středa 24. září 2014

Zakončení 3. ročníku Malifuax league of HK

 Sešli jsme se v nevelikém počtu šesti lidí v hospůdce zvané Šalanda na vyhlášení výsledků třetího ročníku hradecké ligy v Malifaux. Přímo hrajících tuto ligu nás byli přítomni čtyři, což je 50 % a setkání tedy bylo právoplatné a usnášení schopné.
 Po usednutí a objednání skvělého krušovického mušketýra pan Wiedzmin neváhal a ještě před rouškou naší opilosti jal se rozdávati diplomy, které se mu jaksepatří povedly.
 Na prvním místě se po zasloužené sérii pěti výher a žádné prohry umístil SHADOWULF hrající za gremliní Ophelii LaCroix. Na opačném konci stál Ládík s Ramosákem. Já jsem se, ač jsem to nečekal, umístil na krásném třetím místě. Což mě dosti překvapilo, neb své výsledky jsem nepovažoval za nijak ohromné.
 Po obdarování diplomy, potřesení rukama a formálně neformálním zakončením ligy jsme pokračovali v družné debatě a klevetění do časně večerních hodin. Kdo nebyl, teď je čas zaplakat.
 Akce se nadmíru vyvedla, škoda jen, že se to nehodilo více lidem. Nevadí, třeba příště. Čtvrté kolo ligy již klepe na dveře a já se moc a moc těším.

Výsledky:
1. Shadowulf, Ophelia:    15, 42, +26,
2. Naciketas, Kirai:          12, 27, +7
3. Zdendalini, Viktorky:     7, 26, -9
4. Anansi, Seamus:           7, 24, +2
5. Joker, Tara:                   6, 26, +3
6. Rezly, Perdita:              6, 26, -7
7. Wiedzmin, Lynch:         3, 30, -11
8. Ládík, Ramos:              3, 29, -16











Žádné komentáře:

Okomentovat