zvolil schémata, respektive je začal plnit dost pozdě. Taky nám do toho furt kecal Ládík, když to nikdo nepotřeboval a pak když bych potřeboval poradit, tak mlčel. Pacholek.
 Shenlong tedy utržil svoji první prohru. Snad to nebude první ze série proher ale jen vlaštovka, která léto nedělá. Další hra mě čeká proti Shadowulfovi a jeho von Schillovi. Mám se opět na co těšit.

Žádné komentáře:

Okomentovat