středa 26. listopadu 2014

Master of Downtown

 Na téměř magické datum 22.11.2014 byl v Praze nahlášen poslední turnaj ze série Masters of Malifaux. Samozřejmě, že naše hradecká skvadra vyrazila do O2 již v pátek odpoledne, aby této třešničce na turnajovém dortu nasadila korunu páteční pijatikou.
 Po počátečních patáliích s osazenstvem vozu jsme místo v pěti dorazili jen ve třech. Na místě již vyčkávali a stoly s terénama chystali Zach, Hed a Hydra. Hospůdka Na Michelské byla zarezervována včas a dopředu a tak se nikdo nenechal dvakrát přemlouvat k přesunutí se do chrámu piva a jídla.
 Obě slečny servírky si nás od minula pamatovaly, hmm. Dle úsměvů naštěstí v dobrém. To co následovalo se nedá popsat. Kdo nebyl, nepochopí, kdo byl, může být rád. Pilo se... jedlo... panákovalo... řvalo na celou hospodu až jsme byli okřiknuti... Wiedzmin pomáhal obsluze s úklidem za našeho povzbuzování "stříkéééj"... prostě paráda. Ani nevím, kdy jsme byli vyhozeni na dlažbu, protože zavíračka. Cestou si ještě chlapci hráli na Titanic, zatímco jsem je odstřeloval Jokerovejma karimatkama.
Po příchodu ještě pár odvážlivců dala Magic a po vyzunknutí medoviny se o půl třetí šlo na kutě.
 Těžká jsou ale rána opilcova. Hlava mě nebolela, ale bylo tam nějak duto a prázdno. Udělal jsem si hnusně silný kafe a sušenku do sebe dostal až před obědem. Do toho přišli další účastnící, kteří samozřejmě nebyli tak společensky unavení. Hed slíbil nalosovat to tak, aby opilci hráli spolu a střízlivý neměli výhodu první rány. Miluju ho.
 První hru jsem hrál s Hedem a už ho tak nemiluju. Oproti minulým hrám jsem nějak nezvládal dělat poznámky, tak jen zkratkovitě. Já hrál to samé co posledně, tedy Ramose, Howarda, Rail golema, Josse a Mechanical ridera. 5 modelů, přesně 45 SS + 3 SS do začátku.

1. hra versus Hed
master: Tara
crew: Karina, 3x blecha, 2x Death Marshall, Nothing beast

 Deploy padnul čtvrtkruhy v rozích, strategie Turf war. Ze schémat si soupeř zvolil Protect territory a druhé tajné, já také Protect a tajně nejdřív Bodyguarda na Josse, což ale změním na Vendettu Joss vs Beasta. A tím jsem to vše prohrál.
 Deploynul jsem první. V plánu byla klasika, jezdec pojede dělat gaminy, ty budou držet protect territory, zbytek se bude tlouct na středu o marker. Co na to soupeř? Ten pohřbil Beastu, Tara šla vstříc jezdci, jinak se sunem na střed. Snažil jsem se vylákat Jossem něco na druhé křídlo, protože jsme mohli volit i z Bodyguarda, ale Hed mi na to neskočil.
 Ve druhém kole dal jezdec charge na Taru, ale jen ji malinko pocuchal. Ta vyhrabala Beastu, která si do jezdce klofla a Hed ohlásil Vendettu. Safra. I přes Stubborn, kterým ztěžuji Beastě útoky proti Wp, ve třetím kole jezdec umřel.
 Na středu se mi to postupně dařilo čistit, Howard sejmul Karinu, v dalším kole postupně pak v jedné aktivaci i Rail golemem načnutého Marshalla včetně jeho plného kolegy. Nicméně soupeři se dařilo držet na středu stále dva modely a brát VP stejně jako já. Joss si vystřelil na jednoho Marshalla a nemohl tak ohlásit Vendettu. Zatraceně.
 Tara roztáčila své rozdávání Fast a následné útoky blech, Beasta mě sejmula Golema. Sunul jsem Josse, kterej zatím jen stál na boku, na střed, ale už jsem nic nezvládnul udělat. Soupeř mi ještě pohřbil, vykopal a tím i ovládl Rail Golema. Hajzlík. V pátém kole hra končí. Za Protect territory nemáme body nikdo, za hlavní oba 4 VP, Hed splnil Vendettu, zvítězil tedy 7:4.
 Tluču se do hlavy. Vybrat si Bodyguarda, Jossem být tam kde jsem byl a pokládat navíc markery na protect, tak bych to vyhrál 10:7. Achjo, to jsou ty povopiční stavy, že.

 Naštěstí jsem ale skončili taky brzy, abych mohl být svědkem památné události. Jokerovi došel čas na konci čtvrtého kola a přestože nahrál 10VP ku 5VP co Hydra, prohrál. Hehe, čas je neúprosný.
 Jelikož jsme byli lišší, domluvil jsem se na vynechání jedné hry. Nebyl jsem sám, kdo si chtěl odfrknout, ale po mém hlasitém nátlaku a argumentování odpočatým řidičem jsem si šel zaslouženě odpočinout. Tož, zdřímnul jsem si pěkně, jen co je pravda. A že jsem to potřeboval.
 Po probuzení a druhém balíčku sušenek jsem byl připraven vrhnout se do poslední hry turnaje. Los mi přisoudil nováčka v Malifaux, Pepu alias HornedRata. Sympaťák, aspoň bude sranda.

3. hra versus Hornedrat
master: Lady Justice
crew: Lone Marshall, 3x Death Marshall, Judge, Austringer

 Deploy standard, strategie Squatters Right. Ze schémat jsem si vybral Deliver a message a tajně Bodyguarda, protivník Line in sand a druhé taktéž tajně. Deploynul jsem opět první a pak i začal.
 Nejen že mě soupeř převyšoval počtem modelů, ale navíc i jejich pohyblivostí. V prvním kole měl tři modely v kontaktu se squatt markerama, z toho jeden už zapnutej. To jsou ty rozkazy od ptákohoda.
 Ve druhém kole došel Golem přes Locomotion k Lady J a předal jí zprávu, 3 VP byly doma. Ta ho na oplátku rozsekala na hadry. Howard ho chtěl pomstít, sundal Justice 4 životy a pak byl taky zahlušen. Ty criticaly jsou masakr. Lone Marshall popojížděl po středu a střílel vše co se pohnulo, Ramos škodil, ale nestačilo to. Soupeř měl od druhého kola zapnuté tři markery a sosal VP, zatímco já zapnul dva až ve čtvrtém kole, kdy se mi podařilo uklidit levé křídlo. To pravé jsem naopak ztratíl, umře i Ramos, který ale předtím zapnul jeden squatt a díky tomu zdržel Lady J, která ho šla přepnout. Zbytek soupeřových modelů pokládal písečné markery.
 Ve čtvrtém kole odhaluji Bodyguarda, soupeř taky. Bohužel ale špatně pochopil pravidla a snažil se ho držet do 8" od deploye, místo aby byl dál. Co tě nezabije, to tě posílí. V dalším kole to již napravil a mě se nepodařilo ho sundat na polovinu životů. Opět končíme pátým kolem.
 Soupeř nabral plné 4 VP za squatt markery, já jen dva. Zprávu jsem doručil a Bodyguarda splnil taky, mám tedy 8 VP. Pepa oproti tomu za Bodyguarda má jen 2 VP, ale k tomu 3 VP za Line in sand, zaslouženě tedy vítězí 9:8. Byla to dobrá hra proti pohodovému soupeři, přičemž ta jeho byla celkem prý pátá v životě. Napříště až ho potkám jsem bez šance.

 Během balení nastalo zuřivé sčítání bodů vítězných bodů a jejich dosazování do výsledkové tabulky dnešního turnaje i celého Masters. Z hlavy Moorheda se kouřilo až běda.
Po svolání všech přítomných byl vítězem turnaje vyhlášen Slava s Viktorkama. A krátce poté, za zvuku slavnostních fanfár, i celkový vítěz celého Masters of Malifaux, jímž se zaslouženě stal Ota aka Naciketas. Byla mu předána putovní cena a gratulace všech nebraly konce.
 Nicméně vše dobré jednou končí a tak se zavřely dveře i za námi a tímto posledním letošním turnajem. Všichni se ale těšíme na leden, kdy to rozjedem znova. A věříme, že nás bude víc a víc.



Žádné komentáře:

Okomentovat