úterý 15. července 2014

Master of River Docks


 Třetí ofiko, čtvrtý celkově, turnaj v serii Masters se konal 7.6.2014 na tradičním místě v budově O2 v Praze. Dlouho se nad mou účastí stahovaly mračna, až se týden předtím rozjasnilo a já věděl, že se zúčastním. Již dva turnaje jsem byl nucen kvůli rodinným povinostem vynechat.
 Na místo činu jsme dorazili již v pátek a vyrazili na žebírka. Ta byla obzvláště vypečená, nemluvě o společnosti, která se u stolu sešla. Oproti jiným Masters nikdo zpět do O2 nechvátal a tak se posedělo až do zavíračky. Po příchodu na "hotel" jsme ještě s Otou dali Magic, ale moc si z něj nepamatuju. Jen to, že jsem vyhrál jen jednu hru.
 Ráno bylo těžké, ale dalo se. Za okny hrozilo tropické vedro, před kterým silná okna vcelku chránila, když byl turnaj odstartován.

 Když jsem přemýšlel, s čím já to vlastně pojedu, napadlo mě vyzkoušet něco co jsem dosud nehrál. A tak jsem si od Wiedzmina zapůjčil jeho gang nemrtváků se Seamusem v čele. Všechny hry jsem odehrál s gangem ve složení:
Seamus s upgradem Bag o´Tools, Copycat Killer, Madam Sybelle s Bleading Tongue, Rotten Belle, Canine Remains, Flesh Construct, Guild Autopsy, Bette Noir a Night Terrorem. Krásných devět modelů a ještě 5 SS v základu. V plánu bylo odšoupat aktivace s méně potřebnými modely, vykopávat corps country a až nebude soupeř mít možnost aktivovat, rozstřílet všechno Seamusem. Byl jsem zvědav, jak to bude fungovat.
 Jinak na turnaji byla pro mě ještě jedna novinka, a to hodiny na měření času pro každého hráče. Tato informace bude důležitá hlavně u druhého matche, ale na to přijdete.

1. hra vs Dochtor
Deploy: Standard 6"
Strategie: Vybíjená
Master: Rasputina a upgrade na cast skrz jiné modely
Crew: Snow Storm s upgrade co dává po odhození Fast, Silent One, December Acolyte, Blessed of December, Ice Gamin
SS do začátku: 7
Schémata: obě tajné

Moje schémata: tajné Frame for Murder na Terrora a Entourage oznámeno

 S Dochtorem jsem ještě nehrál a když se nad tím zamyslím, tak ani proti Rasputinou ne. Před začátkem hry jsem si vcelku věřil, mých 9 aktivací proti Dochtorově šesti, hmm.
 Vyhrál jsem flip o deploy a nechal si vybrat stranu Dochtora. Ten postavil Rasputinu na střed, od ní napravo Snow Storm s Gaminem a Silent One, Blessed to jistila trochu nalevo. Dopředu vysunul Acolytu s kuší. Já deploynul Seamuse napravo schovaného za barákem, u něj byl Terror a Pes. Na středu stála Bette s Belou a napravo Construct, Autopsy a Sybelle.
 Začínám první kolo, které je jen o pohybech. Pes nevykopal kostičky a Belle dvakrát přitáhla Acolytu. Toho využije Seamus, kterej si do něj vystřelí za 4 Wd, aby ho hned dodělala Bette. Tím jsem soupeři splnil Frame for Murder, naštěstí jen za 2 VP.
 Ve druhém kole Terror doletí ke Snow Storm a i když Dochtor tuší že za jeho smrt dostanu VP, zabije mi ho a dá mi tak 3 VP. Bella přitahuje Silent One, pes vykope kostičku a Seamus z ní hned udělá nemrtvou paní, která zase popotáhne Silent One, ten ale ve své aktivaci zase kus uteče zpátky. Moc se mu ke mě nechce.
 Třetí kolo začínám já, opět Lure na Silenta a ten když je konečně na dostřel Seamuse, aktivuje Dochtor Snow Storm a stáhne Silenta do bezpečí. Na levém křídle jde Sybelle statečně dopředu, čehož využije Rasputina a nechá ji tam stát s 3 Wd, naštěstí ji to stálo 2 SS na kouzlení. Toho se snaží využít Blessed, lehce načnutá střelbou od Autopsy ale po mohutném chargi nic nedá. Ani se moc nezlobím. Sybelle jí to vrací a díky triggeru u bičíku přichází Dochtor o další 4 SS, aby mu Blessed neumřela.
 Ve čtrvtém kole začnu se Sybelle, aby si aspoň ťafla do Blessed, ale na ruce mám čočku a soupeř se ubrání. Snow Storm trefí tornádem Blessed, položí blasty a těmi zabije Sybelle a načne Flesh Constructa. Na druhé straně střílí totem do Gamina a nechá ho stát s 1 Wd, tak ho dodělá Autopsy. Blessed, která je stažená na 2 Wd po předchozích útocích, zabije Constructa a plně se vyléčí. Safra. Soupeř inkasuje 1 VP za zabití dvou modelů. Navíc oznamuje Bodyguarda na Snow Storm, která je krásně plná a tak pro něj další 1 VP.
 V pátém kole mi Dochtor zabije Guild Autopsy a psa, já jemu jen Silent One. Snažím se zastřelit Blessed, ale Storma ji zase stáhne zpátky. Šesté kolo nepadlo, soupeř končí se 6 VP, já s 3. A je dobře že je konec, protože mi docházel čas. Měl jsem asi jen dvě minuty, zatímco pan Dochtor asi 10. Mazec.
 Mno, první hra s gangem se kterým jsem ještě nehrál nemohla dopadnout jinak. Půlku hry jsem se držel strašně vzadu a bál se něčím vylézt. Pak jsem sice strach odhodil, bylo ale pozdě. Seamus třeba dvě kola jen seděl za barákem, za nulkovou vyvolal Belle, ale jinak nic neudělal. Pro ponaučení ale dobrý.

2. hra vs Hydra
Deploy: Standard
Strategie: Squatters rights
Master: Rasputina, upgrady Shattered Heartha, Child of December, Decembers Pawn
Crew: Ice Golem s Imbue Protection, 2x Ice Gamin, Silent One, Wendigo, Razorspine Rattler
SS do začátku: 6
Schémata: Protect Territory, Murder Protegée na Sybelle

Moje schémata: Protect Territory, Murder Protegée na Golema

 Deployuju první, Seamus na střed, k němu pejsek a Autopsy, do lesa Bella s totemem, napravo Construct s Terrorem a napravo Sybelle s Bette. Hydra dává Tinu doprostřed a kolem zbytek bordelu, jedinej had je připraven na mé pravé straně na obchvat.
 Na začátku prvního kola nalížu super karty, vyhraju Ini a nechám začít Hydru. Její Golem mrskne oba Gaminy ke Squatt markerům a mě bledne úsměv na rtech. Naštěstí můj pejsek vykopal kostičku, Seamus vyvolal Bellu a ještě odprásknul jednoho gamina. Super. Wendigo popojde tak, že si ho Belle dvakrát přitáhne, Copycat si do něj vystřelí za 4 Wd a Autopsy ho nechá stát s 1 Wd a poison. Na konci kola mám další corps. Rasputina vyběhne docela dopředu aktivovat squatt marker. U markeru napravo stojí had a tak ho Bella dvakrát přitáhne do dosahu Constructa.
 Druhé kolo a vyhrávám Ini. Copycat zastřelí druhého gamina ještě než zapne squatt marker, ten o aktivaci dál zapne had. Tina se stahuje, přitahuju Silent One a ten je zákeřně ustřílen. Sybelle dojde zapnout squatt marker nalevo, Terror zapíná ten napravo. Za hlavní úkol bereme body oba dva.
 Ve třetím kole má Hydra na stole již jen Tinu, Golema a hada, zatímco já 11 modelů. Byla by to paráda, kdyby mi ale nedocházel čas. Seamus fokusuje výstřel na Rasputinu a přes red jokera na dmg z ruky jí dává za 12 Wd, z čehož Hydra 2 Wd preventuje, master stojí. Bette si na ní dá charge a dotluče ji. Na druhé straně je ustřílen a ubit had. Teď ještě toho pacholka golema.
 Čtrté kolo a mě zbývá už jen asi 8 minut z mě vyměřeného času. Zbývá zabít golema a bojím se, že ho Hydra schová a já neplním schéma. Naštěstí s ním vyjde zpoza baráku a já ho hloupě zavážu do melee s Constructem. Střelba naštěstí prochází do Golema, uff.
 Páté kolo a já mám asi 2 minuty. Pokud mi čas dojde, prohrál jsem. U našeho stolu se stahují hráči, co již skončili, a baví se na můj účet. Hydra se snaží dobít Constructa a tak jí v tom pomáhám, cheatuju a podhazuju vysoká čísla na Df a modlím se, aby neflipla black jokera na Dmg. Naštěstí ne a tak je Construct mrtev. Toho využije Seamus s totemem a Golema v 32 sekundě před koncem odstřelí. Uff. Tohle bylo fakt těsný.
 Sčítáme body a vypadá to na výsledek 10:2 pro mě, když si uvědomím, že jsem Hydru svačil. Night terror sice není Peon, což jsem si kontroloval, je ale má Insignificant v abilitách, takže nemohl zabírat Squatt markery. Po přepočtení této mé svačiny z toho byla i tak výhra pro mě 8:4. Zapotil jsem se ale. Nebojoval jsem jen s Hydrou, ale i s časem. Uff uff.

3. hra vs Joker
Deploy: eLka
Strategie: Turf war
Master: Nicodemus s nějakým upgradem, už nevím
Crew: 3x Canine remains, Yin, Izamu (tuším měl upgrade) , the Hanged
SS do začátku: 6
Schémata: Protect Territory, Power ritual

Moje schémata: Bodyguard na Sybelle tajně, Power ritual

 Deploynul jsem Sybelle a Bette nalevo na vrchol eLka, napravo Terrora na prudění, na střed do baráku Seamuse, psa a totem, do svého rohu Autopsy na položení markeru na power rituál a k baráčku na středu ještě Belle a Constructa. Joker měl většinu napravo, jen Hanged nalevo.
 Jak jsem měl v minulé hře štěstí na rozdávání, nyní se mi ho nedostávalo ani za mák. Na ruce karty nízký, kříže na corps marker a vyvolání Belle žádný, prostě mizerie.
 Od začátku se pereme o střed. Díky Back Alley se tam Seamus dostane v prvním kole, podporován Flesh Constructem, Joker vyslal k Turf markeru Izamu a Yina. Nicodemus neprozřetelně vystrčí hlavu zpoza baráku a koupí to od Seamuse za 4 Wd, tak se zase pěkně stáhne. Izamu dá něco do Seamuse, pak ale nějak popojde do melee k Yinovi s Constructem. Toho sejmou a tak si Copycat Killer pohodově vystřelí do Izamu a dá mu díky red jokerovi za 11 Wd, což Izamu nerozdejchá. Nalevo se handrkuje Sybelle a Bette s Oběšencem. Sybelle položí marker na Power rituál a pak jen čučí. Bette čučí taky, když pokaždé skládá Horror duel pro Oběšencovi. Ten se nakonec vyváže z melee a položí power marker. Chjo. Měl jsem prostě na ruce čočku, no.
 Na středu mi Joker stáhne Seamuse na 1 Wd, aby pak moje Belle dvakrát nepřitáhla psa. Doteď to nedovedu pochopit. Yin se pak špatně na Seamuse podíval a ten umřel. Pak si ještě podal totema a bylo po ptákách. Naštěstí Autopsy položilo napravo power marker a Terror zdržoval psa, kterej chtěl jít taky pokládat do toho rohu.
 V pátém kole ještě stihnul Joker položit markery na Protect territory a byl konec, šesté kolo se nekonalo.
 Byl to tvrdý boj, ze kterého nakonec vyšel vítězně Joker a připsal si výhru 10:6. Do třetího kola to bylo vcelku vyrovnané, body za hlavní úkol jsme sosali oba, podařilo se mi z jednoho Jokerova corpsu vyvolat Bellu, což ho vždycky nakrkne. Pak ale na ruce čočka, štěstí s kartama tentam a od čtvrtého kola bylo víceméně rozhodnuto.

 Fofrem jsem si šel zabalit a pomohl pak trochu poklidit stoly. Když bylo vše v původním stavu, jal se Moorhed vyhlášení výsledků. Vítězem turnaje se stal Naciketas, již podruhé. Druhý Dochtor a třetí Shadowulf. Já se svým chabým výsledkem skončil až na devátém místě z dvanácti.
 S gangem se mi hrálo dobře, ale bylo vidět že ho pořádně neznám. Pokud budu stavět Resíky, tak určitě Seamuse. Je to prostě borec. A ještě jednou díky Wiedzminovi za zapůjčení.



Žádné komentáře:

Okomentovat