úterý 27. května 2014

Zerstörer class strike bomber

 Třetí kolo Rybníkem vyhlášené barvířské soutěže se zaměřilo na letecký model. Z toho co mám doma se mi nejvíce líbil malý bombardér z Wolf packu a tak jsem se rozhodl soutěžit s ním.
 Jedním slovem to byl POROD. Na nabarvení byly dva týdny, což jsou pro mě 3 barvící večery. První večer jsem nabarvil letadlo do světle šedivé v duchu zbytku flotily. Nelíbilo se mi a lětělo do brzdovky. Další večír jsem zkusil černo/červenou kombinaci, ale když jsem do toho namíchal světle šedou, znelíbilo se mi to taktéž. Poslední večer jsem zkusil čistě černou s červenou a železem. S výsledkem jsem maximálně spokojen. Takhle si tyhle malé bombardéry představuju a taky je tak nabarvím. Trochu si pohrávám s myšlenkou, že veliteli letky prohodím barvy, místo černé červenou a naopak a udělám z něj Red Barona, ale to ještě uvidím.
 Nutno podotknout, že ačkoliv se mi tato kombinace líbí nejvíce, sudím v barvířské soutěži až tak neimponovala a skončil jsem načtvrtém místě ze šesti. Krootovu letadélku s namalovanou pin-upkou jsem nemohl konkurovat. A doufám, že pokud svůj model proti mě bude hrát, tak mu ho pokaždý sestřelím. Pacholkoj.





3 komentáře: