čtvrtek 9. října 2014

Master of Industry

 Léto je čas prázdnin, koupání, lenošení, sosání sluneční energie a pozitivních vibrací z vesmíru, výletů, rodinných návštěv.... NŮŮŮDA. Tedy z mého pohledu malifů hráče, protože se v tomto čase nekoná žádný turnaj. Nemohl jsem se proto dočkat až toto nudné období skončí a opět se vrhneme do turnajových klání.
 Ten čas konečně nastal a na poslední zářijový víkend byl vyhlášen Master od Industry, opět konaný v O2 u Zacha. Hradecká výprava vyrazila jako již tradičně v pátek, aby si to užila na maximum. Jokera jsme nechali doma, protože zlobil, a místo něj do auta nacpali Ráďu z Valhally. Jinak stará skvadra: já, pan W, Anansi a Ládík. V Praze jsme byli něco před sedmou, stůl Na Michelské byl zamluven na půl osmou, hlad na žebírka se dostavil dle očekávání a tak jsme bez vybalování vyrazili vstříc papání a bumbání.

 Hospůdka byla taková jakou jsem si ji pamatoval z června, přesto bylo něco jiné. Nová servírka. Botu jsme udělali hned při objednávce piva, pokračovalo to při objednávce večeří. Moje červená košile na ní působila jako toreadorova plachta na býka a když mi Ráďa rozepnul horní knoflíček, nebyla k udržení. Samozřejmě mluvím o donášení piva, které ten den bylo obzvláště lahodné, jelikož se točil 13.stupňový polotmavý Březňák. Nepomohlo moje zkroušené kroucení hlavou že další pivo již nechcu nebo si dám chvilku pauzu, na stole přistávalo další a další. I Wiedzmin, který začal na citronádě, skončil u dvou jedenáctek ani nemrknul a ještě si liboval, že stůl objednal na pana Kapra a ne na své jméno, aby neměl ostudu. A když dorazil po osmé hodině Langly, celá hospoda duněla naším řevem a smíchem. Probrali jsme toho hodně, nasmáli se ještě víc a ani přesně nevím v kolik jsme odcházeli. Nutno podotknout, že nebýt té sličné servírky, odešli bychom podstatně dříve. Ale určitě bych si to nechválil jako nejlépe ztrávený večer před turnajem. Jen škoda, že nemohlo dorazit více lidí, protože se vlastně v Na Michelské sešli jen hradečáci.
 V O2 již čekal Zach, dali jsme krátkou partičku v Královských rošádách, pak jsem podrtil Ládíka v magicách šel si lehnout na chodbu do průvanu. Hehe.

 Ráno byl budíček docela brzo, postupně se scházeli pražáci i nepražáci, až jsme krátce po devété byli všichni a turnaj mohl býti odstartován.
 Když jsem uvažoval s čím pojedu, padl mi zrak na model Ramose, kterého mám již dlouhou dobu nabarveného a ještě s ním nic neodehrál. U něj byl v poličce Rail golem, Howard Langstorn, Joss a Mechanical Rider, což je 45 SS přesně, tak jsem rozhodl vyvětrat právě tyto modely. 3 SS do začátku jsou nic moc, ale mohlo by to být i horší. Ládík a Joker se mi neustále snažili vecpat, že tam potřebuju aspoň jednoho pavouka, ale nenechal jsem si do toho kecat. I když jsem si pro jistotu tři pavoučky a swarmu od Ládíka zapůjčil, abych měl případně co vyvolávat, kdyby k tomu byla příležitost.

1. hra proti Zachovi
Deploy: Standard
Strategie: Turf war
Master: Perdita s upgradem na Stubborn
Crew: Francesco, Santiago, Nino, Papa Loco, Executioner, u nich nějaké upgrady
SS: tuším 4, ale jistý si nejsem
Schémata: Breakthrough, druhé tajné (tuším Assassinate, mohla by to ale být i Vendetta)

Já a Ramos
Schémata: Power rituál, tajné Breakthrough

 Od začátku se tlučem o střed stolu s markerem. Howard dojde do 6" a začmoudí kolem sebe, v tom mraku se schová i Joss. Jezdec položí marker na Power ritual a jede napříč plochou do soupeřova deploye.
 Ve druhém kole si dá Francesco charge na Howarda a dá mu za 5 Wd, uff. Ještě si pak zapne (-) na Mi attack, díky čemuž Joss pri chargi nic nedá. ALE tady udělám kardinální chybu, když si nenaměřím, aby byl Joss v dosahu Turf war markeru. Executioner chargne Howarda, nechá ho stát s 3 Wd, což si nenechá Langstorn líbit a přes Flurry, flipu Red jokera a triggeru Decapitate Popravčího popraví. Nalevo dojde Rail golem do melee s Papa Loco. Perdita ho chargne nechá ho s 2 Wd, napravo jezdec popojíždí mapou témeř svobodně, kdežto Ramos hledá a nenachází koho by ubleskoval. Díky chybě s Jossem neberu 1 VP za hlavní úkol, kdežto Zach ano .
 Ve třetím kole golem ubije Papa Loca, což ho zabije, ale při výbuchu dostane i Perdita za 3 Wd, z čehož Zach 2 vypreventí. Francesco rozseká na středu Howarda, zapne si (-) na Mi attack, to je ale sviňárna, díky čemuž Joss zase nic nedá. Perdita ho za to nabere a nechá ho s 4 Wd. Jezdec pokládá marker a pak vyvolá gamina. Jsou v bezpečí, vedlejší úkoly zmáknu, hlavní jsem vzdal již v prvním kole.
 Ve čtvrtém kole začnu a Joss dá Francescovi za 3 Wd, než ho ten zpátky utluče. Ramos se konečně dostal na dostřel a ubleskoval Nina, který předtím položil marker na Breakthrough. Jezdec beztrestně vyvolává dalšího gamina, ten první pokládá marker a jezdec se vrací ke středu, kde doufám uhraju ještě bod za hlavní úkol. Perdita odejde od středu a položí marker na Breakthrough. Chjo.
 V pátém kole jezdec dojede ke středu a vyvolá gamina, kterého ale Perdita odstřelí. Santiago nacharguje Ramose, ale ani díky Obey od Perdity ho nezabije. Naštěstí, Zach měl vedlejší úkol Assassinate.
 Konec, sbohem a šáteček. Za vedlejší mám 3 a 3 VP, za hlavní 0, Zach 3 VP za Breakthrough a 4 VP za hlavní Turf War, tedy výhra pro něj 7:6. Ta chyba s Jossem v druhém kole mě bude pronásledovat ještě dlouho, mohl jsem uhrát pěknou remízu. Ale byla to pohodová hra a hlavně, měli jsme odehráno jako první a tak jsem stihnul obejít všechny stoly, pokoukat, pak dát ještě Magic s Ládíkem, než začalo druhé kolo.

2. hra versus Langly
Deplouy: Standard
Strategie: Squatters Right
Master: Kaeris s upgradem Grab and Drop a Purifying Fire
Crew: 2 x Gunsmith, 3x fire gamin, Joss
7 SS do začátku
Schémata: Entourage (Kaeris), Breakthrough

Já a Ramosák
Schémata: Protect Territory, Frame for Murder (Golem)

 Mno, já i Langly, jsme měli z losu na soupeře radost. Mě vyhovovali soupeřovy constructi, Kaeris zase burning countery u Golema. Vyhrál jsem flip o stranu a přenechal to Langlymu, který nechal napravo Gunsmitha, na středu jednoho Gamina a zbyte nalevo. Tomu jsem přizpůsobil svůj deploy, kdy jsem dal Golema nalevo, co nejblíž Kaeris, Ramose ke středu a zbytek napravo.
 V prvním kole dá Ramos 2 Wd díky Magnetismu gaminovi na středu, zatímco Kaeris beztrestně Immolate na golema díky jeho burningu. No počkej.
 Ve druhém kole začnu, golemem za (0) popojdu a na dvě akce zabiju Gunsmithku, díky haluzáckým flipům a první prdě za 6 Wd, čímž obejdu Hard to Kill. Paráda. Na ten popud Kaeris popraví Golema, sice o něj přijdu, ale mám 3 VP za vedlejšák. Aspoň že předtím sejmul tu Gunsmithku, pěkně se zaplatil. Kaeris a gamin zapínají Squatt markery, Ramos si dá Magetismus na již zraněného Gamina, ale pushnu se moc, až do melee Josse. Jsem prostě mamlas, protože ten ho samozřejmě sekne za 6 Wd. Napravo Langstorn dá za 5 Wd Gunsmithovi, ten ale bude mít další kolo Fast. Jezdec vyvolává gamina a popojiždí k soupeři.
 Třetí kolo začnu, Ramos vyvolá 2 pavouky do b2b s Jossem, které ale hned poté umřou, a díky Magnetismu uteče od Josse a ještě zapne Squatt marker. Howard utluče Gunsmitha, jezdec zapne Squatt a vyvolá dalšího gamina, přičemž ten první pokládá marker na Protect territory. Kaeris spěchá na mou polovičku stolu, aby pokládala markery na Breakthrough, což se jí daří.
 Ve čtvrtém kole Langlyho Joss dá charge na mého a kluci se pěkně tlučou. Z toho vyjde nakonec vítězně soupeř, i když jeho Joss padne posléze taky. Kaeriska pokládá markery a netrefuje na co střílí. V minulém kole vyvolaný gamin pokládá marker na Protect territory, vedlejšák splním s přehledem.
 V pátém kole má Langly na stole již jen Kaeris a jednoho gamina, tak na ni dám charge s Howardem. Dvakrát projde trigger Decapitate, soupeře to stojí SS na prevent i trigger, ale Kaeris seberu jen 1 Wd. Klatě. Navíc jsem si to opět špatně naměřil a jsem do 1" od Kaerisky, takže vylítne do vzduchu, vezme sebou Langstorna a praští s ním o zem. Načež ho jezdec reaktivuje, sekne do Kaerisky a pak ji popraví Howard Langstorn. Ještě stihnu vypnout soupeřův Squatt a je konec.
 Vedlejší mám oba splněné za 3 VP, hlavní jen za 3 VP. Langly nedal Entourage, zato dal Breakthrough za 3 VP a hlavní taky za 3 VP, což je výhra pro mě 9:6. Paráda. Já vám dám, že to bez pavoučků nejde. Navíc máme opět dohráno mezi prvníma, což značí pár her Magicu a klábosení.

3. hra versus Hydra
Deploy: Corner
Strategie: Squatters right
Master: Rasputina
Crew: Ice golem, Razorspine rattler, Hoarcat pride, Silent One, Wendigo, 3x Ice gamin
SS do začítku: 3
Schémata: Power rituál, tajné (hádám Vendetta, ale byl to Distract)


Já a Ramos
Schémata: Protect Territory, Power rituál

 První kolo každý pokládáme marker na Power rituál, ale já se blbec proto musím jedním modelem vracet, protože jsem na to jaksi zapomněl. Ice golem zahodí gamina a wendiga do levého rohu, jinak se jen hejbeme víceméně vším ke středu. Had a kočky se sunou do mého pravého rohu, kam směřuje i mechanický jezdec.
 Ve druhém kole had popojde ke středu a kousne Ramose za 8 Wd, ještě že má Ramos armor +2 a 3 Wd preventím, i tak mu ale zůstanou 2 poisony. Což ho naštve a pobleskuje hada za 6 Wd. Golem nalevo popojde a dostane od Wendiga Distract. Jezdec vyvolává gamina a pokládá marker na protect territory. Rasputina jde odhodlaně na střed a zapne Squatt marker. Gamin nalevo položí Power rituál marker.
 Třetí kolo začínám a Rail golem umlátí Wendiga, nic jiného ale neudělá. Tina paralyzuje Josse, načež Ramos ubleskuje hada, který předtím zapnul Squatt marker. Kočičky se hrnou na střed, jezdec vyvolává dalšího gamina, přičemž první už pokládá markery v mém pravém rohu. Silent One se pokouší kouzlit, ale nevychází jí to.
 Ve čtvrtém kole Rail Golem přes Locomotion ubije oba gaminy a zapne Squatt marker. Na středu úřaduje jezdec, který vyvolává pavoučky, a zabíjí gamina, od kterého předtím dostal Distract. Tina kouzlí ale moc nevykouzlí, Silent One postaví před Josse ledový sloup, díky čemuž nemůžu dát charge na Rasputinu. Moji gamini v pravém rohu dělají co mají, pokládají markery na power rituál a protect territory a stojí u nich, aby byly bodíky doma. Povede se mi vypnout jeden Hydřin marker a už nebere za hlavní úkol VP.
 V pátém kole Rail golem spálí Hydře marker na power rituál, ale popojde tam Ice golem a položí nový. Jezdec si setřese Distract, Howard zkusí seknout Tinu, ale Hydra drží oba jokery na ruce a Tina počítá Black jako Red. Ramos bleskuje kočky, ale ty neumřou. Rasputina opět nic moc nevykouzlí a je konec.
 Za vedlejší mám s přehledem 3 a 3 VP, za hlavní však jen 2, Squatt markery jsem zapnul až ve čtvrtém kole. Hydra má za Distract 1 VP, za Power rituál 3 VP a za hlavní 1 VP, tedy výhra pro mě 8:5 a já si mohl z plných plic zahulákat: "Porazil jsem holkůůů..". Hydře to v téhle hře vůbec, ale vůbec, nepadalo, zatímco mě prošlo víceméně všechno. Osud. Nebo karma. Chtěl jsem ji obejmout a utěšit, ale bránila se a Hed bystřil, tak jsem se na to vyprdnul. Radši.

 Opět jsme měli dohráno mezi prvníma, tak jsem pokukoval po dalších stolech, balil si věci a klábosil. Krátce po páté měli dohráno i poslední opozdilci a výsledky byli předány Moorhedovi, kterému sčot vyplivnul vítěze, kterýmžto se stal, po zasloužených třech výhrách, Naciketas a jeho Ulix. Já se svým Ramosákem jsem skončil třetí a dosáhl tak svého nejlepšího výsledku v této sérii Masters. Gang šlapal jak měl, nepotkal jsem Incorporeal, Hard to Wound a jiná svinstva a tak se zadařilo.
 Nezbývalo již nic kromě rozloučení a vyražení k domovu. Ještě teď mě hřeje srdíčko, protože to byl opravdu vydařený turnaj. Skvělé páteční posezení, dobří soupeři, porazil jsem holku, skončil třetí, prostě paráda.



A ještě pár fotek z dílny páně Moorheda:

"Hmm, v pravidlech nic o výhře na 1+ není, ..."

"Jestli flipne desítku, sežer mu to prase."

"Safra, to není čeština."

Chvíle napětí...

"Však já tě dostanu."

"Zkusím pohled raněné laně, třeba mě nechá."

"Blééééééééé."

Jdu se podívat japak se daří Jokeroj.
Joker dostává na prdel, hehe...

"Ale houno."
"No jo, má ho tam."

"Ještě že jsem si koupil to Leo."

Za chvilku jsem u tebe, zlato.

"Zopakuj že nevyhraju a uvidíš!"

Vrchní velitel Valhally plánuje dobytí trhu v Práglu.


Žádné komentáře:

Okomentovat